Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Monter. Synes ikke det er greit å fleipe med tortur.



Anonymous poster hash: f77f1...215
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om den er nevnt men... Betakaroten reklamen.

"Brun, skikkli brun, brun, skikkli brun liksom, brun, såå brun, bli brun." :dry:

Det verste er jo at de er mer oransje enn brun :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg må høre hun Sandra Lyng Haugen si "Folkeautomaten. For heldige nordmenn", én gang til så skriker jeg.

:bond:

Også de der barna i den Lano-reklamen.. Hvis du skulle ønske du satt nærmere, så fløtt deg nærmere da for faen.

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tinas sommermat, eller hva det nå heter, for Kiwi. Får lyst å rive av meg armen og kaste den på Tvn eller radioen når den kommer på.

Glad jeg har volumknapp så jeg slipper det...

Så lenge Kiwi har den reklamen så skal jeg aldri handle på Kiwi :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinas sommermat, eller hva det nå heter, for Kiwi. Får lyst å rive av meg armen og kaste den på Tvn eller radioen når den kommer på.

Glad jeg har volumknapp så jeg slipper det...

Så lenge Kiwi har den reklamen så skal jeg aldri handle på Kiwi :bond:

Da får du handle på Rema, for i august begynner hun med høstmaten! :fnise:

På nettet har de den dere "1 weird tip for losing belly fat". Til å begynne med var den bare teit, men så begynte den å dukke opp overalt, selv om kampanjen viste seg å være komplett bedrageri. Reklamene ble eklere og eklere, med dårlig animerte bilringer osv., så jeg installerte adblock plus og etter det har jeg sluppet den og de fleste andre nettreklamer. :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos Lano-reklamen: jeg fikk en liten prøveflaske med Lano i et blad i dag, og jeg synes ikke at den nye lukta er noe spesiell. Den er faktisk såpass lik en annen type dusjsåpe på markedet at jeg synes det er rart at de kan si at dette er den nye Lanolukta. Dette var kanskje litt avsporing, men måtte bare få sagt det ;)

Endret av Hjarte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tina som lager mat på skånsk for Kiwi! :eeeh:

:bond:

Synes hun er kjempeherlig jeg. Den verste reklamen jeg ser, er dama som står bak en skranke i en bank og tror hun blir ranet når det kommer inn en far som skal sette inn penger for sønnen sin. Husker ikke hva reklamen er for, men jeg blir hyperstresset av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solidox sin reklame .. En mann som snakker om at når man spiser ditten og datten så ødelegger det tennene, også på slutten sier han "Men vi kan jo ikke slutte å leve heller". Haha say what? I en reklame for tannkrem av alle ting



Anonymous poster hash: 5e81a...8d3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes hun er kjempeherlig jeg. Den verste reklamen jeg ser, er dama som står bak en skranke i en bank og tror hun blir ranet når det kommer inn en far som skal sette inn penger for sønnen sin. Husker ikke hva reklamen er for, men jeg blir hyperstresset av den.

Det var reklame for Høreslhemmedes Landsforening som ble sendt i pinsa :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos Lano-reklamen: jeg fikk en liten prøveflaske med Lano i et blad i dag, og jeg synes ikke at den nye lukta er noe spesiell. Den er faktisk såpass lik en annen type dusjsåpe på markedet at jeg synes det er rart at de kan si at dette er den nye Lanolukta. Dette var kanskje litt avsporing, men måtte bare få sagt det ;)

Den nye lanon lukter som sånn eggehvit håndsåpe de har i dispensere rundt på toalettene på kjøpesentere, caféer, skoler, bensinstasjoner, you-name-it ...

Helt anonymt og skikkelig billig.

Ikke at den lukta godt før, heller. For det gjorde den ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinas sommermat, eller hva det nå heter, for Kiwi. Får lyst å rive av meg armen og kaste den på Tvn eller radioen når den kommer på.

Glad jeg har volumknapp så jeg slipper det...

Så lenge Kiwi har den reklamen så skal jeg aldri handle på Kiwi :bond:

Du mener vel "Keiyweiy"..?

Endret av Tøytigern
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Belle âme

Den hersens spar reklama med det jæ*** irriterende drittrimet!!! :kjefte:

Den der:"Mitt navn er sulten!" Eg er så lei! :sinna:

Bil reklamer, kremreklamer, shampoo/balsam reklamer osv :kjempesinna:

Reklame for desse pokerspilla, er sååååå glad for at paradise er over for å sei det sånn!

Endret av Belle âme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-That makes you lager than life! :danser:

Wtf?

(Vet de ikke at lager betyr øl, eller?)

Hvilket lager er det forresten de maser om, her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...