Gå til innhold

Så var det de klikkene igjen da.


AnonymBruker

For mye klikker på kg?  

129 stemmer

  1. 1. Syns du det er for mye klikker på kg?

    • Ja
      86
    • Nei
      43


Anbefalte innlegg

Igjen, lag en ny bruker hvis det er så plagsomt. Verre er det ikke.

Noen skriver så lett gjenkjennelig at de ville blitt avslørt etter to sekunder. Og hvorfor skal stalkerne få så mye makt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nuppdupp

Ja, jeg vet svaret. Men det er ikke interessant her. For det interessante er om du mener jeg er en stalker.

nei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Jeg syns det titt og ofte blir skreket opp om stalkere i tråder som dette, og da er det iallefall fint å vite at det er noe "i kulissene" det egentlig dreier seg om, og ikke folk som er uenige med enkeltbrukere. Men dette høres jo helt sykt ut, lurer på om noe blir gjort aktivt for å stoppe stalkere på KG?

En av mine, som gikk meget langt til verks, fikk en skriftlig smekk over fingrene.

Det var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

En av mine, som gikk meget langt til verks, fikk en skriftlig smekk over fingrene.

Det var det.

fortell ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, lag en ny bruker hvis det er så plagsomt. Verre er det ikke.

"Det finnes ikke stalkere på forumet"

"Jo"

"Herregud... Lag deg en ny bruker da, hvis det er så plagsomt!"

:klappe:

Edit: Jeg trykka på feil smajli, men jeg greide å rette på det! :D

Endret av Yme
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Selvsagt finnes det stalkere på forumet. De eksisterer jo i den fysiske verden, så det er ingen grunn til å tro at de ikke finnes på internett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katten.

fortell ?

La oss bare si at vi snakker om særdeles systematisk gjennomgang av postene mine på forumet. Over maaaange måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

La oss bare si at vi snakker om særdeles systematisk gjennomgang av postene mine på forumet. Over maaaange måneder.

ble brukeren utestengt da eller sendte du post og sa ifra?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det finnes ikke stalkere på forumet"

"Jo"

"Herregud... Lag deg en ny bruker da, hvis det er så plagsomt!"

:klappe:

Edit: Jeg trykka på feil smajli, men jeg greide å rette på det! :D

Enig. Det var en logisk brist.

Jeg mente egentlig ikke å si at det ikke finnes stalkere, men at noen skriker opp om stalkere fordi noen er uenig med dem hele tiden. Det har jeg selv fått slengt i trynet et par ganger. Det er heller ikke "lov" å nevne noen personen har nevnt i en annen tråd, for da er det stalking.

Men jeg var gikk litt for langt ved å hevde at de ikke finnes. Det gjør de sikkert og jeg har ikke grunnlag for å si noe annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Jeg syns det titt og ofte blir skreket opp om stalkere i tråder som dette, og da er det iallefall fint å vite at det er noe "i kulissene" det egentlig dreier seg om, og ikke folk som er uenige med enkeltbrukere. Men dette høres jo helt sykt ut, lurer på om noe blir gjort aktivt for å stoppe stalkere på KG?

Jeg kan bare snakke for meg selv, men for min del er det stor forskjell på at en bruker er uenig med meg gjentatte ganger og en stalker. Om du er uenig med meg i hvert eneste innlegg jeg skriver, og også svarer meg på hvert eneste innlegg jeg skriver, for å uttrykke at du er uenig, så betyr det at vi er uenig. Ikke at du er en stalker. Stalkerne er mer systematiske over tid, og går mer på person enn uenighet. Det kan følges opp med aktivitet i kulissene, som Kattens eksempel, men ikke alltid. Noen ganger er det bare en random person som over tid dukker opp i alskens tråder for å gå på person. Litt av skillet for meg går ved at vedkommende ikke nødvendigvis er uenig med meg i den jeg skriver i den aktuelle tråden, men kommer inn i en tråd for å gå på meg som person og henvise til noe jeg har skrevet i 13 tråder over 2 år. Gjerne uten å nevne noe av det som skrives i den tråden h*n svarer i. Da forteller det meg at det ikke dreier seg om uenighet om det jeg skriver her og nå, men noe litt annet.

Jeg er tåler at folk er uenig med meg ganske greit. Jeg vet også at jeg til tider har en tone som provoserer folk på en måte som gjør at jeg får reaksjoner. Det er helt greit, jeg kan ta det. ;) Men jeg har også opplevd de som etterhvert blir ganske ubehagelige å forholde seg til. Jeg har også observert at flere brukere sliter med det samme, så dette er ikke noe som bare dreier seg rundt meg og mitt, eller brukere som skriker opp. Man kan se det selv, i tråder, om man følger litt med og er innom de aktuelle trådene. Ser man nok av det begynner man å se et mønster.

Nå skal det sies at det er, bank i bordet, en stund siden jeg opplevde dette fenomenet sist. Men jeg synes det er pussig at folk avfeier det fullstendig, fordi de ikke har opplevd det selv, og at noen ser ut til å mene at å skaffe seg en ny bruker er løsningen på problemet. Jeg synes heller det er noe alle burde være obs på, slik at man ikke ender opp med at denne oppførselen skremmer bort brukere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

ble brukeren utestengt da eller sendte du post og sa ifra?

Nope. Vedkommende fikk, som jeg skrev, en advarsel. Eller smekk på fingrene.

Men nok OT angående stalkere. De er der ute. Punktum(.).

(.)(.)

høhø, boobies :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en klikk her inne i hvert fall. Det er "idiot"-gjengen.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en klikk her inne i hvert fall. Det er "idiot"-gjengen.

Hvem er det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig. Det var en logisk brist.

Jeg mente egentlig ikke å si at det ikke finnes stalkere, men at noen skriker opp om stalkere fordi noen er uenig med dem hele tiden. Det har jeg selv fått slengt i trynet et par ganger. Det er heller ikke "lov" å nevne noen personen har nevnt i en annen tråd, for da er det stalking.

Men jeg var gikk litt for langt ved å hevde at de ikke finnes. Det gjør de sikkert og jeg har ikke grunnlag for å si noe annet.

Jeg skjønte det, men jeg greide ikke dy meg :nigo:

Men! Er du ikke enig i at det er litt ironisk å begynne å gå "off topic" i en tråd som nettopp handler om at folk syns avsporinger er et problem? Den har jo gått over til å handle stalkere, plutselig :fnise:

Nå er det natta for meg, men det blir spennende å se hvordan denne tråden har utviklet seg til i mårra.

Sov godt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte det, men jeg greide ikke dy meg :nigo:

Men! Er du ikke enig i at det er litt ironisk å begynne å gå "off topic" i en tråd som nettopp handler om at folk syns avsporinger er et problem? Den har jo gått over til å handle stalkere, plutselig :fnise:

Nå er det natta for meg, men det blir spennende å se hvordan denne tråden har utviklet seg til i mårra.

Sov godt! :klem:

Enig i det også, og jeg tar på meg skylden. Drøm søtt!

/ontopic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en klikk her inne i hvert fall. Det er "idiot"-gjengen.

Nå er jeg spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje noen kan lage en egen tråd om stalkere?

Jeg synes også, som andre her har nevnt, at det har blitt litt bedre angående avsporinger og at det muligens er takket være tidligere diskusjoner om problemet.

At enkelte brukere har gått igjen i de verste eksemplene vet både de det gjelder og alle andre som har lest de trådene.

Det er bare noen få uker siden en tråd Pet startet i Generell debatt ble slettet pga heftig avsporing over flere sider. Og den avsporingen var meget bevisst fra de som deltok i den. Trist.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Det er bare noen få uker siden en tråd Pet startet i Generell debatt ble slettet pga heftig avsporing over flere sider. Og den avsporingen var meget bevisst fra de som deltok i den. Trist.

Den ble ikke slettet takket være avsporingene. Den var slettet pga at hele tråden var startet som et personangrep på en bruker her inne.

Om du skal ta opp eksempler på hvordan klikkene ødelegger tråder, så get your facts straight.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ble ikke slettet takket være avsporingene. Den var slettet pga at hele tråden var startet som et personangrep på en bruker her inne.

Om du skal ta opp eksempler på hvordan klikkene ødelegger tråder, så get your facts straight.

Såvidt jeg husker var det noen i tråden som påsto det. Pet nevnte ingen brukere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Såvidt jeg husker var det noen i tråden som påsto det. Pet nevnte ingen brukere.

Ooooo, nevnte ingen brukere?

Så om jeg kommer med spesifikke henvendelser, slik at det ikke er tvil om hvem jeg mener, men ikke nevner navn - da er det ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...