cypress Skrevet 30. september 2012 Forfatter #101 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg oppdaget plutselig at jeg bare har to billigtester igjen, så nå har jeg ikke testet siden fredag. Ikm er i morgen (tror jeg), så jeg venter i alle fall til da. Kanskje til og med til tirsdag. Jeg er så lei av hvite tester.. Mer lei av det enn nysgjerrig på om jeg er gravid eller ikke faktisk. Så da venter jeg! For en fin dag det er i dag!! Vi er bare innom en tur for å spise, må nok snart ut igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 30. september 2012 #102 Del Skrevet 30. september 2012 Det verste er egentlig å gå og lure.. De dumme hvite testene og ingen TR.. utrolig frustrerende og et psykisk spill nesten.. Si fra hvis du vil ha tester, jeg har flere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 30. september 2012 Forfatter #103 Del Skrevet 30. september 2012 Ja Dine, hvis jeg ikke er gravid nå, la jeg gjerne kjøpe dine overskuddstester! Du trenger dem jo ikke lenger! (Heldiggrisen!!) Kanskje vi skal kombinere overleveringen med en tur på gården på L en søndag f.eks? Med alle andre som måtte ha lyst også selvfølgelig!?! Lenge siden jeg har sett dere nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 30. september 2012 #104 Del Skrevet 30. september 2012 Jeg blir gjerne med om vi er hjemme! Men du trenger jo forhåpentligvis ikke de testene.. Krysser fingrene! Du er vårt siste håp! (denne mnd) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 1. oktober 2012 #105 Del Skrevet 1. oktober 2012 Nå googlet jeg et spørsmål i fbm jobb og så fant jeg svar på KG. Skrevet av deg! Small world Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter #106 Del Skrevet 1. oktober 2012 Oi, håper jeg visste hva jeg snakket om da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 1. oktober 2012 #107 Del Skrevet 1. oktober 2012 Spot on! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 1. oktober 2012 #108 Del Skrevet 1. oktober 2012 Så bra:) Møtes gjerne på L med barna og da kan du selvfølgelig få testene om du ikke er gravid nå da... Når tenker du å teste igjen? Jeg er opptatt neste søndag vet jeg, trolig lørdag også, men helgen etter det feks? Kan du da også Siebaeo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 1. oktober 2012 #109 Del Skrevet 1. oktober 2012 Jeg er borte trolig førstkommende søndag og helt sikkert søndagen etter det. Men søndagen etter DER igjen er vi hjemme tror jeg! Kjempelyst til å treffes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter #110 Del Skrevet 1. oktober 2012 Jeg vet ikke helt når jeg skal teste... Onsdag kanskje? Syns jeg plutselig fikk en del utflod i dag, men ikke spor av noe farge på det. Jeg må jo lure litt på hva som skjer i kroppen!!! Vi planlegger hyttetur en helg snart, men ikke bestemt enda når. Skal prate med gubben etterpå! Nå har jeg vært litt gæærn dere, og veldig jålete og overflatisk..... Jeg kjøpte en groupondeal for noen uker siden hos en lege som utfører juvederm og botoxbehandlinger. Så i kveld har jeg vært og fått lagt juvederm i leppene!! :dåne: Jeg syns det er litt flaut, så ingen jeg kjenner "i virkeligheten" vet om det (bortsett fra mannen). Jeg ba bare om å få litt mer definert kant på leppene, ikke noe Negar Kahn her altså! Foreløpig ser det litt bomba ut, et lite blåmerke på underleppen og litt hevelser generelt. Gleder meg til å se resultatet slik det skal ende opp om en uke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 1. oktober 2012 #111 Del Skrevet 1. oktober 2012 Wow, spennende.. Vet ikke om jeg hadde turt det.. Nå er det snakk om at svigermor kan passe Lilletassen den helgen jeg foreslo, men helgen Siebaeo kan virker bra for oss også lørdag 20. og søn 21.okt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 1. oktober 2012 #112 Del Skrevet 1. oktober 2012 Oi, jeg har faktisk en god følelse for deg denne mnd! Krysser fingrene for forsvunnet tante! Wow, tøff du er! Jeg har noen vage drømmer om å fikse litt her og der.. men vi får se. Det koster jo litt også! Tror du de ser det på jobb i morra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter #113 Del Skrevet 1. oktober 2012 Ja, herregud, det er ikke gratis! Hadde nok ikke gjort det til full pris (3000), i alle fall ikke første gangen.. Men jeg tror kanskje jeg kan bli litt avhengig hvis det blir fint!! hun sa det vil vare i opptil 6 mnd, så jeg syns ikke det var så skummelt siden det ikke er permanent. Men det blir jo dyrt å fortsett med.. Ifølge legen vil det bli veldig hovent til i morgen, så det kan nok hende jeg har "gått på et kjøkkenskap" på jobb i morgen. Heldigvis er de fleste i avdelingen på høstferie, så det blir uansett ikke mange som får se det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. oktober 2012 #114 Del Skrevet 1. oktober 2012 Jeg har gjort det en gang jeg også Med restylane. Ble ganske fint! Men hadde blåmerker rundt leppene i noen dager da Spennende med testing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter #115 Del Skrevet 1. oktober 2012 Jeg er på vei til å få et blåmerke jeg og. Håper det ikke blir veldig stort og går fort bort!! Restylane er omtrent det samme, er det ikke? Gir ca likt resultat? Ble du ikke fristet til å fortsette?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #116 Del Skrevet 2. oktober 2012 I dag tidlig spiste jeg serranoskinke til frokost. Jeg syns den smakte helt normalt, og var nesten ferdig med å spise den da mannen kom og skulle smøre seg en skive. Han mente skinken luktet og smakte surt, og ville kaste den... Da kom jeg på at hvis jeg er gravid skal jeg jo ikke spise sånt i det hele tatt! Og i alle fall ikke hvis den er bedervet!! Jaja, rart hvor fort man glemmer "reglene", og spist er spist. Jeg kan jo ikke følge alle gravidereglene før jeg vet om jeg er det heller... Jeg har fortsatt ikke fått mensen, og heller ikke testet noe mer siden fredag. I morgen tror jeg at jeg tester. Ellers ser ikke leppene aller verst ut. Jeg fikk ikke blåmerke der jeg trodde jeg skulle få (lurer på hva det egentlig var, for jeg klarte å vaske bort det som så ut som blåmerke... æsj... må ha vært noe blod som hadde kommet ut da hun stakk med nålene da kanskje.. ) Jeg ser det er litt skjevt, litt større leppe på den ene siden, men det sa hun var normalt og vil gå seg til i løpet av en uke, når hevelsene går ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 2. oktober 2012 #117 Del Skrevet 2. oktober 2012 Så spennende! Da satser vi på rosenrød test i morra! eller himmelblå alt ettersom.. Jeg har spist masse blåmuggost bare på pur f.. Har bestemt meg for å nyyte alt jeg ikke kan i en graviditet enn så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 2. oktober 2012 #118 Del Skrevet 2. oktober 2012 Jeg synes det er vanskelig å huske hva man skal og ikke skal spise.. Så nyt det mens man kan:) Gleder meg til testing i morgen... Jeg har også god følelse, så dette blir spennende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #119 Del Skrevet 2. oktober 2012 Kastet akkurat bort en test.. Hvorfor skal jeg ha så laaaange sykluser??!!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #120 Del Skrevet 2. oktober 2012 Hyggelig å se dere har god følelse altså, men testene er ikke enig dessverre!! (har det noe å si at de gikk ut på dato for et år siden?? Jeg får jo testestrek, så de funker vel?!?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå