Mazilla Skrevet 2. november 2012 #221 Del Skrevet 2. november 2012 Må litt av middagsforsøket ditt. Ble lasagnen spiselig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. november 2012 Forfatter #222 Del Skrevet 3. november 2012 Ja, den ble faktisk helt ok. Hadde nok vært bedre uten så lang steking, men heldigvis var ikke alt bortkastet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. november 2012 Forfatter #223 Del Skrevet 3. november 2012 I dag fikk jeg høre en skikkelig trist historie. Noen venner av mamma og pappa har et barnebarn som de i går fikk beskjed om at har fått leukemi. Visstnok ingenting å gjøre med, og veldig hissig, så det er ikke en gang sikkert at småen får oppleve jula... 8 år gammel.. Det er bare så utrolig tragsik. Jeg kjenner faren fra vi var små, fra foreldrene våre var på besøk hos hverandre og vi barna var med, men jeg har ikke noe kontakt med han nå. Jeg ble så lei meg av å høre det, og klarer ikke engang begynne å forestille meg hvordan foreldrene, søsken, besteforeldre og resten av familien har det... Sånt skal jo bare ikke skje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 3. november 2012 #224 Del Skrevet 3. november 2012 Slikt er forferdelig trist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 3. november 2012 #225 Del Skrevet 3. november 2012 Å fytti... Det er jo helt fryktelig.. (og en mors ytterste skrekk..). Det er jo bare trolig utrolig trist altså Klarer ikke tenke på sånt jeg. Kan nesten bli gal av det.. Varme tanker til den stakkars familien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. november 2012 #226 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Endret 4. november 2012 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 4. november 2012 #227 Del Skrevet 4. november 2012 Dette er helt utrolig tragisk å lese... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. november 2012 Forfatter #228 Del Skrevet 4. november 2012 Ja, huff huff... Håper aldri å oppleve noe tilsvarende!! Over til noe annet - hvor tidlig kan jeg teste egentlig?? Hvis jeg virkelig hadde el etter den positive el-testen, skjedde vel det omtrent 26 okt. Må vel vente to uker, er det ikke det man sier? Det er i så fall neste fredag. Aaaahhhh, såååå leeeeeenge til!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 4. november 2012 #229 Del Skrevet 4. november 2012 Er ikke du 10dpo nå da..? Om jeg ikke regner helt feil? På testene står det jo at de kan påvise svangerskap så tidlig som fire dager før IKM. Dvs i dag?? (gitt en "normal" syklus, men det som betyr noe er jo dpo) Fram med popcornet!! Krysser fingrene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 4. november 2012 #230 Del Skrevet 4. november 2012 Men det sikreste er så klart å vente noen dager til... Som om man klarer det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. november 2012 Forfatter #231 Del Skrevet 4. november 2012 Haha, ja da blir det testing i morgen tidlig da!! Har heldigvis en hel haug.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 4. november 2012 #232 Del Skrevet 4. november 2012 :popcorn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 4. november 2012 #233 Del Skrevet 4. november 2012 ...og krysser fingrene mens jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 5. november 2012 #234 Del Skrevet 5. november 2012 Kjempe spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. november 2012 Forfatter #235 Del Skrevet 5. november 2012 Glemte hele greia i dag tidlig.... Ny sjanse i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 5. november 2012 #236 Del Skrevet 5. november 2012 Da gleder jeg meg til imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 5. november 2012 #237 Del Skrevet 5. november 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 5. november 2012 #238 Del Skrevet 5. november 2012 Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 5. november 2012 #239 Del Skrevet 5. november 2012 Håper håper håper! Nå er det på tide at en av oss henger seg på Dine Og det må nesten bli deg denne mnd. Krysser fingrene og spiser masse popcorn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. november 2012 Forfatter #240 Del Skrevet 6. november 2012 Enig i at det er på tide.... Men dagens test viste intet nytt, men det er jo fortsatt relativt tidlig, så vi får holde motet oppe en stund til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå