Gå til innhold

EM 2012


SemperFi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Får holde med Irland i denne kampen, jeg da :ler:

Jeg har en soft spot for underdogs, selv om jeg er Real Madrid-fan på min hals. Spania trenger ikke mine kryssede fingre uansett, så dem er det Irland som får i kveld. Go Paddy!

(en av dem er jo nødt til å hete Paddy, ikke sant? :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får holde med Irland i denne kampen, jeg da :ler:

Jeg har en soft spot for underdogs, selv om jeg er Real Madrid-fan på min hals. Spania trenger ikke mine kryssede fingre uansett, så dem er det Irland som får i kveld. Go Paddy!

(en av dem er jo nødt til å hete Paddy, ikke sant? :sjenert: )

Jeg heier på Spania, men jeg er og veldig glad i underdogs. Vil at Spania skal vinne, men det hadde vært hyggelig om Irland fikk et lite mål. Men det er viktigere at de slår Italia syns jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på Spania, men jeg er og veldig glad i underdogs. Vil at Spania skal vinne, men det hadde vært hyggelig om Irland fikk et lite mål. Men det er viktigere at de slår Italia syns jeg :)

Irland - Italia, ja! Gleder meg allerede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare legge til at Iniesta er en magiker, illusjonist og helt eksemplarisk. SE på fyren, har total kontroll. Fy faen, Iniesta er RÅ, HELT RÅ!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Jeg må bare legge til at Iniesta er en magiker, illusjonist og helt eksemplarisk. SE på fyren, har total kontroll. Fy faen, Iniesta er RÅ, HELT RÅ!

Sammen med Xavi så snakker vi all time high duo! Magicos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare legge til at Iniesta er en magiker, illusjonist og helt eksemplarisk. SE på fyren, har total kontroll. Fy faen, Iniesta er RÅ, HELT RÅ!

Han er fantastisk! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere enn meg som syns Fabregas er råkjekk? ;D Spania vinner selvsagt:) Det er det eneste laget jeg gidder å følge med på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flere enn meg som syns Fabregas er råkjekk? ;D Spania vinner selvsagt:) Det er det eneste laget jeg gidder å følge med på!

Jepp Cescy er kjekk! :)

Hoho irene fikk bank i kveld! Elsker å se fotball på dette nivået! :hoppe:

Absolutt, jeg tror det ender med Spania og Tyskland i finalen. Det er en våt drøm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg som syns Fabregas er råkjekk? ;D Spania vinner selvsagt:) Det er det eneste laget jeg gidder å følge med på!

Spania er desidert det peneste laget syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Absolutt, jeg tror det ender med Spania og Tyskland i finalen. Det er en våt drøm!

Det hadde vært utrolig spennende å se! :jepp: Lov å håpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...