Gå til innhold

EM 2012


SemperFi

Anbefalte innlegg

Må bare spørre: er du Chelsea-supporter? ;)

Nope.....har min favoritt i den nest øverste divisjonen i England. Har allikevel sans for en hel del andre spillere som ikke er i min favorittklubb. Igrunn fordi jeg er så umåtelig glad i denne idretten :)

Bl.a var han som er nicket mitt en favoritt for noen år siden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle det ikke bare være fotball og øl? ;) Babes og kjekkaser går kanskje i den kategorien? :ler:

Min tråd, mine regler. :tunge1:

Ble skikkelig glad på Torres vegne igår. Herlig at gutten får starte og svarer med 2 supre scoringer. Toppers !!

Irland var nok ikke helt riktig målestokk, men Spania er definitivt i favorittsjiktet.

Italia havner jo i resultatdrama igjen, men tror de kommer seg videre - ettersom Spania slår Kroatia.

Idag er jeg spent på Benzema for Frankrike, tipper han avgjør kampen til Frankrikes fordel.

Sverige kan absolutt få til et bra resultat mot England. Statistikken i sluttspill går til Sveriges fordel, men alle fotballkamper må jo spilles først.... Rooney er vel fortsatt utestengt, og spiller siste avgjørende mot Ukraina.

Håper på masse fint spill og scoringer ikveld :ball: Noe jeg sjøl opplevde igår : seier 6-3.... :jepp:

Jepp bra for El Nino at han scoret, jeg er glad på hans vegne. Men det virker som at han har mistet selvtillit til å gå direkte på mål. El Nino spilte tilbake flere ganger der han kunne forsøkt å dunke ballen inn.

Dette var jo en spennende kamp.... :glare::regn::natti:

Jepp. :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noooooo! Jeg kom på at jeg har kveldsvakt når finalen går! Noen som vet hvilket kl slett den er?

1 juli 20:45.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er nok Frankrike klare for sluttspill tror jeg.

Nå blir det kanonspennende med England-Sverige. Får vi se noe Zlatan-magi ikveld også ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil hvertfall ha Frankrike videre. Utover det nøytral, utenom Sverige da. Vil ha de ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hamrén er UTE! :nigo: :nigo: :nigo:

Jeg tror vi heier på de samme. Hvem vil du ha videre fra gruppe A og B?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A er ikke så viktig mens i B vil jeg ha Tyskland med og Danmark ut. Portugal og Nederland er sånn valgets kvaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hamrén er UTE! :nigo: :nigo: :nigo:

He-he, ligger noen rosenborgske hat-minner her ? antar du ikke kjenner fyren personlig ???!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk et snev av håp når Sverige ledet, men det varte ikke alt for lenge. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

He-he, ligger noen rosenborgske hat-minner her ? antar du ikke kjenner fyren personlig ???!!

Det holder med den overarrogante rasshøloppførselen i forhold til mange episoder der rævbk ble favorisert og syting der rævbk fikk dommeren mot seg. Fyren har aldri fremstått som særlig empatisk. Rævbk har en hatet siden tidenes morgen av samme grunner som nevnt over, men hvem skulle trodd det var noen som overgikk rævbk i elendig oppførsel? Jøss, DER kom Hamrén og tok moralen i rævbk til tidligere uoppnåelige lavmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...