Gå til innhold

EM 2012


SemperFi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe hvorfor er han det??noe jeg ikke har fått med meg?:)

Istedenfor å finte seg rundt spiller han tilbake, det flere ganger.

Brenner sjangser i hytt og pine.

Savner DV fælt nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppdaterer resultater etter spilte kamper i kveld, var så sliten i går at det ble tidlig kveld.

Men ja, heia England og Sverige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

England så ut til å være mest fornøyd med 1-1. Frankrike prøver tilnærmelsesvis å spille som Spania med mye ballbesittelse. Virkelig fin scoring av Nasri, knallhardt med innside-fot. Klasse. Benzema virker kraftfull, sterk og rask i spillet sitt. Han kommer til å score etterhvert.......

Seinere ikveld håper jeg på bågult og at vi får se noe Zlatan-magi :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Cannavaro: Casillas ville tatt den Nasri avslutninga, ikke? Hart-tabbe mener jeg.

Jeg hadde skyhøye forventninger til Les Bleus og ble således skuffa i kveld. Det ble gå-fotball og ballwatching an mass!!! Benzema kommer, Nasri og Ribery var gode og blir enda bedre.

Jeg har begrensa trua på svenskene (beat me if I'm wrong) og tror Ukraina kan overraske positivt, slik Kroatia gjorde i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heier på Sverige. Litt motstridig pga Zlatan. Makan til slesk fyr.... Problemet mitt er bare at han er en jæskla god fotballspiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på Spania, men det skjærer meg i hjerterota at ikke Puyol kan spille :trist:

Tror dessverre ikke Spania vinner.

Får se om Sverige er noe tess nå :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på Spania, men det skjærer meg i hjerterota at ikke Puyol kan spille :trist:

Tror dessverre ikke Spania vinner.

Får se om Sverige er noe tess nå :popcorn:

Savner både han og Villa, men heia heia Spania uansett :) Ellers har jeg Frankrike som en nr 2 siden det er de jeg startet å følge når jeg begynte å like fotball. Litt nostalgisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heier på Sverige. Litt motstridig pga Zlatan. Makan til slesk fyr.... Problemet mitt er bare at han er en jæskla god fotballspiller.

Love him or hate him.

Zlatan er kungen!

Nå blir nok Olsen takk ut, og Zlaten i midten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cannavaro: Casillas ville tatt den Nasri avslutninga, ikke? Hart-tabbe mener jeg.

Etter det jeg ser på reprisen så får ikke Hart sett ordentlig utgangen på skuddet der. Således reagerer han litt for sent, men skuddet er jo klistra nede i hjørnet også ;)

Kler ikke Frankrike å spille på den måten. Ville vært mer gjennombruddshissig med tanke på at man har en kraftfull Benzema på topp.

Anstrengt mer spill i lengderetningen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse: Dette syns jeg var fortjent. Man kunne se at dette ville de virkelig! De er så glade at det ser ut som de har vunnet hele greia!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...