Gå til innhold

Så var det de klikkene igjen da.


AnonymBruker

For mye klikker på kg?  

129 stemmer

  1. 1. Syns du det er for mye klikker på kg?

    • Ja
      86
    • Nei
      43


Anbefalte innlegg

Er en smule lei av disse klikkene. De tar over tråder som var morsomme å lese. Det ender alltid opp med tre-fire brukere som fjaser side opp og side ned. Veldig ofte er det de snakker om intern så det er helt tydelig de er i en klikk.

Dette vil de selvfølgelig innrømme, men de avslører seg hver gang det er snakk om klikking ved p skrike høyest at de ikke er det. Smart ikke sant?

Hva syns dere? Er det for mye klikking her?

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der vil selvfølgelig IKKE innrømme det, skulle det være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

nevn klikkene med brukernavn.

hvem er klikk nr 1,2,3 osv? :popcorn:

Endret av Nuppdupp
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvem ER i disse klikkene? Jeg må jo innrømme at jeg legger mer merke til enkelte brukere enn andre, men det er jo sikkert fordi de er like smarte som meg og dermed liker å frekventere de samme trådene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det virker som veldig mange snakker og kommer overens med veldig mange. Jeg kjenner ikke helt igjen det med klikker. Mange skriver jo mye i såkalte "Tulle" tråder og blir på en måte kjent med hverandre da. Jeg syns det er veldig mange forskjellige brukere i ulike tråder.. så da må set isåfall være veldig mange forskjellige klikker eller gjenger..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø:

Ser ikke problemet. Har aldri lagt merke til noen klikker. Vært innom tråder med mye innhold off topic, men det bare hopper jeg glatt over.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man snakker om sola. Her kommer de jammen på rekke og rad. Bombe!

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man snakker om sola. Her kommer de jammen på rekke og rad. Bombe!

Hvem? Hvem er det som er i klikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Helt klart ja.

En del "klikking" vil det uansett bli på et slikt forum som dette da det sitter en del bak skjermen som kanskje blir betatt av noen eller har lyst å bli venn/godt likt med de som de liker godt.

Uansett er dette svært irriterende fordi de ødelegger mange tråder som i utgangspunktet kunne blitt veldig bra.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jeg ser en mye off topic, men jeg kan ikke påstå at jeg husker å ha sett en tråd med intern humor på side opp og side ned.. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Når man snakker om sola. Her kommer de jammen på rekke og rad. Bombe!

men kan du ikke nevne dem istedenfor? hvilken klikk er jeg i f.eks?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel det som er fordelen med å være newbie: Jeg vet ikke hvem noen her er, så det er ingen som har begynt å gå meg på nervene enda. Ignorance is bliss.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men kan du ikke nevne dem istedenfor? hvilken klikk er jeg i f.eks?

Så ivrig du er på dette da. Føler du deg truffet eller har du lyst å bli nevnt i en klikk?

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HunterLady

jeg ser en mye off topic, men jeg kan ikke påstå at jeg husker å ha sett en tråd med intern humor på side opp og side ned.. :klo:

Kanskje ikke direkte intern humor, men utveksling av vitser og kommentarer som tyder på at man kjenner den andre veldig godt eller at man ihvertfall er "liksom-venner" og tuller og kosemoser hverandre side opp og side ned.

Dette er sikkert koselig for de som gjør det, men det er en smule hensynsløst ovenfor andre. Da kan de heller starte egne tråder som f.eks den tråden "fortell noe helt uinteressant". :)

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NerdMedSverd

Aner ikke om det kan kalles "klikker" eller ikke, men er ofte mange av de samme som begynner å avspore i tråder. Selv om mange av disse trådene er på snikksnakk er mye av det som blir skrevet totalt unødvendig og ikke har noe med tråden å gjøre. Feks bildetråden, klestråden osv. Ofte jeg scroller igjennom flere sider med dritt i disse trådene før det kommer et relevant innlegg.

Har sagt det før, dagbøker er en fin ting til de som vil skrive pjatt

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Så ivrig du er på dette da. Føler du deg truffet eller har du lyst å bli nevnt i en klikk?

lyst til å sammenligne deres oppfattning med min egen :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klikking er et dårlig ord, siden off-topicgjengen alltid henger seg mer opp i ordet enn selve budskapet.

Ja, det er for mye spamming av interessante tråder av disse "morsomme" menneskene som bryr seg mer om intern humor, flørting og fjas enn om å diskutere. Nei, de vil ikke innrømme det, siden selvinnsikt ikke er av deres sterkeste sider.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...