Gå til innhold

Hva har nordmenn imot muslimer?


Gjest Nattengelen

Anbefalte innlegg

Gjest Frk.Poppins

Sant så sant, jeg burde vel egentlig ikke være med i denne diskusjonen en gang for jeg vet nok for lite(men NOK!) om islam å religion,, jeg har nok for lite kunnskap til å utale meg,men jeg ønsker ikke noe mer kunnskap om dette heller jeg så:P

Hvilken land det er? *urelevant/kan være det samme:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frk.Poppins

Ingen land er ødelagt på grunn av Islam. Men på grunn av muslimer som følger Islam feil. Så du må skille mellom Islam og muslimer. Islam er perfekt på alle måter.

Det med at noen muslimer styrer land helt feil etter hva Islam sier har mye med makt å gjøre. De later som Islam sier det, selv om det er ren løgn bare for at de selv skal få en fordel.

Det er ingenting galt med Islam! Men ja, det finnes en del dårlige muslimer dessverre..

Og disse dårlige muslimene får disse onde handlingene ifra??? Feil tolkning av koranen? Hjernevasking av andre muslimer?

Ingen land ødelagt av Islam?

Endret av Frk.Poppins
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken land det er? *urelevant/kan være det samme:)

Jeg så du la til litt etterpå, og tenker meg vi snakker Bosnia eller der omkring :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og disse dårlige muslimene får disse onde handlingene ifra??? Feil tolkning av koranen? Hjernevasking av andre muslimer?

Ingen land ødelagt av Islam?

Ja, feil tolkning av Koranen. De tar ut vers som var fra under krig, og bruker det i nå-tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og disse dårlige muslimene får disse onde handlingene ifra??? Feil tolkning av koranen? Hjernevasking av andre muslimer?

Ingen land ødelagt av Islam?

Ja, feil tolkning av Koranen. De tar ut vers som var fra under krig, og bruker det i nå-tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du er redd. Redd for å se at Islam er sannheten, derfor prøver du heller å ikke lære noe om religionen. Mange ateister nekter å lese om religion for redd de skal bli overbevist om at det er sannheten. Jeg håper Allah leder deg på rett vei :)

Nei, nå får du jaggu gi deg!! Her prøver man å diskutere, resonere og reflektere over religion på en tilnærmet ordentlig måte, og så kommer du med sånt sprøyt! Denne diskusjonen har pågått i hele dag, og ganske heftig, men nå kjente jeg at jeg ble kraftig provosert!

Må si at den bittelille forståelsen jeg har fått for Islam i løpet av dagen, bare ble blåst vekk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sant så sant, jeg burde vel egentlig ikke være med i denne diskusjonen en gang for jeg vet nok for lite(men NOK!) om islam å religion,, jeg har nok for lite kunnskap til å utale meg,men jeg ønsker ikke noe mer kunnskap om dette heller jeg så:P

Hvilken land det er? *urelevant/kan være det samme:)

Så hvilken kunnskap har du om Islam da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at den bittelille forståelsen jeg har fått for Islam i løpet av dagen, bare ble blåst vekk.

Skal det ikke mer til, asså..? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå får du jaggu gi deg!! Her prøver man å diskutere, resonere og reflektere over religion på en tilnærmet ordentlig måte, og så kommer du med sånt sprøyt! Denne diskusjonen har pågått i hele dag, og ganske heftig, men nå kjente jeg at jeg ble kraftig provosert!

Må si at den bittelille forståelsen jeg har fått for Islam i løpet av dagen, bare ble blåst vekk.

Stått med feil bein idag? :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk.Poppins

Så hvilken kunnskap har du om Islam da?

Årh seriøst?Nei nå gidder jeg ikke mer... Svar: Nei, jeg har ingen kunnskap islam neinei...

Jeg tar kvelden jeg. God natt kjære kg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årh seriøst?Nei nå gidder jeg ikke mer... Svar: Nei, jeg har ingen kunnskap islam neinei...

Jeg tar kvelden jeg. God natt kjære kg:)

jaja.. God natt iallfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal det ikke mer til, asså..? :fnise:

Nei, det skal ikke mer til. Når jeg var negativ i utgangspunktet, så skjønner du sikkert det selv. Dere har bare styrket meningen min om Islam. Snik-islamisering over alt, og hvis ikke så er man redd?!?

Nei fy[insert mange banneord]!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdanning? Veldig mange muslimer har faktisk høy utdanning. Og enda flere får ikke jobb fordi de har et muslimsk navn, og må derfor jobbe som taxi sjåfør. Disikrimering med andre ord..

Og noen får ikke jobb fordi andre setter religiøse krav. Jeg ansetter ikke en muslim igjen etter tidligere erfaringer. Det kan du selvfølgelig skylde på meg for , men jeg har ikke lov å spørre arbeidsøkeren om han er fanatiker. Og jeg gidder ikke kaste bort tiden med å finne det ut senere , så jeg velger en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo mer du hører om Islam, hvor mer blir du dratt mot Islam! Så bare bra om folk hører mer om Islam.

Veldig rart at jeg ikke er muslim enda da, jeg har lest koranen og tolkninger hit og dit, i mange år . Men er enda like ateistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen er det bare ikke håp for vettu. :gjeiper:

Gud veileder den Han vil. :rodmer:

Ikke mye håp for meg heller gitt, men den slags argumenter biter ikke på meg. Det er svada.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"I dag har Jeg fullbrakt deres religion og fullbyrdet Min nåde mot dere, og valgt islam som Deen for dere" (Koranen 5,3)

"Si, om menneskeheten og Jinn slo seg sammen om å lage noe tilsvarende denne Koranen, kunne de aldri lage dens like, selv om de skulle hjelpe hverandre. (koranen 17:88)

Koransitater...... Uvedkommende , men måtte bare kommentere den nederste.

Det virker som om forfatteren har ulogisk grandiose forestillinger om sin egen fortreffelighet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flere vitenskapsmenn har konvertert til Islam etter at de leste Koranen.

Det vil jeg gjerne ha kilder på , for jeg regner med de har stått fram isåfall.

( sånn for ordens skyld, jeg tror dette er en muslimsk myte )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes like mye sånt krasjonistisk oppgulp fra kristne. For en utdannet ateist er det lett å se de logiske bristene i det de hevder. Problemet er at man må se gjennom hver og en av disse videoene, lese alt de skriver OG plukke det fra hverandre skriftlig, i formuleringer og med utdypende forklaringer som også folk uten relevant utdanning kan forstå, og DET gidder jeg ikke denne uka iallfall. Gjorde det mot noen kristne for et par mnd siden, og det var veldig gøy. Først prøvde de å rekruttere meg. Da jeg feide beina vekk under "bevisene" deres og serverte noen dokumenterte fakta som slo sprekker i illusjonen deres, ble de veldig opprørte og lirte av seg de mest sinnsyke og irrasjonelle argumenter i forsøk på å opprettholde verdensbildet sitt. Da de innså at argumentasjonen deres virkelig ikke holdt vann ble det dørgende stille fra hele gjengen. Nå har de vel fortalt seg selv at jeg er djevelen eller liknende prøvelse, for å gjenopprette det falske verdensbildet sitt. "Dåren er lykkelig?"

Jepp, det tar tid, jeg gidder ikke.

Er det noen som har en link der en naturvitenskapsmann skriver om hvorfor han er blitt religiøs, relatert til vitenskap.

For jeg tror ikke naturvitenskapsfolk er kloke hele tiden, mange blir religiøse. Men det vil jeg si er på tross av vitenskapen og ikke på grunn av den.

Det er fordi de er mennesker, mennesker er sammensatte vesener.

At religionen i neste omgang bruker vitenskapsmannens konvertering som bevis på egen fortreffelighet innen vitenskap lir bare fullstendig ulogisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du er redd. Redd for å se at Islam er sannheten, derfor prøver du heller å ikke lære noe om religionen. Mange ateister nekter å lese om religion for redd de skal bli overbevist om at det er sannheten. Jeg håper Allah leder deg på rett vei :)

Å kjøss meg der sola sjelden skinner .....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du burde reise til land og områder hvor de fleste er muslimer og hvor mye bra de gjør og hvor fint de har det?

Det finnes det også, ikke bare krig og elendighet

Og alt godt som gjøres mener du er på grunn av at de er muslimer, ikke fordi de er mennesker ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...