Gå til innhold

Jeg vet ikke hvor jeg skal, men jeg er på vei.

sullå

Anbefalte innlegg

Åh, nå ble jeg skikkelig sugen på kake. Så flink du er! :-)

Takk! Kjære har bursdag i morgen, og fikk ønske seg kake. Hadde kanskje håpet på eplekake eller noe i den duren, men det gikk jammen greit likevel!

:fnise: Kjenner til den altså, at man skulle egentlig ha lest. :fnise: Har lekt med datteren min istedetfor å lese! Mer morro for å være helt ærlig!

Var kaka god? :fnise:

Veldig fort gjort å gjøre andre ting! Jeg fikk begynt litt nå, sånn at det er lettere å fortsette på det i morgen. Da har jeg nemlig ingen forelesning, og hele dagen på meg til å være flink student!

Kan godt tenke meg at det er mer morro å leke med henne, ja!

Kaka ble god! Jeg er ikke så fan av marsipan, så den biten fikk Kjære spise. Men resten av kaka var veldig bra. Og veldig søt, så et lite stykke holdt i massevis. Helt greit for meg, i grunn! :fnise:

Oi, den så pen ut! Men jeg liker hverken marsipan eller krem, så den hadde ikke falt i smak her. :D

Notere bak ørene "Ikke bake marsipan/krem-kake til KaDust". :fnise: Nei jeg liker ikke marsipan jeg heller, men den lot jeg være å spise. Kremen er kun pisket kremfløte blandet med vaniljekrem - det ble veldig godt! Selv om magen sa stopp etter et stykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoho: Jeg liker ikke krem uansett. Synes det er for søtt og... kremete.

Men du kan lage oreokake til meg da. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Jeg liker ikke krem uansett. Synes det er for søtt og... kremete.

Men du kan lage oreokake til meg da. :lur:

Oreokake! :hjerter: Det får bli mitt neste prosjekt. Kanskje min premie etter eksamen! :biggrin: (Ja så får jo du komme på besøk og få litt du også, jeg klarer ikke hele selv!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å gå opp for meg at eksamen nærmer seg!!!

:eeeh::sjokkert::klaske::haar::murvegg::riste::bond:

Ellers drømte jeg at jeg fikk en sms med masse smilyer fra kg. En masse sånne :strix: og noen :fnise: var det i alle fall. Kanskje burde slutte å bruke smily når jeg skriver... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Drømmer sånt faktisk!

Ja, eksamen nærmer seg. Iiiik! :bond: Jeg gruer meg som faen selv, og klarer ikke å lese. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg måtte smile litt av meg selv da jeg kom på det :fnise:

Jeg skal jobbe tre kvelder neste uke, aaaahhr jeg hater at jeg ikke klarer å si nei! Men jeg får lese hele dagene, bortsett fra i morgen. Da har jeg siste forelesning. Hvordan skal jeg rekke over alt? :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PinkLeaf

Hurra på etterskudd for kjærestebursdag, da! :)

Kjenner eksamensstresset selv nå, men det er heldigvis kun den ene i vår. Håper du får lest litt innimellom jobbingen, da! :) Jeg foretrekker alltid å jobbe kveld hvis jeg må jobbe når jeg egentlig må gjøre skole, for da får jeg lest på dagtid. :) Får satse på at du får ork til lesing:)

Når har du eksamen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamen 15.mai! Tidlig ferie, men egentlig kunne jeg godt hatt et par uker til med lesing. Og dermed ferie et par uker senere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Måtte innom og hilse på hos deg jeg også! Så koselig dagbok du har, her skal jeg følge med videre :) Morsomt at du er lærerstudent, jeg jobber selv med noe skole/utdanningsrelatert, så jeg synes alltid det er gøy å diskutere fagfeltet med lærere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at du hilser på! Ja diskusjoner kan være kjekke! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det ser ut som om de har endret design på kg igjen? Varför gör dom på detta viset? :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvertfall på "mine innlegg"-siden. Jeg liker det ikke i det hele tatt! Var mye bedre når alle var mørkeblåe uansett hvor lange de var. For nå orker jeg ikke gå inn på mye, pga de er orange :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er stress nå. Var mye mer oversiktlig før.. Bah :(

Edit: jeg skulle forresten legge meg tidlig i dag, for å komma meg tidlig opp i morgen. Men det blåser jo så mye at jeg ikke får sove. Kjipt!

Endret av sullå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sovnet vel rundt halv tolv. Og kom meg opp halv åtte i dag, så jeg er fornøyd! Fått dusjet, spist frokost og lest litt allerede nå.

*Klapper meg selv på skulderen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Oi så flink du er, SÅ tidlig på'n på en lørdag!! Håper du har en fin helg og at du slipper å bruke den BARE på lesing da :)

Endret av Macaron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og i dag var det opp kl 7, men det er fordi jeg passet på søskenbarna mine i natt. Da er det tidlig på'an i dag, kan man si. Resten av dagen brukes på lesing.

Det er to dager til eksamen, og likevel sitter jeg på kg. Uffameg, jeg vet i alle fall hvem jeg kan skylde på hvis det ikke går så greit. Meg selv... Nei, får fjerne pcen.... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamen gikk greit! Blir i alle fall overrasket hvis jeg stryker. Første inntrykket jeg fikk da jeg leste oppgaven var "åååååhnei!" Men etter litt betenkningstid gikk det greit!

Herlig med ferie nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Så deilig at eksamen gikk bra :) Det er verdens beste følelse når eksamen er overstått, og man attpåtil føler at det har gått tålelig bra!

Håper du har kost deg med feiring av nasjonaldagen og annet hyggelig i helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...