Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke helt skjønt den jeg .... bare later de som om de ikke vet hvem Northug er?

Ellers er jeg enig med deg, den er kjedelig og LANG.

Det er jo bare det ene paret som ikke vet hvem han er (hun trønderdama som tror han er en fotballspiller, med kjæresten som ikke vet hvem Northug er fordi han ikke er norsk). De later ikke som, tror det er virkelig..? Alle de andre kjenner Northug igjen i hvert fall...

Anonymous poster hash: c2063...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare det ene paret som ikke vet hvem han er (hun trønderdama som tror han er en fotballspiller, med kjæresten som ikke vet hvem Northug er fordi han ikke er norsk). De later ikke som, tror det er virkelig..? Alle de andre kjenner Northug igjen i hvert fall...

Anonymous poster hash: c2063...bb9

Men det trønderparet er litt teit da, hu får høre at han ikke er fotballspiller, men da hu snur seg mot kjæresten, sier hu fremdeles at han er en fotballspiller!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Men det trønderparet er litt teit da, hu får høre at han ikke er fotballspiller, men da hu snur seg mot kjæresten, sier hu fremdeles at han er en fotballspiller!?

Hun får jo ikke vite at han ikke er fotballspiller? "bra tippa" eller noe sånt, sier jo Petter, han retter ikke på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun får jo ikke vite at han ikke er fotballspiller? "bra tippa" eller noe sånt, sier jo Petter, han retter ikke på henne.

Snål og kjedelig reklame er det hvertfall ingen tvil om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ELKJØØØØØØØØØØØP!

"LØP OG KJØØØØØØØØØP FOR BARE 3995,-!!!!!!!!!!"

*utestemme fra helvete*



Anonymous poster hash: f905f...f22
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamen for Vita Hjertego, med han mannen på motorsykkel og han som dukker unna en ball på fotballbanen.
Det er begrenset hvor mange måter man kan si en setning på før folk blir lei altså..

"Men VISSTE du at du kan BYTTE UT det usunne, mettede fettet med SUNT umettet fet!?"

Endret av Monstrum
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Awzm me

De reklamene om hun som skal spise sunnere i år og har laget en blogg.

Så lager hun wok.

"dette ser farlig godt ut"

"det er ikke farlig, bare godt"

og "to minutter .. er nok til wok" arg. Sykt klein stemning i samtalen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De reklamene om hun som skal spise sunnere i år og har laget en blogg.

Så lager hun wok.

"dette ser farlig godt ut"

"det er ikke farlig, bare godt"

og "to minutter .. er nok til wok" arg. Sykt klein stemning i samtalen

Haha :-D Helt enig! Vrir meg hver gang hun sier "Åh, du er så rå når du kutter sånn, skulle ønske jeg klarte det"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den derre chess-reklamen eller hva det nå er, med de små figurene som ser ut som modeleire eller noe.

Når den ene figuren sier "kan jeg betale... i natura? ;)" før den begynner å riste på rumpa. Faen, hva slags oppfordring er det.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hardt for å tro at Northug-reklamen er ekte jeg altså.. Er det mulig, uansett hvor lite sportsinteressert enkelte er, å ikke ha sett eller hørt om Petter Northug? :klo: Da må man rett og slett ha levd uten tv, internett og aviser osv. i årevis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hooty McOwlface

Ikke nødvendigvis. Jeg har for eksempel ikke peiling på hvem mannen til fotballfrue er.

Det er det ingen som har

1463525_10153636206495235_1260514770_n.j

:fnise:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...