Gå til innhold

EM 2012


SemperFi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God kamp, bra kommentatorer og grei studio sending av statskanalen. Ronaldo får ufortjent mye pepper, klart han skulle satt minst én av mulighetene i kveld men du verden - han gjør mye bra for lagkameratene også. Spenning til siste slutt i denne gruppa, håper Tyskland spikrer igjen kista til harry hollendere i kveld, da vil Portugal komme seg videre sammen med Tyskland, det håper jeg. Unner ikke arrogante dansker en dritt.

Veldig enig!

Super Mario slår til! Håper han spiller like bra i andre omgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kamp, bra kommentatorer og grei studio sending av statskanalen. Ronaldo får ufortjent mye pepper, klart han skulle satt minst én av mulighetene i kveld men du verden - han gjør mye bra for lagkameratene også. Spenning til siste slutt i denne gruppa, håper Tyskland spikrer igjen kista til harry hollendere i kveld, da vil Portugal komme seg videre sammen med Tyskland, det håper jeg. Unner ikke arrogante dansker en dritt.

Jepp, stakkars Ronaldo står laglig til for hugg. Hvis han ikke spiller spektakulært, så er han liksom ræva dårlig (selv om bunnivået hans hadde spilt sokkene av et gjennomsnittlig tippeliga-lag). Fornøyd med han, Nani, og ikke minst innbytter Varela!

Hadde litt sympati med min nederlandske kompis, men er i grunnen glad for at Tyskland spikret kista. Nå er jeg rimelig sikker på Portugal og Tyskland videre. Men for all del: ballen er rund og cup er cup osv osv... ;)

Tjærnås: "Det er 18-årsgrense på de første bildene av forsvaret til Nederland" :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FUCK asså!!! Nederland ute, og 1000-lappen min opp i røyk :sur:

Bare å rette håpet mot Portugal og Ronaldo da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FUCK asså!!! Nederland ute, og 1000-lappen min opp i røyk :sur:

Bare å rette håpet mot Portugal og Ronaldo da!

Hvis Nederland slår Portugal med to mål eller mer, samtidig som Tyskland slår Danmark, så er Nederland videre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Nederland slår Portugal med to mål eller mer, samtidig som Tyskland slår Danmark, så er Nederland videre ;)

Det er som å ønske seg et mirakel, men jeg krysser fingre og tær alt jeg kan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FUCK asså!!! Nederland ute, og 1000-lappen min opp i røyk :sur:

Bare å rette håpet mot Portugal og Ronaldo da!

Nei, fy!

Tyskland vinner, det kan jeg vedde hatten min på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser litt for meg at Tyskland kommer til å brase gjennom hele EM, score masse,gjøre det bra, helt til de plutselig uventet taper.

Men det blir spennende å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FUCK asså!!! Nederland ute, og 1000-lappen min opp i røyk :sur:

Bare å rette håpet mot Portugal og Ronaldo da!

Nei, fy!

Tyskland vinner, det kan jeg vedde hatten min på!

At Tyskland går videre er vel nesten i boks- alt annet er jo teorier som bare Drillo kan tro på! :ler:

Tyskland og Portugal videre fra gruppe B, Nederland og Danmark på hodet ut. Men mener du at Tyskland vinner hele greia? Jeg har mer sans for Karpuzis teori:

Jeg ser litt for meg at Tyskland kommer til å brase gjennom hele EM, score masse,gjøre det bra, helt til de plutselig uventet taper.

Yess, sånn vil vi ha det! :Nikke:

Kveldens kamper blir ikke sånn voldsomt spennende. Spania-Irland bør være plankekjøring for Casillas & co, men jeg gleder meg litt til å se de irske supporterne, som i følge Aftenposten er EMs blideste og snilleste!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Tyskland viser soliditet uten å briljere. Men de funker som et lag, i motsetning til Nederland som er spekket med stjerner uten vilje (og kanskje evne?) til samhandling. Det materialiserte seg spesielt ved målene til Gomez og jeg tror tyskerne blir bedre og bedre utover i turneringa. Portugal spilte sin beste kamp for året i går, de begynner sakte men sikkert å fremstå som et lag som gutser for hverandre og da kan de bli like morsomme som de var i forrige mesterskap.

I kveld kan det bli snasen fotball når Italia og Kroatia barker sammen. Begge disse spilte imponerende åpningskamper (selv om Kroatia møtte turneringas jumbo lag). Jeg har tro på bra underholdning, innsats, glød, herlige supportere som lager topp stemning (fra begge land faktisk). Det hadde vært sjarmerende med et irsk poeng men tipper at Europas Brasil nedsabler de lykkelige grønne.

Uansett - EM er digg :ler::skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker jeg feil eller var det slik at Krotia slo ut Italia i VM 2010?

Ikveld heier jeg på Krotia, og så Spania etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, Mafalda. Tyskland vinner hele EM.

Neiii... :sur:

Noe så kjedelig!

Samtidig, dersom Tyskland skulle vinne er det ingen som kan si at det er ufortjent. Selv jeg må innrømme at maskineriet Tyskland A/S er imponerende samspilt og velsmurt.

Men krysser fingrene for at Karpuzi har rett allikevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg feil eller var det slik at Krotia slo ut Italia i VM 2010?

Ikveld heier jeg på Krotia, og så Spania etterpå.

Jeg husket feil, Slovakia var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...