Gå til innhold

Et helt nytt liv


Kipa

Anbefalte innlegg

Takk Mayamor! :kyss:

Jo; Lukas er stort sett veldig fornøyd han så jeg er ikke så stressa med det. men jeg følte meg litt sånn jammen atte... :roll:

I dag er han såå snill. Jeg våkna med migrene.. :-x Han fikk mat, vi kosa litt og så kledde jeg på han og stelte han. så la jeg han litt for å se om han sovna og det gjorde han, så jeg fikk sovet litt og slappet av. Er bedre nå, men han er fortsatt så utrolig rolig! Sitter i vippestolen sin og ser på den boka i sort/ hvitt og rødt som han fikk fra go' boken i går, den fascinerer veldig, pludrer litt og er så nydelig!! Jeg er bortom og nusser han litt og koser, må jo det. Verdens go'este lille gutt!! :hjerter:

Vi skal flytte inn i mars en gang, har denne leiligheten ut mars..må vel snart begynne å pakke da...Det blir deilig, nytt stort flott kjøkken, varmekabler og i det hele tatt luksus i forhold til hva vi er vant med.. :) Og da får mannen roet seg også. I over en uke har han hatt den verste forkjølelsen, men må jo både jobbe og gjøre på huset alikevel. I går var han virkelig blek, kom ikke så sent hjem så jeg stelte litt med han..

Mamma kommer snart, kommer med bleier til Lukas. Jeg hadde planer om å gå til byen, hente noen bok- pakker på posten, men det ble jo ikke noe av med sånne dumme hoder... :evil: Hun kommer for å kose med han også, har ikke sett han på tre dager og har vel abstinenser.. :ler:

jeg får hoppe i dusjen og gjøre meg litt freshere i hvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:trøste: God bedring Kipa...

Lå litt lenger med babyene idag jeg også pga hodet..

Greit å kunne bestikke litt med puppen ;)

Herlighet så heldig du er ang huset :Nikke:

Kan skjønne at dere gleder dere..

Blir vel godt å se mannen litt igjen også..

Han jobber jammen meg knallhardt..

Kan tenke meg at du er stolt av han :hjerte:

Håper mamma tar seg av Lukas så Kipa

får hvilt seg litt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag, og vi skal ta bussen til mormor. Ludde er der allerede, har vært på overnatting fra i går. da ble det litt mer tid til oss tre...JA, det skal bli godt å komme inn i huset, roe seg ned, få tilbake mannen min!!

I går var jeg og så, har jo ikke vært der på en mnd..og over det :o Så lekkert kjøkken!!, så fine flisene var på badet, lekre farger i gang, kontor og vaskerom. Er så fornøyd!!!!

Skal når det er ferdig legge inn bilder av alt... :danse:

Må forte meg, har ikke så lang tuid før vi skal fyke avgåre og jeg er ikke dusja, pumpa kledd på Lukas....

CIAO!

Takk for søt hilsen som alltid, Jinx. Håper du er bedre, leste du var syk og prinsene også. God bedring til dere!! :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Kipa :kyss:

Gleder meg til å se bilder :D

Dere får kose dere i dag da..

Får fortsette pakkingen jeg..

Vi flytter IDAG :Hehe:

Og vet ikke når vi får vår maskin

oppe å gå igjen..

Klem Jinx og to syke små..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu har jag fått med mig att du har en ny dagbok... klart jag måste följa med. Och jag har hunnit läsa igenom alla tre sidor. Mannen "leker" med Malvin

Härligt att läsa att husbygget går framåt, det kan inte vara kul att ha mannen på bygget jämt. Ni får ta igen tiden med råge sen, och njuta av nya huset.

Trist att Lukas har varit förkyld, Malvin har peppar-peppar klarat sig hittils. De varnar dock för förkylningsvirus som är extra elakt i år...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, Magnhild. :kyss: jeg har store planer om at vi skal få en fin uke. Lukas er i et så behagelig humør om dagen, har vært det siden torsdag egentlig.. :hjerter: Enda han fortsatt er tett i nesen og litt plaget av det. Jeg har vært oppe og brukt både morsmelk og saltvann på han i natt, han puster jo så rart. Orker ikke å høre på det jeg :-(

Takk for hilsen fra deg også, Furstina. :kyss: Koselig at du fortsetter med dagbok, skal følge med på dere vet jeg! Håper Malvin holder seg like frisk somhar har vært til nå!!

Og Jinx, du er jo så flink med hilsener!! Alltid kos at du stikker innom her!! :kyss:

Det er knall- vær ute, jeg tenkte å gå inn til byen, må på posten, skal hente et par bok pakker til Lukas og sende takkekort og dåps invitasjoner. Må bare dusje først. Lukas har vært ferdig stelt siden åtte han..mens jeg er i typiske dasse- klær... :ler: deilig å dasse litt...

- me har fått gjort masse i dag, vaske tog hengt opp klær, pumpet meg i en liten evighet, spist god frokost og ryddet litt i blader og sånt. Nåja, så masse var det da ikke...men det er ikke så mye som trengs her nå, shina leil. på lørdag. det so trengs er å pakke, trenger pappesker, mannen skal ta med i dag. Klør etter å begynne med det!!

Det var veldig koselig hos mamma i går, første gangen vi var der etter at lille venn kom til verden. fikk god middag og fastelavnesboller. Neste år skal jeg og Lukas lage dem i vårt lekre kjøkken!!! :Hehe:

Må ut å nyte våren, for det er vel den som har kommet håper jeg... :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg Kipa, som spaserer nytende ut for å møte våren! Med fornøyd sønn i vognen, og flytteforventninger i magen... :klem:

Kan tenke meg det blir deilig å starte på det nye livet i det nye huset, med en mindre dobbeltarbeidende mann!

Når du forteller om hverdagene dine, gleder jeg meg enda mer til permisjonstiden! :klem:

Så koselig å planlegge dåp, da! Var i dåpen til en venninnes datter i går, kjempetrivelig! Er så hyggelig for familie og venner å få lov til å delta ved en slik anledning.

Gleder meg til å se bilder fra nyhuset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo vært kjempeflink jo!

Jeg la spesielt merke til en ting...:

- me har fått gjort masse i dag' date= vaske tog hengt opp klær, pumpet meg i en liten evighet, spist god frokost og ryddet litt i blader og sånt.

Imponerende! :hakeslepp:

Jeg har aldri rukket over tog i rufsingen min!

Du fører rufsingen opp på et nytt nivå, baby!

Og attpåtil har du klart å linke!

Fantastic Supergal!

Mandaklems :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er så pirkete du Lillen! Men har du aldri vasket tog..det har jeg, brio tog :tunge1:

Det går litt vel fort når jeg skriver her, har aldri skrevet så mye feil som nå jeg...hmm :roll:

jeg glemte å skrive at jeg har skiftet på sengen også.. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, jeg har også vaska tog. Av merket Brio :wink:

Og det sier jeg bare: Her i huset står Brio-tog på ønskelista (til den kommende smått selvfølgelig) - og bare Brio. Tenkte å kjøpe billig på Ikea når den tid kom, for det er jo samma 'skiten'. Men den gang ei! Brio har spor på BEGGE SIDER! Det har ikke Ikea-togene altså. Nemlig :ler:

Storkoser meg med å lese om dagene dine :hjerter:

Også.. Jeg har prøvd å sende en PM til deg, men den vil ikke sendes. Også lurer jeg på om det kanskje bare går an å sende til noen som er pålogga? Altså at den ikke sendes fra meg før du logger deg inn igjen? Med andre ord: si ifra da, om den ikke kommer, så skal jeg sende en gang til :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Men skinnene passer i hverandre de... :wink:

De på Biltema er samme spovidde etc - men en brøkdel av prisen...

Vi har en diger plastkasse full med togskinner, tog og annet tilbehør i forskjellige merker: Brio, Thomas-toget, Biltema og et annet billigtog...

Aleksander elsker dem - og det kommer forhåpentligvis Andreas også til å gjøre...

Han kombinerte tog, lego og bondegårdsdyr til fantastiske historier...

Timesvis med lek - og det er deilig for en sliten mamma... :danse:

Ha en strålende dag, vennen... :klem:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mayamor, du har jo selvfølgelig rett. Det er ikke merket som betyr noe, men gleden av leken :) Jeg bare tenkte som så, at hvor kult er det ikke med spor på begge sider av skinnene? :wink:

Brio og Thomas er forresten det samme. Brio solgte seg.

Hei til Kipa! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsket Brio-togbane' date= men vasket den aldri :riste:

Jeg vaska haller aldri lekene mine selv, men jeg regner med at mamma gjorde. Eller ikke. Med bare en unge som leker med lekene, så holder det vel å vaske dem om ungen spyr på dem. Når det er flere om beinet, så vasker man dem for å holde bakteriebestanden nede. Goood grobunn i barns sikkeletterlatenskaper nemlig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Vasker kun av synlig skitt på togene jeg... :oops:

Men lego: Inn i en vaskepose og vaskes i maskinen.

Suuupert... :ler:

Avsporer ikke Kipas dagbok med lekeprat... :sjenert:

Klem fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mayamor: En av våre (nå slutta) meget erfarne assistenter stappa alt av smålego rett inn i maskina, hun. Uten å tenke så mye, tror jeg..

Resultat: En litt smådyr reparasjon :ler:

Og nå Kipa, nå venter vi på nytt fra deg :P

Ha en flott dag! :blomst:

(og den nye avataren din er jo bare så overskjønn! :hjerte: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekeprat kan det vel ikke bli for mye av..værsågod, bare diskuter i dagboka mi.

Kjempe koselig at dere er her, selvom ikke jeg er det.Har vært litt travel disse dagene. Men husker egentlig ikke hva jeg har gjort.. :roll: .I hvertfall gått lange turer i det fine været, vært på kafe med venninne L, vært på helsestasjonen, hatt besøk av M og T, M og H og mamma og morfar- litt spredt da, ikke alle på engang.

Må si dagene går i ett, jeg er nok i den berømte ammetåka. Og brillene mine, som jeg må ha til tv- titting finner jeg aldri..mannen bare ler av meg..."hvor var de sist da.."

Men vi har det bra, og det er det viktigste!! I morgen skal vi til Asker med L og møte T og lille E- kafe og skavling, jej!! :kul:

Jeg vasker smålego i et putevar i oppvaskmaskinen jeg!

Nuss til supergirlsene! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasker smålego i et putevar i oppvaskmaskinen jeg!

Krymper de ikke da? :o

Altså, det hørtes jo litt småblondt ut :ler: Men du vet, blir sånn 'rynkete'/ødelagt i formen pga for høy temp.

På den annen side, så vasker jo også jeg andre plastting i maskina. Bakeboller etc.

I dag tror jeg jammen at jeg er litt blond altså - men kan ikke slette dette heller, så godt igang som jeg var 8)

Kooose deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Hva i all verden skal man med putevar i oppvaskmaskinen?? :roll:

Høres ut som at du har det bra om dagen Kipa!!!

Kanskje vi skal ta en cafetur i 1.mai helgen?

Da skal jeg på Sting-konsert og Erik og Caos skal vist være med østover... :ler:

Ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...