Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dagbladet sin "VI GÅR FOR GULL, I SOTSJI, svenskene tryner og russerne griner, VI GÅR FOR GULL!". Herregud for en irriternde stemme han fyren som synger har, jeg dør litt inni meg hver gang den reklamer kommer på tv'en.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagbladet sin "VI GÅR FOR GULL, I SOTSJI, svenskene tryner og russerne griner, VI GÅR FOR GULL!". Herregud for en irriternde stemme han fyren som synger har, jeg dør litt inni meg hver gang den reklamer kommer på tv'en.

Det er den barnsligste teksten jeg noen sinne har hørt.

Fins det virkelig folk som laster ned de greiene der til mobilen sin?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagbladet sin "VI GÅR FOR GULL, I SOTSJI, svenskene tryner og russerne griner, VI GÅR FOR GULL!". Herregud for en irriternde stemme han fyren som synger har, jeg dør litt inni meg hver gang den reklamer kommer på tv'en.

Han ser ut som han q jon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den barnsligste teksten jeg noen sinne har hørt.

Fins det virkelig folk som laster ned de greiene der til mobilen sin?

Da har du ikke lest mange tekster, jeg syns den teksen rimet

Anonymous poster hash: 215f8...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste til One Call nå, den dama som går rundt og HYLER når hun snakker. Den er bare så grusom at jeg skrur den av når den kommer. Den slår nesten XXL sin walking dead zombier også, da er det virkelig GALT. Må de lage slike syke reklamer med hyling, skriking og uvesener som skremmer barn? ( tenker igjen på den grusomme xxl reklamen, de tok den heldigvis bort)



Anonymous poster hash: 31df5...d14
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig mye dårlig reklame om dagen, den dere viaplay reklamen, altså vis det er så jævelig vanskelig og kalle det viaplay så kan jo viaplay bare bytte navn da for gudsskyld!! :dry::dry::dry:

Det heter viaplay, men kundene våre er antageligvis så dumme og enkle at det blir for vrient for dem. De må dermed kalle det ting som "når hun sover", "bli i senga", "bang bang TV".

Anonymous poster hash: 6fb47...d86

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det heter viaplay, men kundene våre er antageligvis så dumme og enkle at det blir for vrient for dem. De må dermed kalle det ting som "når hun sover", "bli i senga", "bang bang TV".Anonymous poster hash: 6fb47...d86

Det er bare skuespill…

Anonymous poster hash: 215f8...166

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunhill

Matkroken-reklamene som går på P4. De er så grusomme at jeg får lyst å grine hver gang.

I tillegg syns jeg reklamen om hu jenta, som får telefon av faren og ikke er fornøyd for den er treg, og er grusom. Den gikk rett etter jul på p4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matkroken-reklamene som går på P4. De er så grusomme at jeg får lyst å grine hver gang.

I tillegg syns jeg reklamen om hu jenta, som får telefon av faren og ikke er fornøyd for den er treg, og er grusom. Den gikk rett etter jul på p4.

så ikke hør på P4 da

Anonymous poster hash: 215f8...166

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like bra, bare billig..

For noe tull! Setningen i seg betyr jo ikke en dritt..

De fikk vel ikke lov å si "bare billigere", mener jeg.. Nå er det snakk om at de kanskje ikke får kalle seg "Like bra" heller :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så ikke hør på P4 da

Anonymous poster hash: 215f8...166

Bra svar i en tråd om irriterende reklame - du skjønner vel at denne tråden er for de som bruker reklamekanaler og synes det er greit, men kan irritere seg over enkeltreklamer iblant?

Hater du all reklame og bare bruker NRK sine produkter så er du på feil sted ;)

NRK har forresten ikke noe som tilsvarer P4, da må man til P1 som er en mye treigere og eldre kanal, eller P3 som lager innhold for skoleelever.

Anonymous poster hash: 66f00...ccd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å få veldig nok av han ene skuespilleren som snakker i alle reklamene, fra radiokanaler til reklame for bil.

Djeesus, det må da finnes flere arbeidsledige skuespillere i Norge som kan lese inn en tekst!

:murvegg:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett. Er det én ting jeg har lært i livet så er det at jeg ikke skal ha jobb hos Talkmore, for der har de øyensynllig bedritne arbeidsvilkår for å presse prisene...

Endret av Tøytigern
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Byggeren reklamen! Ho irriterende dama som babler. Urk :roll:

Ja!

Det er den teiteste reklamen jeg ser for tiden. Snakker om at man liksom skal misforstå og tro at hun snakker om en kjæreste når hun egentlig snakker om noen som hjelper til med oppussingen....

Ser helt psyko ut, gjør hun også.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!

Det er den teiteste reklamen jeg ser for tiden. Snakker om at man liksom skal misforstå og tro at hun snakker om en kjæreste når hun egentlig snakker om noen som hjelper til med oppussingen....

Ser helt psyko ut, gjør hun også.....

Som om du er noe bedre selv? Tenk over det før du begynner å dømme andre...

Anonymous poster hash: 215f8...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

Som om du er noe bedre selv? Tenk over det før du begynner å dømme andre...

Anonymous poster hash: 215f8...166

Haha, du er vel ikke tilfeldigvis den dama i reklamen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kathakombine

Radioreklame med Petter Northug og Vi menn som skal la menn få være menn og vil ha dem med på tur med mr. macho himself Northug. Få mannfolka ut av solariumene og ut på tøff tur, akkurat som om det er noen (les Kvinner) som tvinger mannfolka inn i et solarium og nekter dem å være mannfolk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...