Gjest BM2 Skrevet 14. juni 2012 #161 Del Skrevet 14. juni 2012 España... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 14. juni 2012 #162 Del Skrevet 14. juni 2012 España... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 14. juni 2012 Forfatter #163 Del Skrevet 14. juni 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 14. juni 2012 Forfatter #164 Del Skrevet 14. juni 2012 EM babes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 14. juni 2012 #165 Del Skrevet 14. juni 2012 Den italienske skjønnheten inni der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 14. juni 2012 Forfatter #166 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Alle de 5 siste der er Endret 14. juni 2012 av SemperFi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 14. juni 2012 #167 Del Skrevet 14. juni 2012 EM babes. Well.........det var ikke bare EM babes i den der du, med mindre du mener Fabregas er en babe Fine bilder men altfor lite hud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 14. juni 2012 Forfatter #168 Del Skrevet 14. juni 2012 Well.........det var ikke bare EM babes i den der du, med mindre du mener Fabregas er en babe Fine bilder men altfor lite hud Cescy er en babe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 14. juni 2012 Forfatter #169 Del Skrevet 14. juni 2012 Mer hud? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 14. juni 2012 #170 Del Skrevet 14. juni 2012 Mye bra fra Portugal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropic Skrevet 14. juni 2012 #171 Del Skrevet 14. juni 2012 Jeg holder med Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 14. juni 2012 #172 Del Skrevet 14. juni 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 15. juni 2012 #173 Del Skrevet 15. juni 2012 Skulle det ikke bare være fotball og øl? Babes og kjekkaser går kanskje i den kategorien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 15. juni 2012 #174 Del Skrevet 15. juni 2012 Skulle det ikke bare være fotball og øl? Babes og kjekkaser går kanskje i den kategorien? Fotball-kjekkasene er vi jo tvunget til å se på når vi følger med på kampene, ikke sant? Det er ikke vår feil at de tilfeldigvis er en fryd for øyet (vel, ikke alle. Jeg kan for eksempel styre med for Ribery, han ser ut som en sjørøver )... Iker Casillas er ikke bare kjekk, men sannsynligvis også en av verdens mest sympatiske fotballspillere. Anbefaler å like ham på FB for mange bilder og oppdateringer- alltid i en positiv og morsom tone! Ellers, for oss som har sansen for litt småarrogante menn, så er jo Ronaldo et støkke for seg. Håper Portugal henger med til finalen, der Tyskland etter en rekke strake seiere går på en smell og BÆNG...! Herregud, jeg er på jobb! EM er ikke bra for arbeidsmoralen Får heller glede meg til i kveld- vanskelig å si hvilken som blir mest spennende, gleder meg like mye til begge! Spent på om Zlatan lever opp til forventningene, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 15. juni 2012 #175 Del Skrevet 15. juni 2012 Mer hud? Nå snakker vi Pin up babes på et kvinneforum, uten rabalder og kommentarer. Kryss i taket, hvilken merkedag! Og tillegg skal söta bror herje med laget til øya spekket med gen-feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 15. juni 2012 #176 Del Skrevet 15. juni 2012 Har ingenting imot pene damer, jeg, men altså- det er jo fotball det er snakk om. Da går assosiasjonene i en litt annen retning. "Mer hud" får meg til å tenke i retning av "Franck Ribery mister shortsen og viser fram sin hårete rumpe"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 15. juni 2012 #177 Del Skrevet 15. juni 2012 Noooooo! Jeg kom på at jeg har kveldsvakt når finalen går! Noen som vet hvilket kl slett den er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cannavaro Skrevet 15. juni 2012 #178 Del Skrevet 15. juni 2012 Ble skikkelig glad på Torres vegne igår. Herlig at gutten får starte og svarer med 2 supre scoringer. Toppers !! Irland var nok ikke helt riktig målestokk, men Spania er definitivt i favorittsjiktet. Italia havner jo i resultatdrama igjen, men tror de kommer seg videre - ettersom Spania slår Kroatia. Idag er jeg spent på Benzema for Frankrike, tipper han avgjør kampen til Frankrikes fordel. Sverige kan absolutt få til et bra resultat mot England. Statistikken i sluttspill går til Sveriges fordel, men alle fotballkamper må jo spilles først.... Rooney er vel fortsatt utestengt, og spiller siste avgjørende mot Ukraina. Håper på masse fint spill og scoringer ikveld Noe jeg sjøl opplevde igår : seier 6-3.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 15. juni 2012 #179 Del Skrevet 15. juni 2012 Ble skikkelig glad på Torres vegne igår. Herlig at gutten får starte og svarer med 2 supre scoringer. Toppers !! Må bare spørre: er du Chelsea-supporter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 15. juni 2012 #180 Del Skrevet 15. juni 2012 Dette var jo en spennende kamp.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå