Gå til innhold

EM 2012


SemperFi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Gorgonzola

EM babes. :rodmer:

Well.........det var ikke bare EM babes i den der du, med mindre du mener Fabregas er en babe :erter:

Fine bilder men altfor lite hud :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Well.........det var ikke bare EM babes i den der du, med mindre du mener Fabregas er en babe :erter:

Fine bilder men altfor lite hud :lur:

Cescy er en babe. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle det ikke bare være fotball og øl? ;) Babes og kjekkaser går kanskje i den kategorien? :ler:

Fotball-kjekkasene er vi jo tvunget til å se på når vi følger med på kampene, ikke sant? Det er ikke vår feil at de tilfeldigvis er en fryd for øyet (vel, ikke alle. Jeg kan for eksempel styre med for Ribery, han ser ut som en sjørøver :ler: )...

Iker Casillas er ikke bare kjekk, men sannsynligvis også en av verdens mest sympatiske fotballspillere. Anbefaler å like ham på FB for mange bilder og oppdateringer- alltid i en positiv og morsom tone! :)

Ellers, for oss som har sansen for litt småarrogante menn, så er jo Ronaldo et støkke for seg. Håper Portugal henger med til finalen, der Tyskland etter en rekke strake seiere går på en smell og BÆNG...!

Herregud, jeg er på jobb! EM er ikke bra for arbeidsmoralen :fnise:

Får heller glede meg til i kveld- vanskelig å si hvilken som blir mest spennende, gleder meg like mye til begge! Spent på om Zlatan lever opp til forventningene, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Mer hud?

:jepp:

Nå snakker vi :spise:

Pin up babes på et kvinneforum, uten rabalder og :kaklehone: kommentarer.

Kryss i taket, hvilken merkedag!

Og tillegg skal söta bror herje med laget til øya spekket med gen-feil.

:hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingenting imot pene damer, jeg, men altså- det er jo fotball det er snakk om.

Da går assosiasjonene i en litt annen retning. "Mer hud" får meg til å tenke i retning av "Franck Ribery mister shortsen og viser fram sin hårete rumpe"...

:haar::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noooooo! Jeg kom på at jeg har kveldsvakt når finalen går! Noen som vet hvilket kl slett den er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble skikkelig glad på Torres vegne igår. Herlig at gutten får starte og svarer med 2 supre scoringer. Toppers !!

Irland var nok ikke helt riktig målestokk, men Spania er definitivt i favorittsjiktet.

Italia havner jo i resultatdrama igjen, men tror de kommer seg videre - ettersom Spania slår Kroatia.

Idag er jeg spent på Benzema for Frankrike, tipper han avgjør kampen til Frankrikes fordel.

Sverige kan absolutt få til et bra resultat mot England. Statistikken i sluttspill går til Sveriges fordel, men alle fotballkamper må jo spilles først.... Rooney er vel fortsatt utestengt, og spiller siste avgjørende mot Ukraina.

Håper på masse fint spill og scoringer ikveld :ball: Noe jeg sjøl opplevde igår : seier 6-3.... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble skikkelig glad på Torres vegne igår. Herlig at gutten får starte og svarer med 2 supre scoringer. Toppers !!

Må bare spørre: er du Chelsea-supporter? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...