Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Winza

:5:

Jepp. Gi dem jobb i barneTV.

Han gutten har jo blitt kjendis i ettertid, vært med i en film med

Han er sikkert voksen med nå siden dette er lenge siden

Endret av Sid Walker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En annen ting er den reklamen på siden her: "Som lege og mor velger jeg Blenda..." Hva har det med saken å gjøre hvilken jobb du har?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gutten har jo blitt kjendis i ettertid, vært med i en film med

Han er sikkert voksen med nå siden dette er lenge siden

Kjendis? Aldri hørt om.

Hvem er han, da?

Fin start på "karriæren" å bli kjent for å være Norges mest irriterende barn.

Edit: reklamen gikk i 2009, så det er ikke så voldsomt lenge siden.

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt forklare denne djuice reklamen:P reklamen er for billig nettverk, og siden disse to figurene da sitter og ser på nettet, så ser dem på fimer som er popuære, det er ikke ungen som promper , men faren som lager lyd så ungen ler

det er parodi på filmer som

http://youtube.com./watch?v=UjXi6X-moxE som var veldig populær for noen år siden

http://youtube.com./watch?v=uPoiUJCiRQQ og film som den her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Kan godt forklare denne djuice reklamen:P reklamen er for billig nettverk, og siden disse to figurene da sitter og ser på nettet, så ser dem på fimer som er popuære, det er ikke ungen som promper , men faren som lager lyd så ungen ler

det er parodi på filmer som

http://youtube.com./watch?v=UjXi6X-moxE som var veldig populær for noen år siden

http://youtube.com./watch?v=uPoiUJCiRQQ og film som den her

Den med tyskeren som blir skremt er bare helt genialt, spesielt når han pisser på seg selv. Den baby videon der var mye bedre enn djuice sin versjon. Fikk ihvertfall ikke lyst til å rive ut øynene mine:)

Kjendis? Aldri hørt om.

Hvem er han, da?

Fin start på "karriæren" å bli kjent for å være Norges mest irriterende barn.

Edit: reklamen gikk i 2009, så det er ikke så voldsomt lenge siden.

Um videoen du linket var fra tidlig 2008 og jeg husker godt når reklamen startet. Jeg så han på et talkshow når han skulle være med i en film og dem nevnte at han var med i den reklamene. At han er norges mest irriterendes barn er bare noe du syns, jeg syns han er morsom, mye morsomme enn nådagens reklamer med barn som hun som kler seg ut som en superhelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elseby13

"Skynd deg, denne katten har ikke puls! Vi må sette er drypp!! Nei vent, det var bare en pelslue..."

Klein og elendig skuespill fra både dyrlegen og sykepleiern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den med tyskeren som blir skremt er bare helt genialt, spesielt når han pisser på seg selv. Den baby videon der var mye bedre enn djuice sin versjon. Fikk ihvertfall ikke lyst til å rive ut øynene mine:)

Um videoen du linket var fra tidlig 2008 og jeg husker godt når reklamen startet. Jeg så han på et talkshow når han skulle være med i en film og dem nevnte at han var med i den reklamene. At han er norges mest irriterendes barn er bare noe du syns, jeg syns han er morsom, mye morsomme enn nådagens reklamer med barn som hun som kler seg ut som en superhelt

Linken min går til en video fra desember i 2008, som informerer om en reklame de lanserer for 2009.

Gutten som var med på Senkveld hadde hovedrollen i Lillebror og Knerten og spilte sammen med Pernille Sørensen og Åsleik Engmark. Det er en helt annen, mye yngre gutt.

Reklamen med "Christine" som er "superhelt" istedet for "miljøagent" er ikke noe bedre den. Hva gjør hun Christine aleine der ute i den bakgata og leker, seint på kvelden? Hun burde ligget inne i sengen sin og sovet. Ikke flydd rundt ute i gatene for seg selv. Vil si at han tafatte faren hennes har viktigere ting å ordne opp i enn at han kaster søppel i feil container...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Linken min går til en video fra desember i 2008, som informerer om en reklame de lanserer for 2009.

Gutten som var med på Senkveld hadde hovedrollen i Lillebror og Knerten og spilte sammen med Pernille Sørensen og Åsleik Engmark. Det er en helt annen, mye yngre gutt.

Reklamen med "Christine" som er "superhelt" istedet for "miljøagent" er ikke noe bedre den. Hva gjør hun Christine aleine der ute i den bakgata og leker, seint på kvelden? Hun burde ligget inne i sengen sin og sovet. Ikke flydd rundt ute i gatene for seg selv. Vil si at han tafatte faren hennes har viktigere ting å ordne opp i enn at han kaster søppel i feil container...

Det er samme gutt, jeg husker dem nevnte han var med i disse reklamene. Jeg elsker dem reklamene, en klassiker når han sier jeg er ikke sint, er bare veldig veldig skuffet hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er samme gutt, jeg husker dem nevnte han var med i disse reklamene. Jeg elsker dem reklamene, en klassiker når han sier jeg er ikke sint, er bare veldig veldig skuffet hehe:)

Nei,det er ikke samme gutt.

Gutten i filmen ligner ikke på gutten i reklamen, en gang.

Men for all del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vera og john reklamen hvor de fyller arbeidsplassen med rosa baller.... Herregud så dum!!

Mulig den er nevnt tidligere altså, orket ikke lese meg gjennom alle sidene...

Og skandiabanken som nevnt over, en ting er reklamen som er teit som bare det. Men hva er greia med den modellposeringen i slutten av reklamefilmen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen over, ingen ved siden:

Reklame for et visst forbrukslån

"Fikk lyst på en nytt bad, men det er ikke helt meg å spare. Så jeg fant på noe lurt....." (Ja, rålurt!!!)

Kryper meg innvending hver gang jeg ser den reklamefilmen. Det virker nesten som personen i reklamefilmen også skjemmes.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen over, ingen ved siden:

Reklame for et visst forbrukslån

"Fikk lyst på en nytt bad, men det er ikke helt meg å spare. Så jeg fant på noe lurt....." (Ja, rålurt!!!)

Kryper meg innvending hver gang jeg ser den reklamefilmen. Det virker nesten som personen i reklamefilmen også skjemmes.

Skikkelig lurt ja :P

Jeg synes det er så teit når hun sier "Jeg måtte pusse opp". Så lenge badet ikke har skader, eller mangler det meste for at det skal være et bad, så er det ingen som pusse opp. Vi har et bad som ikke har vært pusset opp siden 70-tallet, og det å skulle ta på opp et lån bare for å få noen fine fliser før vi vi har spart opp nok penger er bare tull.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimireklamen hvor de bare driver og ramser opp ord i en altfor lang og innholdsløs dag.



Anonymous poster hash: f77f1...215
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Spar reklamene. Irriterende at han mannen prøver seg på rim - og det oftest ender opp med å høres helt meningsløst ut :ler:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...