Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lendo reklamen!! Den dialekta får meg til å slå over på ny kanal hver eneste gang. "På lendo.no..." Blæ!!



Anonymous poster hash: 27136...d79
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen reklamer med steven van zandt er teite, han er mye bedre og mer erfaren enn norske reklamister...

Anonymous poster hash: 215f8...166

Det er ikke Little Steven det er noe iveien med. Det er det j@vla reklamebyrået til Telenor som har bedritne idéer.

Det er nemligens ikke sånn at bare en god skuespiller er med i reklamen, så blir reklamen bra...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Radioreklame med Petter Northug og Vi menn som skal la menn få være menn og vil ha dem med på tur med mr. macho himself Northug. Få mannfolka ut av solariumene og ut på tøff tur, akkurat som om det er noen (les Kvinner) som tvinger mannfolka inn i et solarium og nekter dem å være mannfolk.

Hvis Petter Nordthug brukte lttt mindre tid på å gå omkring inne på Coop og plage kundene med innpåslitent tåkeprat, så kan det hende han hadde gått litt fortere på ski fortsatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke Little Steven det er noe iveien med. Det er det j@vla reklamebyrået til Telenor som har bedritne idéer.

Det er nemligens ikke sånn at bare en god skuespiller er med i reklamen, så blir reklamen bra...

Smak og behag

Hvis Petter Nordthug brukte lttt mindre tid på å gå omkring inne på Coop og plage kundene med innpåslitent tåkeprat, så kan det hende han hadde gått litt fortere på ski fortsatt.

Det er en reklame ikke virkelighet. Tror du virkelig han går rundt på Coop i virkeligheten slik og snakker med folk?

Anonymous poster hash: 215f8...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Smak og behag

2) Det er en reklame ikke virkelighet. Tror du virkelig han går rundt på Coop i virkeligheten slik og snakker med folk?

Anonymous poster hash: 215f8...166

1) Ja og tråden heter "Hvilken reklamefilm synes du er mest plagsom/teit. Da spør de meg altså, som i min smak..

2) Eeeh. Jaaa... Har du hørt om ironi og sarkasme noen gang, du...

Tips: Slutt å ta deg selv så høytidelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1) Ja og tråden heter "Hvilken reklamefilm synes du er mest plagsom/teit. Da spør de meg altså, som i min smak..

2) Eeeh. Jaaa... Har du hørt om ironi og sarkasme noen gang, du...

Tips: Slutt å ta deg selv så høytidelig.

Hva var vitsen med å redigere kommentaren min?

Den nye BAMA reklamen!!! "Kan det bety at min brokkoli kjem på TV'n den då?" :rolleyes:

Åå YouTube allerede så raskt? Kom jo først i dag

Anonymous poster hash: 215f8...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamen for Viaplay der de sier "Vi kaller det stille i bilen-TV."

Javel. Jeg kaller det for "Bilsjuke unger som kaster opp i baksetet-TV"..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var vitsen med å redigere kommentaren min?

Anonymous poster hash: 215f8...166

Så det skulle bli lettere å skjønne hva jeg svarte på.

Hvis du har problemer med sånne ting så er jo det litt kjipt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det skulle bli lettere å skjønne hva jeg svarte på.

Hvis du har problemer med sånne ting så er jo det litt kjipt.

Er ikke kjipt

Anonymous poster hash: 215f8...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye BAMA reklamen!!! "Kan det bety at min brokkoli kjem på TV'n den då?" :rolleyes:

Ja, herregud! :klaske:

Den er bare flau!

Og den brokkolien ER jo allerede på TV liksom. :rolleyes:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Ja, herregud! :klaske:

Den er bare flau!

Og den brokkolien ER jo allerede på TV liksom. :rolleyes:

Og hun dama er jo ikke akkurat kjendis eller

De peabody reklamene

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest crazycatlady

Unnskyld-reklamen hvor den idiotiske kjerringa gjerne kan si unnskyld fordi maten er så god at drittunga hennes mister bordskikken.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld-reklamen hvor den idiotiske kjerringa gjerne kan si unnskyld fordi maten er så god at drittunga hennes mister bordskikken.

hvilken?

Anonymous poster hash: 215f8...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

hvilken?Anonymous poster hash: 215f8...166

Jeg aner ikke hva det er reklame for, men den starter med "jeg kan gjerne si unnskyld". Så sier hun unnskyld for at maten er så god at ungene glemmer alt om god bordskikk eller noe i den dur. Blir gal av den reklamen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg aner ikke hva det er reklame for, men den starter med "jeg kan gjerne si unnskyld". Så sier hun unnskyld for at maten er så god at ungene glemmer alt om god bordskikk eller noe i den dur. Blir gal av den reklamen!

er det den hvor datteren liker snitzelen men vil ikke si det til mora si?

Anonymous poster hash: 215f8...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

er det den hvor datteren liker snitzelen men vil ikke si det til mora si?Anonymous poster hash: 215f8...166

Mulig. Jeg husker ikke. Skal legge merke til det neste gang den kommer og skrive i tråden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALT med George Clooney... :kvalm:



Anonymous poster hash: 5201b...6f5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hva det er reklame for, men den starter med "jeg kan gjerne si unnskyld". Så sier hun unnskyld for at maten er så god at ungene glemmer alt om god bordskikk eller noe i den dur. Blir gal av den reklamen!

det er vel for prior? Når mannen må kjøpe ekstra mye kyllingfilet for de er visst så gode når de er pakka inn en og en?

Anonymous poster hash: d0d8d...d0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...