Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

McDonalds reklamen med han fyren som løper rundt med munnen åpen! Ekstremt irriterende!

Haha jeg synes den er kjempemorsom! Jeg er den eneste jeg vet om som faktisk liker den reklamen, sier kanskje litt om humoren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha jeg synes den er kjempemorsom! Jeg er den eneste jeg vet om som faktisk liker den reklamen, sier kanskje litt om humoren min.

Den med løpe fyren er værre faktisk:)

Anonymous poster hash: 215f8...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takler virkelig ikke den reklamen om pastasaus eller noe, hvor det er sånne plastelinafigurer som skal være en italiensk familie, med en stygg italienst aksent. Jeg klikkeeeeer!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takler virkelig ikke den reklamen om pastasaus eller noe, hvor det er sånne plastelinafigurer som skal være en italiensk familie, med en stygg italienst aksent. Jeg klikkeeeeer!

Ha dem har drevet med de reklamene siden jeg gikk på barneskole. Over 10 år. Det er dukker

Anonymous poster hash: 215f8...166

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha dem har drevet med de reklamene siden jeg gikk på barneskole. Over 10 år. Det er dukker

Anonymous poster hash: 215f8...166

Dukker ja... haha ekle er de uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dukker ja... haha ekle er de uansett!

Rart dem har holdt på i 11 år. Jeg hører det for meg nå. Smak mammas hjemmelagde tomat saus. Domino!

Anonymous poster hash: 215f8...166

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes den reklamen for rømme på spruteflaske fra Qmeieriet! Må slå¨av lyden hver gang den kommer på fordi den er så masete. :laugh:



Anonymous poster hash: 06f16...2e2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud det er bare en reklame. Skuespill. Get it?

Hva het denne tråden igjen? Jo, den heter "reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit?" Tror jeg har forholdt meg til trådens tema og jeg syns de to reklamene er jævlig teite.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Hva het denne tråden igjen? Jo, den heter "reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit?" Tror jeg har forholdt meg til trådens tema og jeg syns de to reklamene er jævlig teite.

Det er ikke snakk om den er teit eller ikke nå du sier du sksl slutte å spise brelet pågrunn av en reklame. Det er skuespill. Det er ikke ekte

Viktig å se forskjell på fiksjon og ekte. Ellers blir du en av de som skjeller ut hotel cæsar skurker på gata fordi du tror dem er karakteren på ekte

Endret av Sid Walker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke snakk om den er teit eller ikke nå du sier du sksl slutte å spise brelet pågrunn av en reklame. Det er skuespill. Det er ikke ekte

Skjønner du ikke en fleip eller, bare en måte å si at den er ekstra irriterende på.. må ikke henge deg opp i alt. Kommer nok til å fortsette med rømmen min, kan ikke spise pizza eller vafler uten. Brelett har jeg aldri kjøpt så...

Endret av NoFuss
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Skjønner du ikke en fleip eller, bare en måte å si at den er ekstra irriterende på.. må ikke henge deg opp i alt. Kommer nok til å fortsette med rømmen min, kan ikke spise pizza eller vafler uten. Brelett har jeg aldri kjøpt så...

Ok men back til topic nå:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamen hvor et par behandler en pakke de mottar som en baby.. så teit atetter å ha sett den tre ganger, klarte jeg å være irritert når jeg så på den og måtte bytte kanalen.

Den mest ekkel (ekleste?) var fra gulesider rundt 2008/2009 hvor et par hadde sex sammen, og så kom mannen, så dem og sa noe dumt. Kjempe ekkel den!



Anonymous poster hash: 015b3...833
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Rart dem har holdt på i 11 år. Jeg hører det for meg nå. Smak mammas hjemmelagde tomat saus. Domino!Anonymous poster hash: 215f8...166

Dolmio heter det, ikke Domino. :D

Reklamen er teit, men sausen er god om man spicer den opp litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dolmio heter det, ikke Domino. :D

Reklamen er teit, men sausen er god om man spicer den opp litt.

Jeg husket feil:)

Anonymous poster hash: 215f8...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ung tøff mann

Haha jeg synes den er kjempemorsom! Jeg er den eneste jeg vet om som faktisk liker den reklamen, sier kanskje litt om humoren min.

Helt enig! Jeg skal komme akkurat slik innpå McDonalds en gang;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KrissyHart

synes generelt reklamer er teite. og ingen verre/bedre enn andre.

det jeg irriterer meg på er at de på død og liv skal putte reklame på nyhetssider om man skal se en

filmsnutt. uansett hvor alvorlig nyheten er, så skal de faenmeg putte inn reklame først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Winza

synes generelt reklamer er teite. og ingen verre/bedre enn andre.

det jeg irriterer meg på er at de på død og liv skal putte reklame på nyhetssider om man skal se en

filmsnutt. uansett hvor alvorlig nyheten er, så skal de faenmeg putte inn reklame først.

Slik dem tjener penger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KrissyHart

Slik dem tjener penger

ja, derfor kan de slutte å motta pressestøtte av statsbudsjettet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

ja, derfor kan de slutte å motta pressestøtte av statsbudsjettet..

Jeg tviler på det vil skje:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Jeg skal komme akkurat slik innpå McDonalds en gang;)

:fnise: Jeg hadde virkelig likt å sett noen gjøre det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...