Gå til innhold

Jeg vet ikke hvor jeg skal, men jeg er på vei.


sullå

Anbefalte innlegg

Deilig å starte med lappen da. :) Jeg tenkte alltid at jeg ikke trenger lappen, men når jeg startet og endelig fikk den så var det en sinnsykt deilig befrielse likevel. Også blir alt brått mye lettere med venner som bor litt unna å sånn. Bare deilig å ha det alternativet å kjøre bil oppe. :)

Med meg går det som i dagboken min. :gjeiper: haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siste dag i praksis i morgen. Selv om jeg synes at praksis er gøy, er det likevel utrolig slitsomt. Så jeg gleder meg virkelig til ferie nå - skal bli godt å få slappet av litt! Men så kan jeg godt gå tilbake i praksis, synd det er over et halvt år til neste gang.. :(

Nei, jeg får komme meg i seng. :sovne: Planen var egentlig å legge meg før kl 22 i dag, for å få mest mulig søvn. Jaja, jeg får sove lenger enn til klokken 6 på lørdag i alle fall! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig da! Får ikke påske"ferie" før neste uke jeg!

Jeg skal vel strengt tatt jobbe både i morgen, mandag og tirsdag. Men jeg føler likevel at jeg har påskepeie, og det er en god følelse :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig dagbok!

Ønsker deg en riktig god påskeferie :kaklehone::skya:

:vinke: Vinterspeil! Takk for det, og en god påskeferie til deg også! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Hurra for sånn halvveis påskeferie. :fnise: Det er jo ferie da! Okej, jeg er litt trøtt! Får snart legge meg... :gjesper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for sånn halvveis påskeferie. :fnise: Det er jo ferie da! Okej, jeg er litt trøtt! Får snart legge meg... :gjesper:

Ja, jeg føler jeg har ferie, selv om jeg skal jobbe. Jeg jobber alltid ekstra i ferier, så.. Har jo fri fra skolen. Men fra og med onsdag har jeg helt fri, det skal bli godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg påskeferie på skikkelig, både fra jobb og skole. Herlig! Blir en tur til Sverige i ettermiddag, så vi får feiret påsken hos svigers! Gleder meg til å reise vekk litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverdagen har begynt igjen, og jeg må si at jeg skulle ønske påskeferien varte lenger. Når jeg ser på de få ukene som er igjen før eksamen, kjenner jeg at jeg stresser litt. På grunn av sykemeldinge og folk som reiser på ferie i hytt og pine, må jeg jobbe så mye ekstra. Og egentlig burde jeg lese - ææææ... :bond:

Men fordelen er jo at det dermed snart er sommer! :bolledeig: Må jo se det positive i at tiden går fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke si nei når folk er syke? Det er viktig at du får lest altså :)

Jeg er også stressa til eksamen, uff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Heihei:-) Jeg vil gjerne følge med her! Hvor i landet holder du til? :-)

Kjenner meg igjen i prøvedagbokønsket, heldigvis har vi faktisk bestemt oss for en "tidsfrist", men det er fortsatt en god stund igjen.. :sjenert:

Har du lenge igjen av studiet? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ikke si nei når folk er syke? Det er viktig at du får lest altså :)

Jeg er også stressa til eksamen, uff.

Jeg er ikke særlig flink til å si nei.. :sjenert: Klarte det i dag da, trengte en frikveld denne uken. Får bare begynne å lese allerede neste uke. Ellers kommer jeg aldri gjennom alt. Kjipt å bruke de få fridagene jeg har på lesing bare :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei:-) Jeg vil gjerne følge med her! Hvor i landet holder du til? :-)

Kjenner meg igjen i prøvedagbokønsket, heldigvis har vi faktisk bestemt oss for en "tidsfrist", men det er fortsatt en god stund igjen.. :sjenert:

Har du lenge igjen av studiet? :-)

Heisann, så koselig! Holder til på vestlandet, du da? :)

Vi har dessverre ingen "tidsfrist", hadde vært litt greit. Men vi er nok litt uenige i når denne fristen isåfall skulle vært, hehe. Jaja, jeg har gått fra "jeg vil ha barm NÅ" til "neh, det får vente til vi begge er klare", og det er nok bare sunt og godt! :fnise:

Snart 2 år igjen av studiet, halvveis til sommeren! Føles som jeg nettopp startet, så det går fort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke særlig flink til å si nei.. :sjenert: Klarte det i dag da, trengte en frikveld denne uken. Får bare begynne å lese allerede neste uke. Ellers kommer jeg aldri gjennom alt. Kjipt å bruke de få fridagene jeg har på lesing bare :(

Vet hva du mener :( eksamen er herk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest PinkLeaf

Jeg bor i Vestfold, men bodde på Vestlandet da jeg var liten. :)

Deilig å være halvveis, da! :jepp: Tar du allmennlærer, evt hvilke fag har du valgt? :)

Vi har satt oss som frist at vi helst vil rekke å få en liten arving før samboeren fyller 25, men det er jammen bare halvannet år til.. :ler: Bare jeg får jobb så vi kan kjøpe hus, så blir det vel prøving ganske umiddelbart.. :fnise: Men det føles fortsatt ganske lenge til når jeg ikke er ferdig utdannet, og ikke har fast jobb ennå.. :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går grunnskolelærerutdanningen 1.-7.! Har tatt 30 studiepoeng i matte og norsk, RLE og pedagogikk. Blir 30 nye i norsk til høsten.

Vi har i alle fall kjøpt leilighet (med to soverom), men det hadde jo vært fint å være ferdig med studiet. Samboeren er i full jobb da, så det ville ikke vært helt krise å få oss en liten håpefull før jeg er ferdig. Jeg vil jo gjerne være i jobb i minst et år også, noe som gjør at det går en del år hvis vi venter så lenge.Vi får se! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er morsomt at vi er i omtrent samme situasjon. :) Bortsett fra at vi ikke har kjøpt enda da. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Spennende fagkombo! :)

Jeg forstår følelsen av at det er lenge til, men teknisk sett kan dere nesten begynne prøving rett etter du er kommet ut i jobb, for det tar jo vanligvis et par måneder før det klaffer - og så er det 9 mnd til fødsel = nesten ett år før permisjonen begynner.. :ler: Også juksa me litt :lur:

Digg at leilighet er i boks, da! :jepp: Da er det jo ingen krise, som du sier ;)

Hva holder dere på med på skolen om dagen, da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...