Gå til innhold

Ned 5 kg innen august?


Gelica

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Opp nye 100g i dag, men i dag settes kursen hjem og det er på tide å bli beinhard! De siste 5+ skal bort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk opp en halv kilo etter ferien, og er fornøyd. Har kost meg med masse god mat :) nå ligger jeg hjemme med forkjølelse og har bare lyst på godteri og junk. Må handle etterpå og er redd jeg kommer hjem med mer enn jeg burde..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har gått ned 400g den uka her, som jeg er kjempefornøyd med, siden det har blitt mye kos og lite trening i forbindelse med besøk :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-4 kg hittil. 1 kg til iløpet av denne måneden, burde være mulig!

Flinkeste!!! :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4,5 kg ned, nærmer seg! greier nok dette:)

Flinkere enn flinkeste :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad:

Snikveide i dag, 74,9 kg! :tommelsmil: Gleder meg til veiedag på mandag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gurimalla det bildet ditt Addict! Må være deilig å kunne se så tydelige resultater? Du ser veldig flott ut :)

Jeg har pusha meg til en intensiv økt med 30day shred, og skal ut på powerwalk straks. Alle monner drar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinkere enn flinkeste :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad:

Snikveide i dag, 74,9 kg! :tommelsmil: Gleder meg til veiedag på mandag ;)

Du er jo en skikkelig slankis nå, hvordan føles det? ;) BE PROUD! Kan ikke du oppfylle mine drømmer for meg (foreløpig), og finne deg noe med sølvpaljetter du kan show off på byen?! Evt i syden;)

PS: TAKK :D det begynner å skje mer, blitt litt strengere på kostholdet etter tips fra deg ;)

Endret av Måndagsbarn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gurimalla det bildet ditt Addict! Må være deilig å kunne se så tydelige resultater? Du ser veldig flott ut :)

Jeg har pusha meg til en intensiv økt med 30day shred, og skal ut på powerwalk straks. Alle monner drar.

Takk :D Det er kjempedeilig! Liiiitt demotiverende at jeg fortsatt har 10 kg å miste, men samtidig så er jeg bare 4 kilo under å ha normal BMI nå, og jeg kan ikke kalles FEIT lengre :hoppendeglad:

Stå på, flink du er som gjennomfører 30 days shred og powerwalk! Jeg er lat for tiden, men gleder meg til å kunne bygge rumpe når jeg er ferdig-slanka. Herregud jeg har ikke noe RÆVV igjen :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er jo en skikkelig slankis nå, hvordan føles det? ;) BE PROUD! Kan ikke du oppfylle mine drømmer for meg (foreløpig), og finne deg noe med sølvpaljetter du kan show off på byen?! Evt i syden;)

PS: TAKK :D det begynner å skje mer, blitt litt strengere på kostholdet etter tips fra deg ;)

Ikke helt slankis enda, men det føles gooood. Får ikke mye gratis pga veldig slapp mage med litt heng etter graviditeten og strekkmerker på størrelse med Grand Canyon. Seriøst, de er BRUTALE. Har aldri sett lignende. Dype groper. Så har en del fett å miste før magen blir fin. Sukk. Men det blir!!! :tommelsmil:

Så fint at du fant noe brukbart du kunne følge da :D Funker knall for meg ihvertfall. Men du. Jeg spiste kebab i natt. FNIS!! :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_bluetit

Er med på denne. Er ca 164 og veier 54 kilo. Skal ned til 52.. Bare to kilo men trenger motivasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh.. er ferdig med dag 1 av 30 days shred. Måtte bevege på meg etter å ha ligget i senga i to dager med forkjølelse. Det var tungt! Måtte ta meg en tominutters selv om Jillian sier maks 5 sek med pause. Tror jeg blir støl i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ser mange her rapporterer om vektforskjeller mellom veiinger på under 1 kg. Dere mener vel ikke i fullt alvor at f.eks. en vektreduksjon på f.eks. 800 gram er permanent? :klo:

Det er da kjent at vekten fluktuerer voldsomt og at små endringer under 1 kg er helt naturlig, og ikke trenger å betydning i forhold til en langsiktig vektnedgang på flere kg.

Anonym poster: f861da062edba63e46698dedaa036d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser mange her rapporterer om vektforskjeller mellom veiinger på under 1 kg. Dere mener vel ikke i fullt alvor at f.eks. en vektreduksjon på f.eks. 800 gram er permanent? :klo:

Det er da kjent at vekten fluktuerer voldsomt og at små endringer under 1 kg er helt naturlig, og ikke trenger å betydning i forhold til en langsiktig vektnedgang på flere kg.

Anonym poster: f861da062edba63e46698dedaa036d5a

Veier meg selvfølgelig på samme tidspunkt hver fredag, og når jeg ser hver fredag at det fortsetter å gå nedover så er det er jo en ordentlig vektnedgang jo. Jeg driter i at det går sakte så lenge det går riktige veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt slankis enda, men det føles gooood. Får ikke mye gratis pga veldig slapp mage med litt heng etter graviditeten og strekkmerker på størrelse med Grand Canyon. Seriøst, de er BRUTALE. Har aldri sett lignende. Dype groper. Så har en del fett å miste før magen blir fin. Sukk. Men det blir!!! :tommelsmil:

Så fint at du fant noe brukbart du kunne følge da :D Funker knall for meg ihvertfall. Men du. Jeg spiste kebab i natt. FNIS!! :sminkedokke:

Du, den kebaben - den har kjøtt (proteiner), dressing (fett) og grønnsaker (VITAMINER og pittelitt karbo:P) så den er teknisk sett et ganske balansert måltid! Om man legger godvilja til, er den tilogmed bra for deg (uten mat dør man!! det har jeg hørt) - men i verste fall så er den jo bare noen hundre kalorier over dagsmålet ditt :) Unner deg både 1 og 2 kebaber uten dårlig samvittighet! Du er the boss :)

Jeg ser mange her rapporterer om vektforskjeller mellom veiinger på under 1 kg. Dere mener vel ikke i fullt alvor at f.eks. en vektreduksjon på f.eks. 800 gram er permanent? :klo:

Det er da kjent at vekten fluktuerer voldsomt og at små endringer under 1 kg er helt naturlig, og ikke trenger å betydning i forhold til en langsiktig vektnedgang på flere kg.

Anonym poster: f861da062edba63e46698dedaa036d5a

Lol! Kan du forklare hvordan 1000 gram ned er mer "legit" enn f.eks 800 g ned? Hva er det som gjør at de 200 g ikke "teller" i din verden?

De aller fleste blir anbefalt å gå ned 0,5 kg i uken, det er jo altså 500 g, men det er ikke "ekte" vekttap det eller?

Vekten fluktuerer ja, fra morgen til kveld - på grunn av mageinnhold. Om du er på kaloriunderskudd, fluktuerer den normalt sett ikke opp og ned fra f.eks en morgen til neste morgen med mindre du har spist mye salt, karbs eller ligget på overskudd. Logisk sett skal den da vise noen gram ned fra en morgen til en annen morgen, eller fra kveld til kveld, eller uke til uke. Jeg har gått ned 200 g, 300 g osv. hver morgen denne uken, gitt, og mange bekker små.. ble til slutt 1,1 kg på 6 dager.

Hva gjør du i denne tråden, egentlig? Det du sier er jo forsåvidt underholdende, men ganske fjernt. Vet ikke hvordan du "i fullt alvor" kan mene at bare vekttap per 1 kg teller, men foreslår at du f.eks oppdager måleenheter som har vært anerkjente i mange herrens år nå. Eksempel: centimeter finnes, ikke bare meter ;)

:heiajente:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... and on that note: Jeg har gått ned 5 kg før august! Prøver meg på 7 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...