Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet at det er skrevet før, men når dere snakker om "skru av lyden-tv"

Bare måtte pusse opp badet mitt, men det er ikke helt min stil å spare i evigheter. Så jeg fant på noe lurt!! Kredittlån fra * et eller annet sted*

Smålan og kredittgjeld ble en evig runddans bla bla bla. Så da satte jeg en strek!

( men ikke før han har tegnet en running med fingeren, så tegner han en strek under. Betal brukt kreditt med mer kreditt:-)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Sandra Lyng Haugen, kan du slutte å si "Vi i Folkeautomaten"!?

Du jobber ikke der!!

:bond:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-That makes you lager than life! :danser:

Wtf?

(Vet de ikke at lager betyr øl, eller?)

Hvilket lager er det forresten de maser om, her?

Det er vel det norske ordet 'lager' (som forresten gjør den reklamen ennå mer irriterende). Som i at de tømmer lagerhyllene og da blir det billig-billig-billig.

De reklamene som trigger meg mest er:

  • Spar-reklamen med nødrim og gosse-stemme.
  • Hun som har vært og handlet norske grønnsaker med Norges mest irriterende skarre-jævel.
  • De nye NSB-reklamene. Spesielt med den ungen som skriker.
  • TalkMore-reklamen der hun er opptatt med telefonen når han kommer hjem med andre damer.
  • Trivago og Momondo. Det må være de kjedeligste reklamene på flere årtider. Mistenker at de er laget av de samme personene.
Endret av Lindiana
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er det ingen som har nevnt Rimi reklamene:S de som griller, herregud alle er like dårlig!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De drittstøvlene som synger og danser, og så kommer en svinepels og spør, overdrevent muntert, "Dobla dosen, eller?"

"Og om det funker for meeeg blablabla!"

Hadde hentet hagla om jeg hadde hatt ei.



Anonymous poster hash: f77f1...215
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den verste er de drittungene som skal "imponere damene" med å grille laks. Han "hoveddrittungen" klarer ikke å snakke skikkelig en gang. Tragisk reklame, han kommer til å bli mobbet for den når han blir eldre.

Litt som han som sang "Respekt" i MGP Junior for 12 år siden:



Anonymous poster hash: cf3ec...167
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De NSB reklamene.... Herregud for noen tragiske reklamer! Samme med den Talkmore reklamen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Talkmore-reklamene er så flaue og teite at jeg har ikke ord. Det er mye teit reklame som har blitt vist opp gjennom årene, men de til Talkmore nå... det er helt utrolig at noen har klart å faktisk få gjennomslag for en så dårlig idé. At ikke ett eneste menneske i hele prossessen har klart å stoppe idéen til å faktisk bli en reklamefilm rettet mot markedet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den verste er de drittungene som skal "imponere damene" med å grille laks. Han "hoveddrittungen" klarer ikke å snakke skikkelig en gang. Tragisk reklame, han kommer til å bli mobbet for den når han blir eldre.

Litt som han som sang "Respekt" i MGP Junior for 12 år siden:

Anonymous poster hash: cf3ec...167

I tillegg til at dersom man faktisk griller fersk fisk til den er ferdig, så detter fiskekjøttet pent fra hverandre... Så laksebiter på trespyd lagt på grillen er nok ingen høydare, når den ferdiggrillede laksen må rakes fram fra grillkullet under risten...

Endret av Tøytigern
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den verste er de drittungene som skal "imponere damene" med å grille laks. Han "hoveddrittungen" klarer ikke å snakke skikkelig en gang. Tragisk reklame, han kommer til å bli mobbet for den når han blir eldre.

Litt som han som sang "Respekt" i MGP Junior for 12 år siden:

Anonymous poster hash: cf3ec...167

Åh, enig... jeg bytter kanal hver gang den ungen kommer opp på skjermen :sinnatagg:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Den verste er de drittungene som skal "imponere damene" med å grille laks. Han "hoveddrittungen" klarer ikke å snakke skikkelig en gang. Tragisk reklame, han kommer til å bli mobbet for den når han blir eldre.

Litt som han som sang "Respekt" i MGP Junior for 12 år siden:

Anonymous poster hash: cf3ec...167

Jeg kom til denne tråden nå bare for å klage på den reklamen. Skrur av hver gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom til denne tråden nå bare for å klage på den reklamen. Skrur av hver gang

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte: Jeg dør av latter av den MGP sangen! Lurer på om han er flau over den sangen i dag? :hoho:

Endret av Sitronmelis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte: Jeg dør av latter av den MGP sangen! Lurer på om han er flau over den sangen i dag? :hoho:

Det er en egen russeknute der han bor i dag å gi ham et par sigaretter og en flaske cola, så den er nok ikke glemt nei :laugh:

Anonymous poster hash: cf3ec...167

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en egen russeknute der han bor i dag å gi ham et par sigaretter og en flaske cola, så den er nok ikke glemt nei :laugh:

Anonymous poster hash: cf3ec...167

Hvordan reagerer han på det da tro? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gamlingen fra Rogaland som maser om grønnsaker og 'Lise', denne Bama-reklamen.

Helt forferdelig.

Anonymous poster hash: cf3ec...167

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan reagerer han på det da tro? :ler:

Hm, synd det er lenge siden jeg var russ.

Nei, han er nok en legende i lokalmiljøet!

Anonymous poster hash: cf3ec...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...