Gå til innhold

Så var det de klikkene igjen da.


AnonymBruker

For mye klikker på kg?  

129 stemmer

  1. 1. Syns du det er for mye klikker på kg?

    • Ja
      86
    • Nei
      43


Anbefalte innlegg

Du har jo de som stort sett bare poster puppebilder i bildetrådene, eller de som stadig popper opp i "hvem-liker-du-best"-trådene og lurer på hvorfor ingen liker dem, får så å dele ut nuzzer og klemzer til alle sammen.

Men det er jo bare å unngå snikk-snakk så slipper man unna dem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har alltid trodd at jeg har vært med i mange forskjellige klikker og skjønner ikke helt før etterpå at min "interne-nå-er-vi-venner" bare blir møtt med avslag og avvisninger. Men men jeg prøver jo! (det er jo noen fordeler med og mangle sosial intelligens).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdyp hva du mener med oppmerksomhetssyke. Alle er vel på forumet for å få oppmerksomhet for meningene sine?

Nei, det tror jeg ikke alle er. Mange leser mer enn de skriver, svarer kun hvis de har noe å komme med og ser på dette som et diskusjonsforum mer enn en skravleplass. Ikke at det er noe galt i å henge her for å skravle, altså.

Dette var bare for å illustrere at ikke alle er her for å få mest mulig oppmerksomhet.

Det er en del her inne som har oppdaget at noen er mer "kjent" og "populær" enn andre her inne, og som gjerne vil bli en av de "kjente" og "populære". De dukker opp i enhver tråd som er litt aktiv, har gjerne ikke så mye fornuftig å komme med. De skriver enorme mengder innlegg hver dag. De smisker åpenlyst med de "kjente" og plusser masse på de "kjente" (og nevner gjerne i et innlegg at de har plusset, slik at den "kjente" skal få det med seg). Og så klager de gjerne samtidig på at de har stalkere hvis de blir sagt mye imot. Det de ikke skjønner, er at det ikke finnes noen stalkere, men at det er mange som legger merke til dem pga oppførselen og mange som sier dem i mot pga oppførselen.

Der.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Jeg har alltid trodd at jeg har vært med i mange forskjellige klikker og skjønner ikke helt før etterpå at min "interne-nå-er-vi-venner" bare blir møtt med avslag og avvisninger. Men men jeg prøver jo! (det er jo noen fordeler med og mangle sosial intelligens).

:klemmer:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så klager de gjerne samtidig på at de har stalkere hvis de blir sagt mye imot. Det de ikke skjønner, er at det ikke finnes noen stalkere, men at det er mange som legger merke til dem pga oppførselen og mange som sier dem i mot pga oppførselen.

Der.

Det finnes nok av stalkere på forumet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starlit

Legg merke til mine tråder som jeg enkelte ganger lager :jepp:

Og der vil dere klikker finne!

Er ofte der samlingspunktet utarter seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lest tråden, uten å finne det du påstår er der. Det jeg ber deg om er veldig enkelt: Vis meg til innlegget der informasjonen du beskriver befinner seg. Du trenger ikke sitere eller noe slikt, bare gi meg numrene på de relevante innleggene, så jeg kan revurdere innholdet.

Du kan like gjerne bare gi opp... Man ser jo hva slags svar som kommer, når man prøver å diskutere saklig i en tråd som denne... "oooh, så smart du er!", eller innlegg som insinuerer at du er dum, med en liten :) på slutten... Man får aldri noen skikkelig svar, og siden de egentlig ikke har noe fornuftig å komme med, blir det mye "du henger deg opp i ordet klikk", eller "dette sier du bare fordi du er med i en klikk selv!".

Etter de siste trådene om dette, har jeg virkelig gått inn for å ikke spore av tråder, og ikke oppføre meg på en måte som gjør at det kan virke som at jeg henger mer med en spesiell gruppe her inne. Jeg har gått inn for å inkludere nye brukere, når jeg legger merke til dem, og prøver å gi litt ekstra oppmerksomhet til de som ikke har fått mange svar i trådene sine, og med en gang noen nevner at en tråd avspores, prøver jeg å holde meg unna, eller hjelpe til å få den på rett spor igjen... Hjelper det noe? Tydeligvis ikke, for jeg er en klikker!

Sånne tråder som dette, gjør uansett mer skade enn de gjør noe godt, for de blir ikke tatt opp på en skikkelig måte... Det er stort sett bare drittslenging, og det oppfordrer jo ikke akkurat til respekt.

De som ikke har noe annet enn dritt å komme med, burde klappe igjen, for de ødelegger for sin egen sak, og de ødelegger for de som faktisk diskuterer saken seriøst.

Skjønner ikke helt tankegangen til fremmede mennesker som tror at frekkhet er den beste måten å få noen til å respektere ønskene dems på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes nok av stalkere på forumet.

Jada.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Og så klager de gjerne samtidig på at de har stalkere hvis de blir sagt mye imot. Det de ikke skjønner, er at det ikke finnes noen stalkere, men at det er mange som legger merke til dem pga oppførselen og mange som sier dem i mot pga oppførselen.

Der.

Vet ikke helt hva som defineres som stalker her, men jeg har ihvertfall en person som lager nye brukere kun for å sende advarsels-PMer til folk jeg har en god tone med her inne.

Og det er den hyggelige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Nei, det tror jeg ikke alle er. Mange leser mer enn de skriver, svarer kun hvis de har noe å komme med og ser på dette som et diskusjonsforum mer enn en skravleplass. Ikke at det er noe galt i å henge her for å skravle, altså.

Dette var bare for å illustrere at ikke alle er her for å få mest mulig oppmerksomhet.

Det er en del her inne som har oppdaget at noen er mer "kjent" og "populær" enn andre her inne, og som gjerne vil bli en av de "kjente" og "populære". De dukker opp i enhver tråd som er litt aktiv, har gjerne ikke så mye fornuftig å komme med. De skriver enorme mengder innlegg hver dag. De smisker åpenlyst med de "kjente" og plusser masse på de "kjente" (og nevner gjerne i et innlegg at de har plusset, slik at den "kjente" skal få det med seg). Og så klager de gjerne samtidig på at de har stalkere hvis de blir sagt mye imot. Det de ikke skjønner, er at det ikke finnes noen stalkere, men at det er mange som legger merke til dem pga oppførselen og mange som sier dem i mot pga oppførselen.

Der.

du glemte "av samme person" tror du ikke folk legger merke til hvem som kommer med negativ respons? jeg husker fortsatt alle som nevnte meg i "brukere du er uenig i" i august :) sånne ting husker man. og når samme person hele tiden går inn i tråder og skal være uenig med deg uansett hva det er, så vil jeg kalle det stalking hehe

Endret av Nuppdupp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du glemte "av samme person"

Jeg er ofte uenig med deg. Gjør det meg til en stalker? Eller betyr det bare at vi har ulike meninger om det meste?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada.

Når det helt tydelig er den samme ABen som følger etter deg i tråd etter tråd, og når du bestemmer deg for å legge merke til antall visninger av din egen profil og har over 400 profilvisninger på en dag. Hva kaller du det? Hyggelig interesse?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Jeg er ofte uenig med deg. Gjør det meg til en stalker? Eller betyr det bare at vi har ulike meninger om det meste?

det vet du svaret på selv

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det helt tydelig er den samme ABen som følger etter deg i tråd etter tråd, og når du bestemmer deg for å legge merke til antall visninger av din egen profil og har over 400 profilvisninger på en dag. Hva kaller du det? Hyggelig interesse?

Paranoia, kanskje? :fant ikke ironiflagget:

Ærlig talt. Hvis du føler at noen er ute etter deg, hvorfor ikke lage en ny bruker? Da blir du kvitt problemet. I stedet for å hyle opp om stalkere i alle mulige sammenhenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det vet du svaret på selv

Ja, jeg vet svaret. Men det er ikke interessant her. For det interessante er om du mener jeg er en stalker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Og så klager de gjerne samtidig på at de har stalkere hvis de blir sagt mye imot. Det de ikke skjønner, er at det ikke finnes noen stalkere, men at det er mange som legger merke til dem pga oppførselen og mange som sier dem i mot pga oppførselen.

Der.

Joda, det finnes stalkere. Det handler ikke om at en-person-er-uenig-med-meg-det-må-være-en-stalker, men noe litt mer systematisk. Folk er uenig med meg titt og ofte, både med nick og som AB, uten at jeg påstår, tror eller mener at det dreier seg om stalkere av den grunnen. Men noen ganger, så er det noen som går litt lenger enn som så. Både med mer langvarige kampanjer i tråder, og pm`er. Du vet ikke alt som sjer i kulissene. ;) At du ikke har blitt stalket, eller stalket, betyr ikke at fenomentet nettstalking og stalkere på forum, ikke eksisterer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Paranoia, kanskje? :fant ikke ironiflagget:

Ærlig talt. Hvis du føler at noen er ute etter deg, hvorfor ikke lage en ny bruker? Da blir du kvitt problemet. I stedet for å hyle opp om stalkere i alle mulige sammenhenger.

Jeg hyler ikke opp om stalkere, jeg sier at de finnes på forumet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det finnes stalkere. Det handler ikke om at en-person-er-uenig-med-meg-det-må-være-en-stalker, men noe litt mer systematisk. Folk er uenig med meg titt og ofte, både med nick og som AB, uten at jeg påstår, tror eller mener at det dreier seg om stalkere av den grunnen. Men noen ganger, så er det noen som går litt lenger enn som så. Både med mer langvarige kampanjer i tråder, og pm`er. Du vet ikke alt som sjer i kulissene. ;) At du ikke har blitt stalket, eller stalket, betyr ikke at fenomentet nettstalking og stalkere på forum, ikke eksisterer.

Igjen, lag en ny bruker hvis det er så plagsomt. Verre er det ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Igjen, lag en ny bruker hvis det er så plagsomt. Verre er det ikke.

Hvorfor i all verden skal jeg lage en ny bruker fordi andre ikke kan oppføre seg? Det er fullstendig uaktuelt. Om ikke annet av prinsipp. Det er ikke greit at den type oppførsel skal skremme folk vekk fra forumet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det finnes stalkere. Det handler ikke om at en-person-er-uenig-med-meg-det-må-være-en-stalker, men noe litt mer systematisk. Folk er uenig med meg titt og ofte, både med nick og som AB, uten at jeg påstår, tror eller mener at det dreier seg om stalkere av den grunnen. Men noen ganger, så er det noen som går litt lenger enn som så. Både med mer langvarige kampanjer i tråder, og pm`er. Du vet ikke alt som sjer i kulissene. ;) At du ikke har blitt stalket, eller stalket, betyr ikke at fenomentet nettstalking og stalkere på forum, ikke eksisterer.

Jeg syns det titt og ofte blir skreket opp om stalkere i tråder som dette, og da er det iallefall fint å vite at det er noe "i kulissene" det egentlig dreier seg om, og ikke folk som er uenige med enkeltbrukere. Men dette høres jo helt sykt ut, lurer på om noe blir gjort aktivt for å stoppe stalkere på KG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...