siebaeo Skrevet 6. november 2012 #241 Del Skrevet 6. november 2012 Så klart! (mangler en krysse-fingre smilie..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 6. november 2012 #242 Del Skrevet 6. november 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. november 2012 Forfatter #243 Del Skrevet 6. november 2012 :( Bittelitt rødt på dopapiret... Men on the bright side; 30 dagers syklus!! Yey!! Mye bedre enn 40!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. november 2012 Forfatter #244 Del Skrevet 6. november 2012 Det mest irriterende er at det første jeg tenkte var, oi, kan det være en festeblødning?!? Det er jo alt for tidlig å få mensen! Men så kikket jeg på kalenderen, og så at sist mens kom 6. Okt.., nøyaktig én måned siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 6. november 2012 #245 Del Skrevet 6. november 2012 it aint over 'till the fat aunty sings loud.. Håper det gir seg og bare er en tulleblødning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. november 2012 Forfatter #246 Del Skrevet 8. november 2012 Dette er mystisk altså... Den feite tanta synger liksom ikke ordentlig enda... Nesten ikke i det hele tatt faktisk! Bare litt gråaktig (!?) utflod. Rare kroppen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 8. november 2012 #247 Del Skrevet 8. november 2012 Oi.. ja det var litt pussig! Har du vondt eller noe..? Og har du testet siden sist? Og er det ikke omtrent IKM nå..? Bøtta var ikke tom her enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. november 2012 Forfatter #248 Del Skrevet 8. november 2012 Ikke vondt og ikke testet. Vurderte å ta en test i dag tidlig, men hadde allerede vært på do da jeg kom på det, og klarte ikke tisse mer... Mannen spurte om jeg hadde noen rift eller noe som gjorde at jeg blødde, men jeg kan ikke skjønne hva det skal komme av, for det har ikke vært noen aktivitet der nede på noen dager før blodet kom... Pokker altså, og jeg som var så fornøyd med liksom å ha fått 30 dagers syklus. Jeg merker at det jeg syns er aller, aller mest pyton med prøving, er å gå i uvisse og vente og lure på hva som skjer og om alt er i orden med kroppen... Det plager meg (så mye) ikke å få mensen, og at det går noen sykluser før det skjer noe, men når det ikke skjer NOE! Da blir jeg lei... Lurer på om jeg skal ringe gynekologen og be om å få teste om jeg har el. Eventuelt gjøre det på Volvat hvis gyn ikke syns det er "nødvendig" å gjøre det enda. Kan han nekte meg det egentlig, hvis jeg insisterer?? Det er en privat gyn jeg går til, så han får jo penger for at jeg kommer!??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetfrombergen Skrevet 8. november 2012 #249 Del Skrevet 8. november 2012 Ikke vondt og ikke testet. Vurderte å ta en test i dag tidlig, men hadde allerede vært på do da jeg kom på det, og klarte ikke tisse mer... Mannen spurte om jeg hadde noen rift eller noe som gjorde at jeg blødde, men jeg kan ikke skjønne hva det skal komme av, for det har ikke vært noen aktivitet der nede på noen dager før blodet kom... Pokker altså, og jeg som var så fornøyd med liksom å ha fått 30 dagers syklus. Jeg merker at det jeg syns er aller, aller mest pyton med prøving, er å gå i uvisse og vente og lure på hva som skjer og om alt er i orden med kroppen... Det plager meg (så mye) ikke å få mensen, og at det går noen sykluser før det skjer noe, men når det ikke skjer NOE! Da blir jeg lei... Lurer på om jeg skal ringe gynekologen og be om å få teste om jeg har el. Eventuelt gjøre det på Volvat hvis gyn ikke syns det er "nødvendig" å gjøre det enda. Kan han nekte meg det egentlig, hvis jeg insisterer?? Det er en privat gyn jeg går til, så han får jo penger for at jeg kommer!??! De kan ikke nekte deg undersøkelsen men at det kan oppstå ventetid er godt mulig. Måtte selv ringe for noen uker siden p.g.v.en krise men da måtte vente jeg i 4 dager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 8. november 2012 #250 Del Skrevet 8. november 2012 Skjønner at det plager deg Det kan jo faktisk hende at du ikke skal få mensen denne gangen, for det er jo ganske normalt å få "rosa/lysebrun" utflod i stede for mens når man har blitt gravid. Men om det ikke er det håper jeg denne tanta kommer straks! Etter pp1 hadde jeg en skikkelig rar mens selv. ble liksom aldri noe ordentlig av det og da mistenker jeg at jeg ikke hadde el den mnd. (det er vist sånn at man normalt hopper over en el i ny og ne) For mnd etter hadde jeg gigablødning, dvs ganske normal mens.. Om du betaler selv tror jeg ikke de kan nekte deg nei! Hvorfor skulle de det egentlig.. Du har jo uansett en forhistorie med litt trøbbel og jeg vil tro det veier litt. Selv om de sier og sikkert mener at det ikke skal være noe problem nå. SÅ er det jo rent psykisk et problem for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. november 2012 Forfatter #251 Del Skrevet 8. november 2012 Nå tror jeg vi kan avblåse popcornspisinga for denne gang. Det er i hvert fall kommet litt mer blod, så da er det nok trygt å anta at det er mensen som er på vei. Slenger på en liten faen. Syms det må være rom for det. Ok, PP5 - here we come! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 8. november 2012 #252 Del Skrevet 8. november 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 8. november 2012 #253 Del Skrevet 8. november 2012 Helt klart rom for en faen Jeg holder popcornbøtta klar til neste mulighet. Kanskje vi får gleden av et helt år ekstra med perm pga septemberbabyer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. november 2012 Forfatter #254 Del Skrevet 8. november 2012 Hehe, ja kanskje det Siebaeo! Da skal jeg i så fall være flink og kjøpe joggevogn, og bli megasprek!! Bli med?? Takk for klem Pupsilure! Nå har jeg vært hos en venninne og delt en flaske vin. Perfekt dag å drikke litt på!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 9. november 2012 #255 Del Skrevet 9. november 2012 Jeg er med! Elixiamammaer med joggevogn og økologiske matpakker Høres ikke helt uheldig ut.. Jeg prøver også å klemme til med litt vin og alt det der andre man ikke får spise som preggis når jeg ikke er gravid.. Kose seg litt ekstra fordi man kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 9. november 2012 #256 Del Skrevet 9. november 2012 Et glass rødvin frister når jeg ikke er for kvalm.. Så nyt det nå mens dere kan, det går fort til dere ikke kan lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 9. november 2012 #257 Del Skrevet 9. november 2012 Skjønner godt at du er skuffa og da er det lov å banne litt! prøving er en tålmodighetsprøve, ikke enkelt å ville noe så mye og gå og tenke og lure. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 12. november 2012 #258 Del Skrevet 12. november 2012 Forstår at du er skuffet Cypress, rart at kroppen skal tulle det sånn til også. Krysser fingrene for neste PP og at det klaffer den gang isteden og en september baby har jeg jo selv så det er ikke til å kimse av Lykke til i neste PP, jeg skal følge med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 16. november 2012 #259 Del Skrevet 16. november 2012 Innom med en fredags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. november 2012 Forfatter #260 Del Skrevet 16. november 2012 Hurra for Siebaeos bolle vol. II? jeg er virkelig glad på hennes vegne, og håper alt alt skal gå som det skal!! Men NÅ må det vel snart være vår tur?!!? Ikke at jeg blir noe mer eller mindre gravid av at andre blir det, men jeg kjenner litt på en irrasjonell følelse av at det var min tur nå, siden jeg begynte å prøve først... Herregud, så barnslig og flaut å tenke sånn!! Jaja, det går vel over.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå