Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere tar reklamer veldig alvfor her, kanskje dere burde søke hjelp? det er ikke vanlig å ta reklamer så alvorlig

Anonymous poster hash: 215f8...166

Surpomp! Det er sunt å ha noe å ergre seg over! Sosialt er det også når man kan ergre seg sammen :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Surpomp! Det er sunt å ha noe å ergre seg over! Sosialt er det også når man kan ergre seg sammen :fnise:

Du er urpromp.Alle reklamer er teite uansat

Anonymous poster hash: 215f8...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at hun kjører på en ku? Reklamen viser vel bare at hun tryner i høyt gress?

Jeg antar hun kjører på kua og at det er derfor hun bråstopper og tryner over styret.

Det er jo tydelig at det er det som skjer her?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars ku.. :sukk:

Også her, hvor hun drar den i et tau...

Kunne hun ikke la den kua være i fred, snart?

Dyreplageri. :bond:

(Jeg skjønner jo at det ikke er det. Men det ser ut som det. Så den duste-reklamen får meg alltid å syns synd på den stakkars kua. Jeg vil i alle tilfeller ikke ha Brelett.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars ku.. :sukk:

Også her, hvor hun drar den i et tau...

Kunne hun ikke la den kua være i fred, snart?

Dyreplageri. :bond:

(Jeg skjønner jo at det ikke er det. Men det ser ut som det. Så den duste-reklamen får meg alltid å syns synd på den stakkars kua. Jeg vil i alle tilfeller ikke ha Brelett.)

Herregud det er skuespill, må ikke ta alt så alvorlig

Jeg antar hun kjører på kua og at det er derfor hun bråstopper og tryner over styret.

Det er jo tydelig at det er det som skjer her?

Denne reklamen har ikke gått på tv

Anonymous poster hash: 215f8...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud det er skuespill, må ikke ta alt så alvorlig

Denne reklamen har ikke gått på tv

Anonymous poster hash: 215f8...166

Den går stadig vekk.

Ser den hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Den går stadig vekk.

Ser den hele tiden.

Den andre ja men ikke den første. Jeg ser mye på tv så jeg hadde visst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så veldig irriterende, men...

Å kjøre Nissan Qashqai skal gi deg følelsen av at livet henger i en tynn tråd??



Anonymous poster hash: 2ee99...cf8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der jævla D-Juice reklamen med de plastelinafigurene som sier "..watch the kitten" også begynner den ene plastelinafiguren å hyle. Det er så HØYT at hver gang jeg hører "..watch the kitten" så skrur jeg bare automatisk av lyden. Tror heldigvis de har sluttet å sende den nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den rømmereklamen.. jeg blir stresset og agressiv av den! Aldri mer rømme i mitt hus, og enig med Tøytigern og den stakkars kua, aldri mer brelett heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Surpomp! Det er sunt å ha noe å ergre seg over! Sosialt er det også når man kan ergre seg sammen :fnise:

Nei det motsatte faktisk. Men får er kortere liv visst man driver og stresser og er sint over alt mulig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Den rømmereklamen.. jeg blir stresset og agressiv av den! Aldri mer rømme i mitt hus, og enig med Tøytigern og den stakkars kua, aldri mer brelett heller.

Herregud det er bare en reklame. Skuespill. Get it?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun der mat-Tina fra reklamen til Kiwi i banneret øverst på siden her.

Jeg er sikker på at hun må være strålende fornøyd med at reklamebyrået valgte seg ut det bildet der det ser ut som hun har drukket en kasse øl, før hun skulle servere mat... :ironi:

De hadde garantert bedre bilder å ta av, der hun ser mer gløgg ut i blikket, for å si det sånn...

Endret av Tøytigern
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun der mat-Tina fra reklamen til Kiwi i banneret øverst på siden her.

Jeg er sikker på at hun må være strålende fornøyd med at reklamebyrået valgte seg ut det bildet der det ser ut som hun har drukket en kasse øl, før hun skulle servere mat... :ironi:

De hadde garantert bedre bilder å ta av, der hun ser mer gløgg ut i blikket, for å si det sånn...

What, hvilket Kiwi banner? Ser bare barneforsikring

Anonymous poster hash: 215f8...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What, hvilket Kiwi banner? Ser bare barneforsikring

Anonymous poster hash: 215f8...166

Sommermat. De rullerer. Barneforsikring, noe ansiktskrem greier og bleiereklame. Også den fra Kiwi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest crazycatlady

Du er urpromp.Alle reklamer er teite uansat Anonymous poster hash: 215f8...166

Hva er urpomp? En gammel pomp?

Du mener vi tar reklamer alvorlig. Er ikke det det er snakk om, selvfølgelig vet vi at det bare er (dårlig) skuespill, men irriterende er det uansett og noen reklamer er mer irriterende enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Megaflis. Den er så fryktelig bråkete og forferdelig. Hvorfor må de skrike budskapet om baderom? Jeg får faktisk ikke med meg innholdet engang, blir så opphengt i skrikinga. Grusomme greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er urpomp? En gammel pomp?

Du mener vi tar reklamer alvorlig. Er ikke det det er snakk om, selvfølgelig vet vi at det bare er (dårlig) skuespill, men irriterende er det uansett og noen reklamer er mer irriterende enn andre.

Kommentar er 3 dager gammel..,

Og du vet meget godt jeg mente surpomp...

Sommermat. De rullerer. Barneforsikring, noe ansiktskrem greier og bleiereklame. Også den fra Kiwi.

ser den nå

Anonymous poster hash: 215f8...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

McDonalds reklamen med han fyren som løper rundt med munnen åpen! Ekstremt irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...