Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Sulten" reklamene!! Verste reklamen jeg vet om.



Anonymous poster hash: 0ffaf...944
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har i alle mine år aldri hørt en radioreklame som er noe annet enn provoserende dårlig.

Aldri.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Roar..! Roooar!! ROOOOAAAAAAAR!"

Fyfaen.



Anonymous poster hash: e32d0...0a0
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Forresten så synes jeg den Dolmio reklamen begynner å bli kjedelig, den med de derre dukkene som spør "hvilken dag er DIN dolmiodag?" synes den har gått veldig lenge på tven nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tullingen som gønner på og mener at å være ung er en lifestyle. Hvem er han forresten? Ligner på en krysning av Jan Thomas og David Eriksen.

Anonymous poster hash: a920b...ec0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spar, der alt skal rime.. Give me a break! Handlelapp og app (æpp) rimer ikke!!!

Utrolig slittsomt å høre på han babler i vei, å gud så sakte da.

Viaplay reklamene er ufattelig slittsomme, men syntes de er litt flinkere på å rullere reklamene så ikke den samme går altfor lenge.

Den reklamen hvor en mann ser for seg er rikt liv, også kommer det en pipelyd som viser seg å være et kassaapparat og at han er å handler. DEN pipelyden er så fuckings plagsom at jeg skifter kanal kun for å unngå den. ( har heldigvis ikke sett den på en stund)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Forresten så synes jeg den Dolmio reklamen begynner å bli kjedelig, den med de derre dukkene som spør "hvilken dag er DIN dolmiodag?" synes den har gått veldig lenge på tven nå.

Føler den reklamen har gått i minst 20 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

RIIIIICOLAAAAA!!!!

Får IKKE lyst til å kjøpe det for å si det sånn! -.-"

Ikke er de gode heller. Ble kvalm da jeg spiste dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Kom på en ny en: den reklamen fra Onecall der en mann sitter i begravelse(eller noe) også plutselig ringer telefonen hans og han sitter der og snakker høyt i telefonen mens presten snakker og får mange stygge blikk fra de andre som er der.

Den er sååå kjedelig. Og LANG!

Får også dårlige assosiasjoner siden ringetonen hans er alarmtonen min om morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALLE reklamer som blir vist i forkant av et video klipp man skal se på vg.no, eller andre aviser. Teller ned sekundene til jeg kan trykke på krysset i hjørnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Get reklamen med Anne Dal Torp? Ligna litt på henne.

Uansett irriterende reklame med en irriterende forførende strmme! "Vil duh seh meij på soverommet?"

Anonymous poster hash: b3af7...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke småbarn tenker så mye over hvordan andre småbarn snakker i reklamene.

Jo, klart det kan ha noe å si. Om det er noe de er flaue over og så ser de at andre som har samme problemet blir brukt i reklame på TV, klart det kan hjelpe.

Anonymous poster hash: cf3ec...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nesten sint når jeg ser Coop obs reklamen med Petter Northug i..

Ellers er DnB sin reklame[..].

Handler på Coop så ofte jeg kan, synes de reklamer er bra.

Det er for øvrig svært mange år siden det var noe som hette DnB, faktisk elleve år siden. Og tre år siden DnB Nor forsvant. DNB er navnet.

Anonymous poster hash: cf3ec...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

han med den irriterende stemmen i Spar reklamen..gad..får lyst å kjøre en juleribbe ned i halsen på han.

Du får lyst til å drepe en person bare fordi han har en litt irriterende stemme? Det var nå litt i overkant synes jeg.

Anonymous poster hash: cf3ec...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Jo, klart det kan ha noe å si. Om det er noe de er flaue over og så ser de at andre som har samme problemet blir brukt i reklame på TV, klart det kan hjelpe.

Anonymous poster hash: cf3ec...167

Jeg la ikke merke til hvordan barnet uttalte ordene fordi når jeg ser på reklame så tenker jeg ikke over om de sier kj eller sj og da tviler jeg på at en liten unge gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere, den der bilreklamen hvor en mann og en dame kjører bil, så sier hun "skal vi til deg eller meg?" og han svarer "meg" så sier hun "bra, da blir det fortere overstått".

HVA er det som blir fortere overstått?! På slutten av reklamen så lader de bilen, men hvorfor skal det bli fortere overstått å lade bilen hos han enn hos henne? Den reklamen gir INGEN mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hooty McOwlface

Hei dere, den der bilreklamen hvor en mann og en dame kjører bil, så sier hun "skal vi til deg eller meg?" og han svarer "meg" så sier hun "bra, da blir det fortere overstått".

HVA er det som blir fortere overstått?! På slutten av reklamen så lader de bilen, men hvorfor skal det bli fortere overstått å lade bilen hos han enn hos henne? Den reklamen gir INGEN mening.

Du, det lurte jeg også på, så jeg fulgte litt ekstra med neste gang jeg så den. De nevner hurtiglading, så jeg regner med dette er noe som er installert hos han, men ikke hos henne. Men når de skal hjem og kose seg og ha sex all night long, så skjønner jeg ikke hvorfor det er så viktig at ladingen er fort overstått.

Jeg tror de har sittet rundt bordet i reklamebyrået og kjørt brainstorming på hvordan de kan klare å knytte sex til hurtiglading av elbil. Resultatet er en cheesy vits hvor poenget er så utrolig dårlig at det må forklares eller tygges på lenge for at man skal forstå det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...