Gå til innhold

Ned 5 kg innen august?


Gelica

Anbefalte innlegg

... and on that note: Jeg har gått ned 5 kg før august! Prøver meg på 7 :D

I feel ya sistah!!!!!! Heier på deg!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wei Wei

Er med på denne. Er ca 164 og veier 54 kilo. Skal ned til 52.. Bare to kilo men trenger motivasjon :)

Heia! Heia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cherie: svarte på den andre tråden :-) gikk opp 700g i løpet av natta pga karber i går. Nå har jeg mista 400g av dem siden i morrest. Det er bare vann, så ikke stress med det lille du gikk opp :-) virkelig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare så nært målet og har ikke vært vant til at vekta går den veien... stått stille ja, men ikke opp...

Så ble noget stressa og nedfor da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

400g ned i dag.... fortsetter takk gode gud rett vei,å men enda ikke fått fjerna alt etter tirs-tors i forrige uke. Altså er det + 400g siden sist uke.... 47 ned totalt.4,9 til målet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gått ned 0,0 kg siden forrige uke. Gah!

Alltid surt, men du har jo ikke gått opp, det er da noe :) Du kommer nok sterkt tilbake neste uke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg har måttet gi opp vektnedgangen før august, så målet blir nok ikke nådd innen da.. Sommeren var ikke tiden for meg å sette igang et slankeprosjekt, i alle fall!Alt for mange planlagte dager som bare forsvant i jobb eller andre ting.. Når valget har stått mellom jobb og trening har det alltid falt på jobb, fattige studenter trenger jo pengene ;) Nesten så jeg gleder meg til skolestart igjen, sånn at dagene blir litt mer forutsigbare, og jeg kan få gjennomført den treningen jeg har planlagt uten at det kommer noe annet i veien.

Ville bare si at dere andre er kjempeflinke! Enda en liten stund igjen til august, så lykke til med siste innspurten, dere! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går bare gal vei.... Har mest lyst til å gi opp.... Jeg teller kalorier og unner meg selv INGEN ting! ....... 900g bare siden i går! Jeg blir bare trist og lei meg.

Jeg trener og er aktiv i tillegg...

Gått opp 1,6 på ei uke. Jeg skjønner ingenting!

Endret av Cherie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah, i dag sto vekta på stedet hvil. MEN det gjør egentlig ikke så mye, for jeg ser på magen min at der har skjedd forandringer, så ble kjempeglad likevel :D Og kjenner det på toppen jeg har på meg, som henger mye løsere. Jippi ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens vekt: 74,2 kilo! 12,4 kilo ned totalt :)

Bra jobba!! :hoppendeglad:

Har gått ned 6 kg totalt idag, 1 kg til før august er kanskje ambisiøst, men prøver ;) noen dager igjen fortsatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelif bevegelse igjen.... tatt 1.8kg på to dager.... skal hilse og di at vekta snudde! 4,3 igjen til målet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, i går hadde jeg ikke gått ned noe siden forrige uke, og i dag var det 700 g ned. Kroppen er rar ^^

Endret av HedvigR
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg rakk akkurat 6,5 kg før august, men tror det står stille nå - spist mye dritt i helgen;o Prøver å komme ned på 7 kg, men det blir nok drøyt. Noen som skal ned 5 kg til til september?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rakk akkurat 6,5 kg før august, men tror det står stille nå - spist mye dritt i helgen;o Prøver å komme ned på 7 kg, men det blir nok drøyt. Noen som skal ned 5 kg til til september? :)

Jaa, jeg fortsetter :D Jeg har hatt vektnedgang på 3.5 kilo, og begynte litt senere, men skal fortsette å gå ned litt :)

Bah. Jeg er dødssliten. Jeg har klart å bytte litt på powerwalk og jogging i dag, jogga i hvert fall mere enn jeg gjorde i går, så det er jo bra. Det er virkelig min svake side!

Gikk også videre til nivå 2 på Jillian Michaels 30 day shred i dag, og fyyyyyyyyyyyyy, det var hardt. Gjorde det ikke så intensivt som ønskelig heller, siden det var mest for å sette meg inn i øvelsene i dag. Skal gjøre det bedre dagene som kommer :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff..... en lang ferie har ikke gjort seg for vekta ser jeg......

Jeg fortsetter gjerne jeg også, men skal vi fortsette her eller opprette en ny tråd?

Utrolig inponert over dere som faktisk klarte å nå målet om å gå ned 5 kg eller mer innen august.

Superbra jobba, jenter !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HALLO...... Noen her, eller har alle blitt borte?

Noen som vil starte en ny tråd som går frem til desember kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...