Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spar reklamene. Irriterende at han mannen prøver seg på rim - og det oftest ender opp med å høres helt meningsløst ut :ler:

Jeg kjenner at jeg blir helt rar

av reklamene på rim fra Spar

og nå er jeg også klar

på at det aldri blir mat derfra til meg eller far

Anonymous poster hash: f905f...f22

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest alegria

Jeg kjenner at jeg blir helt rar

av reklamene på rim fra Spar

og nå er jeg også klar

på at det aldri blir mat derfra til meg eller far

Anonymous poster hash: f905f...f22

Hahaha :ler:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svinesteik i stekepose. Den reklamen er så dårlig at jeg blir flau.



Anonymous poster hash: f77f1...215
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen over, ingen ved siden:

Reklame for et visst forbrukslån

"Fikk lyst på en nytt bad, men det er ikke helt meg å spare. Så jeg fant på noe lurt....." (Ja, rålurt!!!)

Kryper meg innvending hver gang jeg ser den reklamefilmen. Det virker nesten som personen i reklamefilmen også skjemmes.

Det morsomme var den gangen de sendte den reklamen midt i en episode av Luksusfellen.

Sånt må man nesten kunne kalle en opplysningsfilm.

Reklame som gjør meg trist:

Den gutten i en scene fra gamle Norge, med budeia som koker brunost. Han får ei brødskive med prim på. Så kommer det ei gammal furie og røsker han i armen og kaster han ut fra kjøkkenet, uten at han får med seg maten, en gang! Wtf!

Reklamen for Brelett med hun selvdiggende dama på sykkel, som tråkker i vei ute på bondelandet og kjører på ei stakkars ku.

Så setter hun seg bare på syklen igjen, uten å sjekke hvordan det gikk med kua! :sjokkbla:

Møkkakjerring!

:sad:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det morsomme var den gangen de sendte den reklamen midt i en episode av Luksusfellen.

Sånt må man nesten kunne kalle en opplysningsfilm.

Reklame som gjør meg trist:

Den gutten i en scene fra gamle Norge, med budeia som koker brunost. Han får ei brødskive med prim på. Så kommer det ei gammal furie og røsker han i armen og kaster han ut fra kjøkkenet, uten at han får med seg maten, en gang! Wtf!

Reklamen for Brelett med hun selvdiggende dama på sykkel, som tråkker i vei ute på bondelandet og kjører på ei stakkars ku.

Så setter hun seg bare på syklen igjen, uten å sjekke hvordan det gikk med kua! :sjokkbla:

Møkkakjerring!

:sad:

Hvordan vet du at hun kjører på en ku? Reklamen viser vel bare at hun tryner i høyt gress?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

YES-reklamen (vaskemiddel). Har ikke ord for hvor irriterende det er når han som snakker sier sånn "svaret e……
yes" med en skikkelig psyko stemme. Ughhh, fæl.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BYGGER'N REKLAMENE!!!! :bond:

Jeg klikket meg inn i denne tråden for å kunne nevne akkurat den reklamenn

Avskyr den!

Anonymous poster hash: f77f1...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamareklamen. Det damemennesket har innlevelse som en robot.

Hvi-le. Det-vil-jeg-og-så. Er-du-klar-for-pås-ke-kryss-ord.



Anonymous poster hash: f77f1...215
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimireklamen hvor de bare driver og ramser opp ord i en altfor lang og innholdsløs dag.

Anonymous poster hash: f77f1...215

Ååh, ja! Ufattelig irriterende reklame. Laget så den virker som en evighet og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare meg denne:

Mann flørter uhemmet med smaksprøve-dame i matbutikken. Kona står og ser på med sint ansiktsuttrykk. Neste scene: begge er hjemme og smiler og ler. Biffen var god, sier de.

Wtf, hva har skjedd? Hadde de trekant eller no?

Anonymous poster hash: 5c09b...fbc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hooty McOwlface

Kan noen forklare meg denne:

Mann flørter uhemmet med smaksprøve-dame i matbutikken. Kona står og ser på med sint ansiktsuttrykk. Neste scene: begge er hjemme og smiler og ler. Biffen var god, sier de.

Wtf, hva har skjedd? Hadde de trekant eller no?

Anonymous poster hash: 5c09b...fbc

Hun flirer bare av den tåpelige mannen sin som ikke skulle ha noe stekepose, men det skulle ikke mer til enn en søt dame før han plutselig syntes det var et produkt de måtte kjøpe. Han later som det ikke var det som var greia, smaksprøve-dama var så flink og steika ble jo god. Kona ler litt av at han ikke kan innrømme at han kjøpte produktet fordi smaksprøve-dama var søt, og vedgår at steika var god imens hun tenker "told you so".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reklame med Harald Eia for "humoren" på TVNorge. Gruff!

Inbiller han seg at jeg skal knekke sammen av latter fordi han står og lager en døll grimase?

Dessuten bør noen snarest kjøpe shampoo og kam ti lmannen, så det ser ut som han i det minste bedriver litt personlig hygiene. Litt av NRK-lisensen kan sikkert brukes.

Vi har alle skjønt at han er redd for å miste alt håret på en gang hvis han grer seg,men hår detter faktisk av uansett. :filer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis jeg må se den bama damen fra helvete en eneste gang til så boikotter jeg dem! Makan til irriterende menneske!

Anonymous poster hash: f1213...1e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...