Gå til innhold

hjelp ( av dere ) til selv hjelp i et parforhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Blondie65

Jeg forventer ikke at du kaster henne ut av boligen. Bare ut av soverommet. Hvorfor skal du ligge i sengen med en isblokk som ikke vil deg godt?

Endret av Blondie65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra skrevet blondie :) en tanke det også. beskrev dette i et annet innlegg, men det er jo andre ting som har spilt inn etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det må vel kanskje finnes noen som passer for meg og har lyst å gi meg noe også der ute et sted ...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom hjem fra jobb for en stund siden. godt å være ferdig på jobb. det er ikke noe kjekt å gå på jobb for tiden. føler jeg skulle brukt tiden til om så ingenting annet.

jeg tok meg i å skyndte meg hjem til ei som jeg visste var på vei i seng grunnet jobb. hennes rutiner med leggetid har vært utrolig viktig å folge for henne i mange år. hun tillater seg ikke å være oppe lenger enn til et tidspumnkt når det er jobb dagen etter.

men her var det tomt.

har nok ikke kommet enda, og ikke sikkert noen kommer heller før sent sent eller i morgen.

så det var ikke så viktig likevel da når det er en ny i bildet.

så hvorfor tenker jeg på det? jeg har da ikke noe med om hun kommer hjem eller om hun ligger seg når hun egentlgi skal? jeg har da ikke noe med å skyndte meg hjem?

så hvorfor skulle jeg gjerne sendt henne en mld hvor jeg spør om hun kommer hjem snart? og om hun ikke fikk med seg at hun skulle la være å ligge over hos ham før hun var ferdig her?

dumme dumme meg -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cillan

Gadd ikke lese gjennom alle svarene her:P

Mitt forslag er at du tar 1-2 timers avspassering på slutten av en jobbdag, uten å fortelle henne om dette. Deretter har du mange muligheter til å overraske henne når hun kommer hjem.

Tenn lys i hele leiligheten, kjøp en god massasjeolje, finn fram litt mimremusikk/romantisk musikk.

Lag en veldig god romantisk middag

Ja.. Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ehh lønner seg nok å lese hele tråden før man dumper et slikt svar.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TATA :)

da var hun kommet hjem. ble kjørt nesten til døren av sin nye flamme. hun kom inn døren forsiktig og i sprudlende godt humør. hun er lykkelig og forelsket det lyser lang vei. slik vil jeg føle det også en gang ... det vil jeg. og kunne gjort det med henne om det bare var meg hun hadde denne lykkerusen for. hun har det virkelig bra nå. og prikken over ien ville nok vært en leilighet og fått med seg tingene sine :)

jeg åpnet med et vanlig hei et positivt hei. spurte om hun hadde hatt en fin dag, det hadde hun. hun spurte om min og jeg sa jeg hadde vært på jobb i hele dag og kveld. noe jeg har. vi snakket i fem minutter før hun måtte legge seg. er jo jobb i morgen.

da hun hadde gjemt seg under dyna gikk jeg inn å spurte om hun hadde ringt på de leilighetne hun hadde funnet i går, men det hadde hun ikke enda. hun skulle jgøre det i morgen. jeg fortalte at jeg hadde kjørt forbi matbutikken her med oss og at jeg såg det sto stablet banankasser opp til taket. hvordan skal jeg få dem hjem spurte hun, ikke vet jeg sier jeg, men nå vet du dem har.

videre ga jeg henne en klem og sa godnatt. det blir trist og rart å plutselig ikke våkne opp med deg en dag. men livet går videre, og du får det bra der du er på vei. så sa jeg godnatt og lukket døren.

om jeg ikke var flink nå, men iallefall en bitteliten smule på vei i riktig retning så vet ikke jeg. virket bittelitt bestemt og glad og fornøyd.

jeg fikk noen kloke ord i dag.

du må gi slipp på det behovet og det ønske om å stille opp for henne. hun har en annen som får ta seg av det. Selv om hun egentlig burde lære seg det selv.

alt du har gjort til nå har vært for å ivareta henne, men nå som hun er i den situasjonen og samtidig han andre, så blir det til at

hun tolker det som at du vil styre henne så nå er det din sjanse for å kunne vise henne at det er for din egen del og for å komme deg videre.

jaja et skritt fram og to tilbake. to skritt fram og et tilbake.

ja takk begge deler sa Ole Brum.

når vi først snakker om et skritt fram og to tilbake :

nå kan dere slå meg i hodet fordi nå er jeg litt rolig og ikke avslappet men litt sånn AHHhh for nå vet jeg hun er her og ligger der inne og nesten sovnet. ikke lyver hun for meg, fordi hun sover, ikke skal hun noe de neste timene. bare sove. snart skal jeg få meg litt søvn, liste meg inn og ligge meg på min side. høre henne puste :) kjenne beveglse i sengen som igjen betyr at det ikke er meg alene i den. det så skal jeg våkne annen hver time siden det har blitt mitt nye søvnmønster, se at hun er der for så å sovne to timer til og gjøre det samme igjen. etter et par repitisjoner er jeg avgårdde til jobb for så å ta turen til mor på kaffe.

for så føle meg skitty igjen ...siden jeg lot meg rive to skritt tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVORFOR i all verden får hun fortsatt sove i senga deres når hun er ute med en annen fyr på dagtid? Begynner faktisk å bli patetisk å lese hvor lite selvrespekt du har. :/

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke meningen å være patetisk. Ikke i det hele tatt. Jeg fikk mer ro og brukte det til å få litt sårt trengende søvn.

Selv om jeg våknet ofte og siste gangen var alt vått. Puten dynen meg så det var godt med en lang dusj før jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var egentlig det ... en drøm jeg ikke husker ... at det går opp for meg at hun er forbi ...

Vet ikke ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde forlangt at slyna flyttet inn til loverboy umiddelbart, eller kom seg til helvete hjem til mor. Ikke delt seng (!?) og kåk i ukesvis etter noe slikt.

Dessuten, sånn hun har opptrådt kan du gratulerer gutten som avlaster deg. Han får det jævli bra i starten, akkurat som deg. Men når dama er vant og lei, så begynner surket og sexnektinga igjen..

Pris deg lykkelig som slapp unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå googlet selvrespekt og skal lese mer om det siden.

Huff jeg er skamtrøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper ikke det er så gale som det ee å lese den linken da. Er jo mange måtee å reagere på, og man skal jo igjennom det. Og når det i tillegg til selve bruddet er masse annet rundt og man må ta det med også blur det jo til at man igjennom det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var arbeidsdagen over. Godt er det. Fikk påskeegg av sjefen og hsr brukt litt tid når jeg har vært alene til å rope banneord så høyt jeg bare klarte. Om det var godt for noe vet jeg ikke men ble litt ruskete i halsen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blondie65

Hvis du skal ha noe søvnkvalitet så deler du ikke seng eller rom med henne. PUNKTUM!

Du kan ikke få noe god søvn når det ligger en sviker i sengen ved siden av som når som helst kan være borte. La henne sove på stuen - da blir det nok fart på leilighetssøket også. Pakk klærne hennes ut av soverommet - lås døren.

Dette er ikke for hevnen sin del - men for din egen nattero sin skyld. Da kan du banne litt oftere, sove litt dypere, gråte i fred og være UTHVILT når du skal møte bitchen utenfor soveromsdøren.

Jeg vet av erfaring at det ikke alltid er slik at ny bosituasjon ordner seg på timen. Det kan det være mange mange grunner til. Slik var det også ved min skilsmisse. Men vi delte ikke seng like etter bruddet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet du hva blondie. Jeg skal faktisk prøve det. For jeg er så sliten nå ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har sagt klart ifra at hun er ferdig. Da bør du ta og vise henne at du har forstått hva hun vil.

Hvordan gjør man det?

Ved å la henne komme og gå, sove hvor det passer henne ol?

Eller ved å pakke klærne i bagger/kofferter (ivertfall ut av skapet), sleng sengetøy på gjesterom/stue ?

Sett klare grenser.

I stuen skal det res opp hver dag, og pakkes vekk. Tas frem når hun skal legge seg. Men ikke hvis du ser på film/tv.

Når du er på badet skal ikke hun gå inn dit. Hun skal ha egen pose til skittentøy, ikke i din skittentøysdunk.

Lag mat kun til deg. Hun er ikke gjest eller samboer. Hun er på vei ut og lever på deg frem til hun finner et nytt sted.

Prøv å tenk at hun ivertfall ikke vil takke deg for at du "lar henne bo der" og at du er "snill og medgjørelig". Vis at du forstår at det er slutt, og sett grensene deretter.

Lykke til, vet dette er forferdelig vondt. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk ab ...

dagen vært spesiell og kvelden er merkelig og tung. på en ny måte. litt som at jeg får små glimt av realiteten slik den er blitt og at det foreløbig heldigvis bare er glimt for når jeg får de glimtene eller stikkene og bildene om du vil så kjenner jeg instant angs eller mer panikk, og så klarer jeg å sperre det litt sånn at jeg finner roen. men det virker bittelitt vanskeligere for hver gang. og dermed er jeg redd for at jeg faktisk ikke skal rett ned på bunnen før jeg klatrer opp, men at det er langt ned til bunnen før jeg skal opp.

vet ikke om dette makes any sense, men den skikkelige urolige nesten ukontrollerte følelsen eller reaksjonen jeg får akkurat når disse glimtene kommer gjør meg en smule kvalm og redd rett etterpå.

det hører med at jeg er stup trøtt og virkelig sliten og skal derfor prøve å sove om litt. det er tidlig for å være meg. og det spiller vel ganske inn på at psyken tåler mye mindre.

men jeg skal være ærlige med dere, jeg har alltid sett på meg som en sterk person, men dette bruddet og alle følelsene som følger, alt hun ikke viser som skulle vært en selvfølge kan gjøre at jeg får meg en knekk av et eller annet ukjent slag.

jeg gruer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...