Gå til innhold

hjelp ( av dere ) til selv hjelp i et parforhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Blondie65

Jeg håper du innser nå at alt hun har sagt har vært for at hun kan gjøre som hun vil og beholde deg på gress?

Du har allerede fått alle de rådene som trenges. Det er ikke mer å si fra min side. Ballen har alltid vært i din banehalvdel, den ligger død til du sparker i den. Hun har valgt for lenge siden, du har ikke innsett det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:tristbla: kvalm :tristbla:

5.5 år ...

ikke ofre meg en tanke. hun kunne kommet hjem og sagt farvel i dag, så pakket litt og dratt til ham. i det minste etter hva jeg skrev to innlegg tillbake.

jeg trengte noen å snakke med, og det falt på mor. hun bor ikke for langt borte, og hun er en man kan snakke med. etter alt dette har hun sendt en mld til min kjære ... ehh til henne utenat jeg visste om det. det fikk jeg vite slik :

sendte henne en mld og spurte om hvorfor ? hvorfor kunne du ikke kommet hjem i dag for å gjøre det slutt, si farvel gi meg en klem. og så tatt det derfra.

svaret jeg fikk litt senere var kaldt og ondt.

jeg har sagt jeg ikke vil prøve igjen med deg. da har jeg sagt fra. fikk mld fra din mor. så du har virkelig vært å sladret til henne?

og det var det.

what ? selv om skylden gis til henne, all denne plutselige ondskapen kan ikke bare komme fra henne. hun er egentlig stikk motsatt. denne personen hun har funnet ... det må være noe derfra også ... helt helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Slutt å unnskylde henne! Hun har vist sitt sanne jeg. Du må nå gå videre.

I morgen får hun pakke tingene sine eller de blir kastet ut for døren.

Artig at hun beskylder deg for å sladre til en tredjeperson når hun var villig til å gjøre det samme forleden dag og dessuten allerede har involvert seg med en ny elsker. Hun er FREKK! FREKK som flatlusen.

Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lol prøver å svare men finner ikke et eneste ord

men oppdaterkanppen går i ett.

s l u t t e å trykke på den. det er en uting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pokker heller

:tristbla: kvalm :tristbla:

5.5 år ...

ikke ofre meg en tanke. hun kunne kommet hjem og sagt farvel i dag, så pakket litt og dratt til ham. i det minste etter hva jeg skrev to innlegg tillbake.

jeg trengte noen å snakke med, og det falt på mor. hun bor ikke for langt borte, og hun er en man kan snakke med. etter alt dette har hun sendt en mld til min kjære ... ehh til henne utenat jeg visste om det. det fikk jeg vite slik :

sendte henne en mld og spurte om hvorfor ? hvorfor kunne du ikke kommet hjem i dag for å gjøre det slutt, si farvel gi meg en klem. og så tatt det derfra.

svaret jeg fikk litt senere var kaldt og ondt.

jeg har sagt jeg ikke vil prøve igjen med deg. da har jeg sagt fra. fikk mld fra din mor. så du har virkelig vært å sladret til henne?

og det var det.

what ? selv om skylden gis til henne, all denne plutselige ondskapen kan ikke bare komme fra henne. hun er egentlig stikk motsatt. denne personen hun har funnet ... det må være noe derfra også ... helt helt sikkert.

hvorfor i helv. Har du ikke pakket tingene hennes og kjørt bort til han og dumpet det der? Når hun kommer tilbake , nypult imorgen kommer du fremdeles til å fiske etter håp. Hun vet hun kommer unna med det. Hold forøvrig mamma utenfor. Legg ned pc' en, pakk sakene, kjør over. Ta førerstolen. For en eneste gangs skyld. La dem bruke natten til å rydde på plass hennes saker. Isteden for å knulle. Og ikke si et ord!!! Dump sakene og reis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For din egen skyld er det nå på tide og sette strek.

Det bør være grenser for hva du er villig til å finne deg i. Hun har nå valgt og det bør du avfinne deg med.

Føler du for å gjøre noe - pakk ned tingene hennes - evt dine egene om det er naturlig at hun blir i leiligheten/huset deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet dere hvor mange brødsmuler jeg fant på et lite fat foran meg ? 55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Member

Herregud trådstarter.. Jeg har lest hele tråden, Skjønner at du absolutt ikke har havnet i noen lett situasjon her. Men nå må du sette en strek. Ser du ikke hva hun gjør med deg? Mulig hun er litt anderledes, men det betyr ikke at du skal ta imot dritt som det her fordet?? Nei!

Nå syntes jeg du skal gjøre det eneste rette, pakk sakene hennes, plasser de utenfor døren/kjør det over til dem. Men gjør nå det da for pokker! SETT en strek! Jeg tviler på at du/dere vil komme noe godt ut av dette etter alt som har skjedd de siste ukene. Sannsynligheten for at dere vil ende opp sammen igjen nå, virker minimal og uansett mislykket. Du ville slite med usikkerhet, dårlig selvfølelse osv om hun skulle fått en sjanse på ny. Det er jo åpenbart at hun ikke kan stoles på! Det lureste du gjør nå er å komme deg videre! Gresset er grønnere på den andre siden, OG det finnes flere fisk i havet!!!

Føler virkelig med deg, har opplevd tunge valg iht kjærlighetslivet eg også. Men når alt kommer til alt og man får reflektert over det, tenker man til slutt at det er det eneste rette!

Masse lykke til i hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet han livsglade og morsomme personen du snakket om tidlig i tråden? Du kommer til å miste ham om du ikke gjør det slutt. Er det verdt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis jeg ikke gjør det slutt ? hvor er det ikke slutt? og jeg ba henne gjøre det slutt to ganger det siste døgnet om hun ikke vill prøve igjen.

siste gangen snakket vi sammen uten å diskutere. vi snakket rolig, og vi lo litt om andre ting og ble enige om ingen flere diskusjoner. ingen. hun skulle komme hjem fra byen senere i går og fortelle om vi skulle prøve eller om det var ferdig. vi var begge litt lettet og enig.

så istedet for å komme hjem, reiser hun til ham.

hva med å bare komme å si at det er over ? hva med en lusen ekkel sårende sms om man ikke klarer si det? men bare reise til den nye og bli der hele dagen og natten og late som man trenger litt ekstra tid til å tenke.

så hun har jo da gjort det slutt ved å gjøre det, siden hun ble oppdaget så har nok hun også skjønt at hun har gjort det slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo ut som du er flik med å gi dama din gaver.

Detter er noe jeg og min kjæreste også sliter med. Men det er mere det at han ikke er flnk. Og er jeg den som prøver å holde koken. meget vanskelig når det ikker er begge to som gjør en innsats. Så bare prøv å ha kjæreste tid til hverandre. er ikke så mye som skal til. Trenger ikke være store ting man må gjøre. Bare å få en liten lapp fra kjæresten gjør mye. Du gjør helt rett i å gjøre noe med det tidlig, en å la det ligge og falme enda mere. Håper at det ordner seg for dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Høres jo ut som du er flik med å gi dama din gaver.

Detter er noe jeg og min kjæreste også sliter med. Men det er mere det at han ikke er flnk. Og er jeg den som prøver å holde koken. meget vanskelig når det ikker er begge to som gjør en innsats. Så bare prøv å ha kjæreste tid til hverandre. er ikke så mye som skal til. Trenger ikke være store ting man må gjøre. Bare å få en liten lapp fra kjæresten gjør mye. Du gjør helt rett i å gjøre noe med det tidlig, en å la det ligge og falme enda mere. Håper at det ordner seg for dere.

Det å lese HELE tråden før man svarer er sterkt undervurdert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er ikke slutt. Hun vet at du kommer krypende tilbake uansett. Men da spør jeg deg, hvor går grensen for deg? Hva hadde hun måttet gjort for at du skulle vært mann nok til å kaste ut tingene hennes og låse døren for godt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden begynner å bli patetisk syes jeg.

Jeg forstår godt smerten og skuffelsen din TS med har du virkelig ingen mannlig stolthet? Noe verdighet om deg selv i dine egne øyner ? Å bli brukt som ei dørmatte av noen på den måten?

fy farao... :snurt:

Vet du hvorfor hun pakket ikke enda?

Fordi hun er da slettes ikke sikkert at den nyen vil ha henne flyttende inn med all sin bagasje..

Også den nye mannen vet at hun var utro og holdt deg for narr.... Kan det tenkes at han er skeptisk at en dag blir hun slik mot han som hun var mot deg?

Jeg ville ikke utelukke heller at han bruker henne som en bekreftelse på sin egen mandighet... at han klarte å få henne til å gå fra deg, men selv han ikke har videre planer med henne...

Men om du skulle ta henne tilbake etter dette og tru at dette kan tilgis og få det til å funke senere, så tro meg du tar sinnsykt feil.

Endret av eva-80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannligheten. Eller vent stoltheten kommer krypende sakte i bølgedaler.

Jeg har akkurat send mld da jeg ikke kommer gjennom på tlf. At hun må jo komme hjem å hente litt toalettsaker og ting hun trenger. Samtidug så vi ksn prate raskt om hvordan vi løser dette med det flytting for henne datoer og at hun gir fra seg nøkkler. Slik at når påsken er over og at man får tak i ting å pakke i kan hun få en dag eller to til å komme hjem til meg å gjøre det.

Samtidig får vi sagt farvel. Gått igjennom der praktiske og laget datoer for ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jaha, og hvordan sier man egentlig farvel etter 5.5 år ? Har du noen planer om det ?

Var det meg, så ville jeg ikke være hjemme engang når hun pakker og drar. og måtte pakke alt på en gang, det som blir igjen sendes til Fretex. får en dag på det mens jeg er på jobb.

Det er slik jeg gjorde det med ex samboeren min, og det var smertefullt, men han fikk i allefall ikke se min smerte, den fornøyelsen ga jeg ikke han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg er helt på bølgelengde med eva-80 her. Her er ikke rom for prat og tårevåte farvel. Her settes en dato - en dag - da skal tingene ut. Dagen etter kommer Fretex. Jeg forstår også at det ikke er alt som er mulig å få til i påsken, men det er egentlig ikke ditt problem. Det er imidlertid godhet fra din side at hun får til og med tirsdag til å flytte.

Fretex henter brukbare saker - resten går i søppelet onsdag.

Du er blitt brukt. Du er blitt holdt for narr. Du er blitt utnyttet. Alt dette fordi hun ikke er i nærheten av den "engelen" du har sett for deg.

På tide å sette foten ned for snillisme, prat og farvel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer snart med oppdatering.

Tipper noen vil kappe et hode mens andre vil gkerne komme med innspill og noen hjelpe meg i riktig retning.

Men ja feamdeles steintøft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...