Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Reklamen med hun veldig blonde jenta som snakker om tips til hva hun kan gjøre på soverommet (ja ikke sånnnnne tips, altså) og de velutstyrte folkene (ja ikke sånnnnn utstyr altså). Og så mannstemmen som kommer inn med den overbærende lille latteren. Grøss.



Anonymous poster hash: 7f840...46c
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reklamen med hun veldig blonde jenta som snakker om tips til hva hun kan gjøre på soverommet (ja ikke sånnnnne tips, altså) og de velutstyrte folkene (ja ikke sånnnnn utstyr altså). Og så mannstemmen som kommer inn med den overbærende lille latteren. Grøss.

Anonymous poster hash: 7f840...46c

Hehe, det er jo søtt når småjentene prøver på ting de ikke helt får til eller er programmert for, vettu. Ingenting er mer bedårende enn når de også gjør seg litt dummere enn de er på en søt og yndig måte, med sjarmige seksuelle referanser og greier, og malingsflekker på kinnet. Da er det jammen bra at man kan få råd og tips fra noen som kan dette.

Anonymous poster hash: 9eb0e...b19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og den McDonalds reklamen. Hvem gaper vel og er desperat etter burger derfra?

Tenk hvor lei McDonald's-ansatte må være av "morsomme" kunder som bestiller burger på samme måte som i reklamen...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk hvor lei McDonald's-ansatte må være av "morsomme" kunder som bestiller burger på samme måte som i reklamen...

Haha, lite apetittelig å sitte der å spise for tiden for de stakkars kundene også :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Djuice-reklamene med disse to... Skal de forsøke å være morsomme og vittige, eller er det meningen at de skal være kleine? :vetikke:maxresdefault.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djuice-reklamene med disse to... Skal de forsøke å være morsomme og vittige, eller er det meningen at de skal være kleine? :vetikke:maxresdefault.jpg

Jeg synes de er morsomme, men så har jeg dårlig humor da :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misliker de "reklamene" som sendes på helligdagene i påsken. Noe mer deprimerende skal man lete lenge etter. Greit at folk sliter med mange problemer også i påsken, men de reklamene er jo nesten nok til å dytte en deprimert utfor kanten. Går det bra? Joda, det går bra? Jo, det går braa? Hulk, *borte*.

Anonymous poster hash: 7f840...46c

Jeg elsker disse reklamene :fnise: pleier å ha gjettekonkurranse for hvilket forbund det er reklame for, det er sykt gøy! Eneste gangene jeg faktisk liker reklame.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker disse reklamene :fnise: pleier å ha gjettekonkurranse for hvilket forbund det er reklame for, det er sykt gøy! Eneste gangene jeg faktisk liker reklame.

Nei reklamene er gørr

Anonymous poster hash: 215f8...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der Betakaroten reklamen jeg la merke til i dag.

"Jeg har fått skikkelig dyp brunfarge! Og ingen skjolder!"
Nei... En skikkelig oransje farge er det du har fått....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, jeg elsker McDonalds reklamen!!

Jeg takler ikke den tine rømme reklamen som ofte kommer på vgtv med skru opp skru igjen skru opp skru igjen (eller noe sånt) x 100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater Djuice sine animerte reklamer. OMG som jeg hater de :fnise:

Jeg likte den de hadde for noen år siden med de plastelin-figurene som dansa til æ vil bare dans.. da lo jeg :) Men de nye er irriterende ja!

Grandiosa-reklamen er også irriterende. Der alle liksom står og danser til en teit sang..

Anonymous poster hash: 5c35b...73b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den nye Grandiosareklamen der en fyr synger at han får gåsehud, og vann i munnen. Greit at man kan få vann i munnen når en er sulten, men får man gåsehud av å vente på at grandisen blir ferdig så er det et tegn på at man bør utvide horisonten sin litt altså.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Den reklamen for if der uhell skjer og de synger nei nei nei. De fleste sier ikke nei om pcen går til helvete eller lignende, de sier faen eller et annet kraftuttrykk! Hater også en svensk reklame som går på eurosport. De synger halleluja fordi de får en skræbb av en sykkel på kjøpet når de handler hos en elektrosjappe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere tar reklamer veldig alvfor her, kanskje dere burde søke hjelp? det er ikke vanlig å ta reklamer så alvorlig



Anonymous poster hash: 215f8...166
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere tar reklamer veldig alvfor her, kanskje dere burde søke hjelp? det er ikke vanlig å ta reklamer så alvorlig

Anonymous poster hash: 215f8...166

Ja uffa meg altså, vi må være gææææærne som uttrykker vår misnøye over reklamer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...