Gå til innhold

EM 2012


SemperFi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gorgon : deler ditt inntrykk om litt hjemmefavorisering Ukraina igår ja....

Ikveld ser jeg med halvt øye på Hellas-Tsjekkia og mer fokus på Polen-Russland (håper kampen ikke blir ødelagt av for mye fysisk spill og grisetacklinger). Både Polen og Russland har evner til å spille offensiv, gjennombruddshissig fotball. Håper det blir 3-3 :) og at begge disse lagene tar seg videre fra gruppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, Semper, jeg digger at du har lagt ut full oversikt over hvilke kamper som går hvor her! :rodmer:

En sånn oversikt har jeg lett etter en stund :gjeiper:

HUP HUP HOLLAND! :strix: Grugleder meg til kampen i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh indeed.

Jeg ser for meg MYE bråk, og det meldes om MYE bråk også.

I denne kampen blir det mange tøffe taklinger, utskjelling, syting og filming.

Kanskje i overkant mye bråk?

Opptøyer i Warszawa

Håper det ikke blir så ille at kampen ikke kan starte....!

Endret av Mafalda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff syns det er synd om supperterne ikke klarer å ta seg sammen!

Må legge til at jeg heier på Hellas nå, men tviler på at de vinner. (Hellas står meg nær i hjertet mer en Tsjekkia, men jeg liker Petr cech da).

Endret av Karpuzi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Dersom Tsjekkia stikker av med alle poengene mot Hellas (ser sånn ut nå) så er det Polen som har presset. Dette kan bli tøft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje i overkant mye bråk?

Opptøyer i Warszawa

Håper det ikke blir så ille at kampen ikke kan starte....!

Jepp, så bråket på BBC.

Dommeren har fått beskjed om at han kan utsette kampen om det blir for mye bråk. I verste fall blir kampen spilt lukket for supportere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff syns det er synd om supperterne ikke klarer å ta seg sammen!Må legge til at jeg heier på Hellas nå, men tviler på at de vinner. (Hellas står meg nær i hjertet mer en Tsjekkia, men jeg liker Petr cech da).

:5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei søren heller, det er jo Marcin Wasilewski i full trav! Nå ble jeg skikkelig glad!

:hoppe:

Sist jeg så noe til fyren, hang leggbeinet og slang etter en stygg takling av Axel Witsel (den finnes på YouTube, men det er ekle bilder!). Har innimellom lurt på om han har klart å komme tilbake, men det har han altså. Så gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld blir det liv i stua her. Jeg holder med Nederland så det holder, mannen er ihuga Tyskland-fan. Kanskje vi burde håpe på uavgjort for husfredens skyld? Nope - Nederland MÅ vinne i kveld!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig fornøyd med NRK sitt ekspertpanel i dag! Tina Wulf :spise:

Et par mål til fra Portugal hadde heller ikke vært feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gorgonzola

God kamp, bra kommentatorer og grei studio sending av statskanalen. Ronaldo får ufortjent mye pepper, klart han skulle satt minst én av mulighetene i kveld men du verden - han gjør mye bra for lagkameratene også. Spenning til siste slutt i denne gruppa, håper Tyskland spikrer igjen kista til harry hollendere i kveld, da vil Portugal komme seg videre sammen med Tyskland, det håper jeg. Unner ikke arrogante dansker en dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...