Gjest badeand1 Skrevet 9. april 2012 #181 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Her rettet du en og/å feil fra å være riktig, til å bli feil. Takk for informasjonen. Endret 9. april 2012 av Mortem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 9. april 2012 #182 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg kunne ikke dy meg!!!! Jeg skjønner da det :gjeiper: Men du er søt altså! Begynner å like deg (OT) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 9. april 2012 #183 Del Skrevet 9. april 2012 Jeg skjønner da det :gjeiper: Men du er søt altså! Begynner å like deg (OT) Huh, ironi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paw Skrevet 9. april 2012 #184 Del Skrevet 9. april 2012 Hverdagssminke! Pen! Heter du Emilie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 9. april 2012 #185 Del Skrevet 9. april 2012 Huh, ironi? Hehe, nei! Liker deg jeg! :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 9. april 2012 #186 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Hehe, nei! Liker deg jeg! :D Nå ble jeg stolt! Likt av selveste HunterLady. ^^ Endret 9. april 2012 av Mortem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 9. april 2012 #187 Del Skrevet 9. april 2012 Nå ble jeg stolt! Likt av selveste HunterLady. ^^ Haha, nei, nå må du kutte ut! :gjeiper: Jeg liker ikke så mange altså, men det er slettes ikke noe å bli stolt over. Jeg blir litt pinlig berørt av den lille "kjendisstatusen" (om man kan kalle det for det) min her inne noen ganger But know you know! Men nå får vi kanskje kutte ut. Jeg skriver offtopic-erklæringer i min egen tråd! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 9. april 2012 #188 Del Skrevet 9. april 2012 Haha, nei, nå må du kutte ut! :gjeiper: Jeg liker ikke så mange altså, men det er slettes ikke noe å bli stolt over. Jeg blir litt pinlig berørt av den lille "kjendisstatusen" (om man kan kalle det for det) min her inne noen ganger But know you know! Men nå får vi kanskje kutte ut. Jeg skriver offtopic-erklæringer i min egen tråd! :gjeiper: Ja, vi får slutte. Men glad ble jeg anyways. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 9. april 2012 #189 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) For å fortsatt ha anonymitet her så har jeg kuttet det ganske kraftig da. Dette er for ca 2 år siden, men sitter her sminkeløs, og fant ikke et nyere som viste det bedre. Sminker meg ca sånn fortsatt, bare at jeg har byttet ut eyeliner med våtliner Endret 13. april 2012 av kaffemor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsina Skrevet 9. april 2012 #190 Del Skrevet 9. april 2012 Pen! Heter du Emilie? Takk for det! Du var veldig pen selv også Nei, det gjør jeg ikke, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #191 Del Skrevet 9. april 2012 Da jeg var fjortis og i begynnelsen av tyveårene hadde jeg noen fantastiske vipper som folk kommenterte ofte. Fantes ikke tendenser til å edderkoppvipper. Men nå når jeg har blitt eldre (27) så blir det bare vanskeligere og vanskeligere. Øyenvippene minne krøller seg liksom litt innihverandre. Skikkelig kjipt. Men 2 ting jeg føler hjelper for meg er å dra litt i ytterste øyekrok når jeg skal påføre maskaraen. Og så bruke primer før mascara. Da kan man "bygge" med primeren og så bare sette farge med mascaraen. Alle her som har vist sine edderkoppvipper må legge både ett og to lag mindre mascara.. Og dette er den beste øyevippekosten, men pass på, den er spiss: Min lenke 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsina Skrevet 9. april 2012 #192 Del Skrevet 9. april 2012 Dere mener helt sikkert at mine vipper er edderkoppvipper, men jeg personlig synes det er finere og øynene blir mer markert på den måten, sammenlignet med å ha 1 lag maskara og se "halvsminket" ut. Jeg bruker 2-3 lag mascara, bruker jeg 1 så ser vippene mine ulike ut i lengde og tykkelse. Stygt mener nå jeg... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 10. april 2012 #193 Del Skrevet 10. april 2012 Er utrolig mange flotte damer her, Maya76 - du er råpen! Men tips litt sånn generelt ut i lufta til dere som bruker litt tung sminke: Ikke glem øyenbrynene deres. De trenger fremheving de også. Takker for komplimentet:-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 10. april 2012 #194 Del Skrevet 10. april 2012 Dere mener helt sikkert at mine vipper er edderkoppvipper, men jeg personlig synes det er finere og øynene blir mer markert på den måten, sammenlignet med å ha 1 lag maskara og se "halvsminket" ut. Jeg bruker 2-3 lag mascara, bruker jeg 1 så ser vippene mine ulike ut i lengde og tykkelse. Stygt mener nå jeg... Jeg bruker også 2-3 lag mascara, men det går jo an å la være å få edderkoppvipper da også. Man må bare finne en optimal mascara og lære seg å påføre mascara riktig. Forøvrig kan man markere øynene med en tynn tynn linje over øyet også, tung mascara og edderkoppvipper er ikke nødvendig. Men dette er vel smak og behag som alt ellers. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #195 Del Skrevet 10. april 2012 Bildet med franskfletten er med kun mascara fra dagen før Det andre er hverdagssminke. Da bruker jeg Clinique Perfectly Real foundation no. 2, Stay matte pressed powder no. 1, Maxfactor blush i fargen Mulberry og Masterpiece mascara også fra Maxfactor. Trykker fryktelig sjelden anonym, men vil heller ikke at bekjente skal vite nicket mitt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropic Skrevet 10. april 2012 #196 Del Skrevet 10. april 2012 Kul tråd! Får prøve å huske å ta bilde etter jeg har sminket meg i dag! Etter å ha lest denne tråden legger jeg så sykt godt merke til alle med edderkoppvipper, de fleste jentene i mascarareklamer på tv har dette faktisk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #197 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Innlegg redigert. Sophie-Ann, mod Endret 10. april 2012 av Sophie-Ann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Destin Skrevet 10. april 2012 #198 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Syns du kan spare deg for sånt snakk. Usmakelig Sitat fjernet. Sophie-Ann, mod Endret 10. april 2012 av Sophie-Ann 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 10. april 2012 #199 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Dette kunde du ha holdt deg for god til å poste. Usmakelig kommentar! Sitat fjernet, Sophie-Ann, mod Endret 10. april 2012 av Sophie-Ann 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 10. april 2012 #200 Del Skrevet 10. april 2012 Jeg vil helst ikke bli gjenkjent med brukernavn, så jeg håper det er greit å poste som AB! Jeg pleier ikke å bruke så mye sminke hver dag, men absolutt ikke bare til fest heller. Sminke er gøy! 1: Jeg tror jeg må gå på sminkekurs hos deg, jeg likte sånn ca alt. 2: Så vakker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå