Gå til innhold

EM 2012


SemperFi

Anbefalte innlegg

Et mål til danmark nå så ryker tyskland ut!

KOM IGJEN DANMARK!

SEND TYSKERNE HJEM

SOM I FØRTIFEM

Så scorer tyskland. Fuck it.

:( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et mål til danmark nå så ryker tyskland ut!

KOM IGJEN DANMARK!

SEND TYSKERNE HJEM

SOM I FØRTIFEM

Så scorer tyskland. Fuck it.

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danskene må score tre nå for å slå ut tyskerne. (og to for å gå videre) Jeg har ikke store forhåpninger.

Men syns ronaldo fortjener en hat-trick nå

Endret av kråkefjas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danskene må score tre nå for å slå ut tyskerne. (og to for å gå videre) Jeg har ikke store forhåpninger.

Ja det er nok litt mye å håpe på. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anuket

Pasningen fra Pereira da til Ronaldo`s scoring. Det er av absolutt ypperste kvalitet....jeg fryder meg når jeg ser sånt :) :)

Enig! :jepp:

Synes kampen var bra spilt jeg, mange sjanser!

Gleder meg til Spania - Kroatia imorgen, heier på Spania hele veien men Portugal er en god nummer 2 hos meg :ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i all verden har hun dama på Nrk fått denne jobben??

En ting er at de absolutt skal ha med kjerringer, men de kunne klart bedre enn det her. Så eneste muligheten jeg kan se er at hun må ha hatt Bjerkaas i munnen mer enn en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag viser Ronaldo klasse. Hadde han hatt litt mer tur så kunne han jaggu puttet to til !! I tillegg er midtforsvaret til Portugal gode, samt en fiks Pereira og en offensiv Coentrao. Meireles og Mouthino gjør manns jobb på midtbanen. Nederland var omtrent sjanseløse i denne kampen og fortjente å reise hjem med null poen i bagasjen. Om Portugal fortsetter sånn så tar de Tsjekkia og er i semi`n.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de nevnte at Nederland og Portugal er naboer? I hvilken verden er det?

Som forventet, men ikke ønsket røyk Nederland (dessverre fortjent) ut. Jaja, da får jeg glede meg videre med Tyskland. Og Nederlands første kvarter i dagens kamp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! :jepp:

Synes kampen var bra spilt jeg, mange sjanser!

Gleder meg til Spania - Kroatia imorgen, heier på Spania hele veien men Portugal er en god nummer 2 hos meg :ball:

Samme her, men slenger med Frankrike for min del.

En ting er at de absolutt skal ha med kjerringer, men de kunne klart bedre enn det her. Så eneste muligheten jeg kan se er at hun må ha hatt Bjerkaas i munnen mer enn en gang.

Hun har forferdelig stemme, og hun snakker hakkete og vet ingenting. De kunne lett klart å finne en bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de nevnte at Nederland og Portugal er naboer? I hvilken verden er det?

Som forventet, men ikke ønsket røyk Nederland (dessverre fortjent) ut. Jaja, da får jeg glede meg videre med Tyskland. Og Nederlands første kvarter i dagens kamp.

Nei, de nevnte at Nederland tapte mot Spania i Vm finalen, og nå mot nabo Portugal. Altså Spania sin nabo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, de nevnte at Nederland tapte mot Spania i Vm finalen, og nå mot nabo Portugal. Altså Spania sin nabo.

Aah..Makes sense. Fikk nok ikke med meg alt i surmulinga mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest notetur nomen

Idag viser Ronaldo klasse. Hadde han hatt litt mer tur så kunne han jaggu puttet to til !! I tillegg er midtforsvaret til Portugal gode, samt en fiks Pereira og en offensiv Coentrao. Meireles og Mouthino gjør manns jobb på midtbanen. Nederland var omtrent sjanseløse i denne kampen og fortjente å reise hjem med null poen i bagasjen. Om Portugal fortsetter sånn så tar de Tsjekkia og er i semi`n.....

Håpet er lysegrønt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fin tråd du har laget :)

Ja, veldig bra!

Jeg er innom stadig vekk for å sjekke resulteter jeg har glemt og for å se når og hvor kampene vises på TV.

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...