Gå til innhold

Ned 5 kg innen august?


Gelica

Anbefalte innlegg

Jeg synes alle i tråden her er dritflinke. Mye av det man er stolt over høres kanskje ut som selvfølgeligheter for noen, men det er jo vanskelig å endre livsstilen sin.

Merker forresten at jeg føler meg utrolig mye bedre om dagen, selv om jeg bare er et par uker i gang. Noen andre som har det slik? :D DEILIG!

Njaaaæææi.. Men det er fordi jeg nesten glemmer å ete :sjenert: I dag har jeg liksom stått på hele tiden, med liten 2-åring som skal feire bursdag. Så skal leilighet ryddes og kaker skal bakes også skal vi ha gjester og og og. Ja. Så ble klokka 5 og da tok jeg min første matbit som var KAKE liksom. Vi snakker lavkarbokake med meget redusert fettinnhold her altså, så den spistes med god samvittighet :popcorn:

Har spist middag etter det igjen, men nå er jeg slapp og uggen kjenner jeg. Det var noe i den kaka der. Sykt utrolig i magen :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest -_Tove_-

Jeg har spist alt for mye dårlig mat denne helga på grunn av bursdagsfeiring (og dårlig selvdisiplin :sjenert: ), turte ikke å veie meg på mandag så jeg utsatte det til i dag. Hadde aldri trodd at jeg skulle gå noe ned, og begynner å lure på om det er noe galt med vekta jeg bruker :fnise:

Uansett gir det meg i hvert fall motivasjon til å fortsette, og til å prøve å trene litt mer! :)

(Jeg er 160cm høy.)

18/06: 64,9

25/06: 63,6

04/07: 62,8

Total vektnedgang på 2,1 kg (3,24%):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, så flinke dere er!

Jeg hadde veiedag i dag, men da jeg gikk på vekten så stod det LOW :omg: Så jeg måtte ut å kjøpe batterier til vekten. Hmfr, så jeg tar veiedagen i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist alt for mye dårlig mat denne helga på grunn av bursdagsfeiring (og dårlig selvdisiplin :sjenert: ), turte ikke å veie meg på mandag så jeg utsatte det til i dag. Hadde aldri trodd at jeg skulle gå noe ned, og begynner å lure på om det er noe galt med vekta jeg bruker :fnise:

Uansett gir det meg i hvert fall motivasjon til å fortsette, og til å prøve å trene litt mer! :)

(Jeg er 160cm høy.)

18/06: 64,9

25/06: 63,6

04/07: 62,8

Total vektnedgang på 2,1 kg (3,24%):D

hvordan regner du ut prosenten? hehe

Anonym poster: 99076a74b52e5fef092fc98640c368ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan regner du ut prosenten? hehe

Anonym poster: 99076a74b52e5fef092fc98640c368ab

(antall kg gått ned)/(startvekt), gang svaret med 100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(antall kg gått ned)/(startvekt), gang svaret med 100

tusen takk, da fikk jeg regnet ut jeg også:)

Anonym poster: 99076a74b52e5fef092fc98640c368ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg veier meg hver dag. Klarer ikke å la være. Det er min måte å ha kontroll på, men jeg kan komme med status på mandager som dere andre

Endret av Cherie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier meg hver dag. Klarer ikke å la være. Det er min måte å ha kontroll på, men jeg kan komme med status på mandager som dere andre

Jeg må nok innrømme at jeg gjør akkurat det samme, Cherie! :gjeiper: Både morgen og kveld :sjenert: Men det er som du sier, en måte å ha kontroll på. Se hvordan ting påvirker kroppen min og vekten. Jeg har et friskt og sunt forhold til kroppen min, og er ikke "besatt" av vekten på noen som helst måte. Jeg syns bare det er gøy å følge med :gjeiper: Fokuserer mer på målebåndet enn vekta, men jeg måler meg bare en gang i måneden da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er så flinke, syns jeg! :D Jeg må virkelig skjerpe meg, merker jeg...

Jeg har ENDA ikke fått trent noe, noe som er utrolig kjipt! Skulle trene i går, men hadde så mye annet jeg måtte få gjort, at det rett og slett ikke ble noen tid til det... Men har i det minste vært flink i matveien, i dag hvertfall. Spiste bare sunn mat til lunsj på jobb i dag, masse frukt, og frukt til frokost også, sammen med youghurt.. Og til middag ble det kyllingfilet med masse salat til.. Nam nam!

Nå blir det tur til kjæresten, så kommer meg ikke på noen løpetur før i neste uke igjen, kan jeg tenke meg.. :/ Men da har jeg INGEN unnskyldninger! Så får heller prøve å passe på kostholdet frem til da istedenfor..

Og så har jeg enda ikke fått skaffet meg en vekt...*treig* Men den dukker nok forhåpentligvis opp iløpet av neste uke.. ;)

Nå tar jeg helg i alle fall, håper alle nyter resten av uken og er flinkere, sprekere og sunnere enn jeg får til å være! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er så flinke, syns jeg! :D Jeg må virkelig skjerpe meg, merker jeg...

Jeg har ENDA ikke fått trent noe, noe som er utrolig kjipt! Skulle trene i går, men hadde så mye annet jeg måtte få gjort, at det rett og slett ikke ble noen tid til det... Men har i det minste vært flink i matveien, i dag hvertfall. Spiste bare sunn mat til lunsj på jobb i dag, masse frukt, og frukt til frokost også, sammen med youghurt.. Og til middag ble det kyllingfilet med masse salat til.. Nam nam!

Nå blir det tur til kjæresten, så kommer meg ikke på noen løpetur før i neste uke igjen, kan jeg tenke meg.. :/ Men da har jeg INGEN unnskyldninger! Så får heller prøve å passe på kostholdet frem til da istedenfor..

Og så har jeg enda ikke fått skaffet meg en vekt...*treig* Men den dukker nok forhåpentligvis opp iløpet av neste uke.. ;)

Nå tar jeg helg i alle fall, håper alle nyter resten av uken og er flinkere, sprekere og sunnere enn jeg får til å være! ;)

TIPS: sett av tid til trening. Gjerne en fast tid. Ikke la det bli slik at du trener OM du har tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt: 70,4 kg

Uke 1: 69,9 kg

Uke 2: 68,9 kg

Uke 3: 68,5 kg

0,4 kg ned denne uken selv om jeg har vært usunn fra torsdag til søndag. Haha, må skjerpe meg med det tullet :sjenert:

Uke 1: - 0,5 kg (0,71%)

Uke 2: - 1 kg (1,43%)

Uke 3: - 0,4 kg (0,58 %)

Totalt: - 1,9 kg (2,7%)

Har til sammen gått ned 40 kg siden 1.november i fjor :D 3,1 kg igjen til 6.august. Skal på kafé med jentene i dag, skal ha venner over på middag og dessert i morgen. På lørdag skal meg og mannen ut å spise og på søndag skal jeg i middagsbesøk til foreldrene til bestekompisen min - der faren er kokk. Gud hjelpe meg med vekten neste uke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt: 71,5

Forrige onsdag: 70,9

I dag: 69,7

Det måtte bli veiing i dag istedet for i går pga omgangssyke. Har en liten mistanke om at det har slått ut på vekta..

Det er så oppmuntrende å lese om alle suksesshistoriene her :) bra jobba folkens!

Endret av Hvitløk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pia22

Denne uka har så langt gått veldig bra med kostholdet mitt og har gått tur i ca 1.5 time hver morgen før frokost, men det har dessverre ikke blitt noe trening på meg enda...

Har ikke trent på mange mnd. og det er vanskelig å komme i gang igjen... Men i dag skal jeg gjøre et seriøst forsøk på å komme meg til treningssenteret for å jogge på mølla. Får jo mye bedre resultat og ikke minst raskere resultat når jeg trener, så må bare få ræva i gir. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heyhey, håper det er okej at jeg slenger meg på også, selv om mange av dere har holdt på ganske lenge allerede.

Veier pr. dags dato omtrent 55 kilo, pluss minus. Vet ikke helt hvor mye jeg vil ned, ikke 5 kilo tror jeg, i og med at jeg er ganske høy, men noen kilo hadde ikke skadet. Siden sommeren i fjord har jeg gått ned fra 72-74 kilo, altså et vekttap på 17-19 kilo. Er ikke så gammel, og går fremdeles på skole. :)

Matinntak igår:

Frokost: En kopp te

Lunsj: speltlompe med gulrot, salat osv. som fyll, en kopp te.

Middag: Et halvt kebabbrød (sånn går det når man er ute hele dagen uten penger)

Kvelds: 500 g. tomater, 2 kopper te.

Ellers: En pære, 2 kopper te.

Ellers jobbet jeg fra halv 9 til 4 i barnehage, og det krever jo litt fysisk. Ble ikke noe mere trening enn det. Idag har jeg klart å bli syk, og er hjemme fra jobb. Blir nok ikke noe fysisk aktivitet på meg idag, skal satse på å bli frisk til i morgen, men kostholdet skal jeg i det minste prøve å holde i orden.

Spist sålangt idag: 2 epler, en activiayoghurt, 3 kopper te.

Ellers vil jeg legge til at jeg somregel drikker liiitt mindre te enn det ser ut til utfra de to dagene jeg har skrevet opp matinntaket for, men det gjør underverker for min såre hals :)

Stå på alle sammen! Har troen på at dere/ vi vil klare dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phew, har fått gjennomført enda en øt med 30 day shred. Det er slitsomt, men morsomt og faktisk. Merker jeg blir flinkere og flinkere med treninga, og at det sakte, men sikkert blir litt lettere. Med maten går det kjempebra, ligger i underskudd hver dag. Dette kan jo faktisk gå :bolledeig:

Ny veiedag i morgen, men tror jeg må utsette deg til lørdag. er ikke hjemme i morgen tidlig, og synes det er lite vits å veie seg om kvelden.. men kjenner jeg meg selv rett kommer jeg til å gjøre det likevel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Heyhey, håper det er okej at jeg slenger meg på også, selv om mange av dere har holdt på ganske lenge allerede.

Veier pr. dags dato omtrent 55 kilo, pluss minus. Vet ikke helt hvor mye jeg vil ned, ikke 5 kilo tror jeg, i og med at jeg er ganske høy, men noen kilo hadde ikke skadet. Siden sommeren i fjord har jeg gått ned fra 72-74 kilo, altså et vekttap på 17-19 kilo. Er ikke så gammel, og går fremdeles på skole. :)

Matinntak igår:

Frokost: En kopp te

Lunsj: speltlompe med gulrot, salat osv. som fyll, en kopp te.

Middag: Et halvt kebabbrød (sånn går det når man er ute hele dagen uten penger)

Kvelds: 500 g. tomater, 2 kopper te.

Ellers: En pære, 2 kopper te.

Ellers jobbet jeg fra halv 9 til 4 i barnehage, og det krever jo litt fysisk. Ble ikke noe mere trening enn det. Idag har jeg klart å bli syk, og er hjemme fra jobb. Blir nok ikke noe fysisk aktivitet på meg idag, skal satse på å bli frisk til i morgen, men kostholdet skal jeg i det minste prøve å holde i orden.

Spist sålangt idag: 2 epler, en activiayoghurt, 3 kopper te.

Ellers vil jeg legge til at jeg somregel drikker liiitt mindre te enn det ser ut til utfra de to dagene jeg har skrevet opp matinntaket for, men det gjør underverker for min såre hals :)

Stå på alle sammen! Har troen på at dere/ vi vil klare dette :)

Du spiser altfor, altfor lite !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pia22

Jippi, jeg var på trening i går. Jogget en time på mølla. Første treningsøkt siden januar, så er stolt av meg selv at jeg endelig fikk dratt rumpa mi på trening. Det var veldig tungt, men sta som jeg er så skulle jeg jogge i en time, selv om jeg holdt på å daue underveis ;)

Skal dra på trening senere i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I februar veide jeg 59. I dag veide jeg meg til 64.8 kg. :tristbla:

Hva er det jeg driver med?

Tror jeg må bli med og få kommet i form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pia22

Vanilje123: Så flink du har vært å gå ned så mye i vekt. :)

Sier det samme som Wei Wei, du spiser litt lite. Og så burde du prøve å få i deg litt mer proteiner. :)

Anbefaler å bruke http://www.diett.no/ for å holde oversikt over hvor mye du spiser og trener. Kjempefin side :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk opp en hel Kg tirsdag, men er nå snart nede igjen der jeg var. Huff og huff, men går rette veien igjen nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...