Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"I grant you three wishes.."

"Three steps aside please"

:bond: Halloooo, du kan ønske deg fred på jord, eller hva som helst bra

Haha, den stemmen er waaay creepy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elseby13

Hvorfor tror reklamemakerne at ALLE kvinner syns George Clooney er heit? Han er ikke det og jeg er drittlei det selvgode trynet hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen i legefrakk som babler om LeckteeneR og planter. Etterfulgt av Tor og Jannecke og co som har fått hjelp med halsbrann, hard mage, løs mage og urolig mage. :spy:

De er ikke virkelige personer, er de? Kan ikke se for meg: "Ja takk, bruk meg i reklamen så folk for evig kan assosiere trynet mitt med løs mage".....



Anonymous poster hash: 2ee99...cf8
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert nevnt her før, men den Airwick (?) duftlysreklamen er helt utrolig teit.

"nyt samspillet mellom duften og fargene.. og la deg forføre "

Det hele mens en dame vrir seg av nytelse på sofaen.

:riste:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hooty McOwlface

"I grant you three wishes.."

"Three steps aside please"

:bond: Halloooo, du kan ønske deg fred på jord, eller hva som helst bra

JA, jeg vet!

Feen er jo selvsagt superhot for at vi skal tenke sex, og hun står der og tilbyr han alt han vil ha. Og du ser hun blir direkte sur og fornærmet når han sier nei takk, han vil heller kjøre bil. Menn skal liksom tenke JAAA, avvis den overlegne, kåte feen, you go guy! Cars before hoes. Tenk at den bilen er så kul å kjøre at man ikke vil knulle i stedet engang.

Men jeg blir også sittende igjen og lure på om Mercedes-eiere liksom er så gigantiske egosentriske rasshøl at de heller vil kjøre bil enn å bruke et par minutter på å finne kuren for kreft eller stanse en sultkatastrofe.

Endret av Hooty McOwlface
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hooty McOwlface

#missionnorway reklamene.

Anonymous poster hash: 58b5b...b55

Ja, jeg var innstilt på et TV2-OL med reklame, men akkurat den der irriterer livskiten av meg og Telenor har tydeligvis kjøpt seg så tungt inn at den skal gå i hvert eneste break hele OL.

Det er sjelden jeg gidder å mute reklamen eller skifte kanal, den kan bare surre og gå imens jeg for eksempel skriver et innlegg her, men den der går meg sånn på nervene at jeg regelrett kaster meg etter fjernkontrollen med en gang den kommer på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg nevne en reklame jeg syntes var kjempekul også? XXL-reklamen, som ble spilt i pausen under OL-åpningen, den med "whatever team you play on", og det lesbiske paret, jeg bare IN YOUR FACE PUTIN!



Anonymous poster hash: 50db3...edc
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Sikkert nevnt her før, men den Airwick (?) duftlysreklamen er helt utrolig teit.

"nyt samspillet mellom duften og fargene.. og la deg forføre "

Det hele mens en dame vrir seg av nytelse på sofaen.

:riste:

Den reklamen er bare nasty synes jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chess reklamen der de er ute i båt! Altså, på hvilken måte appelerer det til seerne at ei ung jente myser inn i kamera, sier tydelig innøvde replikker, med sola rett i øynene og motorbråk i bakgrunnen??

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en reklame hvor ei dame snakker som om hu snakker til et barn , men husker ikke hva den er for:(

joo den kom på tv nå, reklame for tryg

Endret av Frøkenlove
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hardt for å tro at Northug-reklamen er ekte jeg altså.. Er det mulig, uansett hvor lite sportsinteressert enkelte er, å ikke ha sett eller hørt om Petter Northug? :klo: Da må man rett og slett ha levd uten tv, internett og aviser osv. i årevis.

Hun har bodd i England de siste 5årene og kjæresten er engelsk. Hun er heller ikke noe sportsinterresert overhodet. Derfor :)

Anonymous poster hash: 99a83...2ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jevnt mellom stork- og bleiereklamen til Kiwi og Telenors forferdelig lange reklame med Little Steven. Førstnevnte er helt forferdelig, sistnevnte er så lang at den kommer opp på samme irritasjonsnivå etter hvert.



Anonymous poster hash: a5046...e56
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jeg høre Chess-bæpa og det forbanna abonnementmaset en gang til, går den TVen ut vinduet... Orker ikke mer!!!!!!!!! Mobilen blir ikke bedre med abonnementet? Waaaaah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamen for røykeslutt må være den mest kjedelige, og lengtekkelige reklamen som går nå. De sitter jo der og mumler om et eller annet, og plutselig kommer det fram på skjermen: slutta.no. Javel? Off!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en reklame hvor ei dame snakker som om hu snakker til et barn , men husker ikke hva den er for:(

joo den kom på tv nå, reklame for tryg

Den dama er stemmen i alle disse reklamene som jeg har liste over, og snakker som til et lite barn i ALLE sammen, hun irriterer vettet av meg! :sinna:

Skjønner ikke at noen vil ha henne til å lese i det hele tatt! Hun er oppbrukt! Argh.

Hun snakker også mellom programmene på TLC, orker ikke ha på den kanalen lenger. :P

Tryg forsikring

Sheer Cover (sminke)

Themacare

Momondo

Skoringen

Sheer cover

Sloggi

Pedagree dentastix

Neutral

Pampers active fit

Havre Fras

Bolia

Zalo

Whiskas

Menu 'nordic ull'

Vichy

Kvik

KInder

Triumph

Cherios

DFDS seaways/Scandic til Danmark

Hjem-is

Vanish

Havre flakes

Spec savers

I Form

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...