Gå til innhold

Hva har nordmenn imot muslimer?


Gjest Nattengelen

Anbefalte innlegg

Jeg antar at "Nattengelen" godt kunne hatt litt større kunnskaper om islam og muslimer.

Mange blir servert mye bull om islam fra såkalt "moderate" muslimer som bedriver taqyyiah for å utføre det oppdrag de har fått fra Allah

(Sunnimuslimer (90+% på verdensbasis) påstår til ikke-muslimer at taqyyiah bare er en shia-skikk. Dette stemmer ikke, ettersom taqyyiah anbefaes flere steder i Koranen. Jeg vet ikke om det finnes et spesielt sunni-ord som erstatter taqyyiah for den samme betydningen, men prinsippet er beskrevet med direkte sitater fra Koranen pg Hadith i referanselisten på en link i et av mine tidligere innlegg. De sunniene som sier at taqyyiah er shia, de driver altså med taqyyiah idet de kommer med påstanden)

Her er en fyr som

(uvisst av hvilken grunn).
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest notetur nomen

Nå blander du shiisme igjen (Taqiya-vaset ditt). Ikke så lett å holde styringa. :fnise:

Må være slitsomt å være så paranoid. :kjefte:

Nei, jeg begynner i grunnen å tro at de bruker det som hobby og fritidsaktivitet, av mangel på noe bedre å drive med. :filer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar at "Nattengelen" godt kunne hatt litt større kunnskaper om islam og muslimer.

Mange blir servert mye bull om islam fra såkalt "moderate" muslimer som bedriver taqyyiah for å utføre det oppdrag de har fått fra Allah

(Sunnimuslimer (90+% på verdensbasis) påstår til ikke-muslimer at taqyyiah bare er en shia-skikk. Dette stemmer ikke, ettersom taqyyiah anbefaes flere steder i Koranen. Jeg vet ikke om det finnes et spesielt sunni-ord som erstatter taqyyiah for den samme betydningen, men prinsippet er beskrevet med direkte sitater fra Koranen pg Hadith i referanselisten på en link i et av mine tidligere innlegg. De sunniene som sier at taqyyiah er shia, de driver altså med taqyyiah idet de kommer med påstanden)

Her er en fyr som

(uvisst av hvilken grunn).

Det er så feil! Taqiya finnes ikke hos sunnimuslimer.

Men lite poeng i å svare deg, når alt du kan si er "Åh, nå juger du! Taqiya!!" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så feil! Taqiya finnes ikke hos sunnimuslimer.

Men lite poeng i å svare deg, når alt du kan si er "Åh, nå juger du! Taqiya!!" :fnise:

Hva med idtirar, som kan bety blir tvunget eller overtalt. Hva med Ammar Yasir som benektet Muhammed.

Men samme det, folk kan tro hva de vil for meg, så lenge de holder religionen sin langt unna politikken min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så feil! Taqiya finnes ikke hos sunnimuslimer.

Men lite poeng i å svare deg, når alt du kan si er "Åh, nå juger du! Taqiya!!" :fnise:

Ja, enten så driver du med taqyyiah, eller så har du ikke lest verken Koranen eller Hadith og er selv et offer for taqyyiah, eller du aner ikke hva som ligger i begrepet taqyyiah. En av de tre.

Her er samling av vers fra koranen og hadith som underbygger mitt utsagn.

Hvor er din dokumentasjon?

Edit: så du forresten videoen i linken? "20 løgner om moderat islam"

Endret av Libertina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har diskutert Islam på mange fora i min tid, men tror dette er første gang på KG.

Her var det enormt mye mer givende enn vanlig, takket være deg - det skal du ha sebastianen :)

Om du hadde lest hele koranen hadde du aldri blitt muslim, det NEKTER jeg å tro på!!! Om du ikke er en smule hjernevasket da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.youtube.com/watch?v=2cCnJsqHDuo. Han her er sunni, ikke sjia, som Dakia (rimer på taqiya) påstår. Alle som så den britiske dokumentaren "Under cover mosque" vet at denne muslimen lyver så det renner av ham.

"Under cover mosque" ligger også på YouTube. Absolutt verdt å se, og ha i minne når norske muslimer søker om å få opprette muslimske skoler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...