Gå til innhold

Jeg vet ikke hvor jeg skal, men jeg er på vei.


sullå

Anbefalte innlegg

Hei, og velkommen skal du være!

Jeg har lekt litt med tanken på å skaffe meg en dagbok, og nå har jeg endelig satt meg ned for å gjøre det!

Først litt kort om meg:

Jeg er en 23 år gammel lærerstudent, som eier en leilighet med verdens beste forlovede på samme alder. Jeg har en deltidsjobb som kveldsansvarlig i en butikk, og trives stort sett med det. Ellers prøver jeg å holde treningen ved like, rundt 3 dager i uken på treningssenteret er målet mitt. Nå når våren kommer luskende ser jeg ikke vekk fra at det blir litt trening utendørs også. Jeg trener for å holde kroppen vedlike, ikke for å gå ned i vekt.

Dette blir en dagbok om meg og mitt. Livet som samboer og student, trening, jobb, vennskap. En dagbok hvor jeg kan skrive det jeg vil. Foreløbig er dagboken en «generell dagbok», men jeg satser på at den ikke trenger å være det veldig lenge. Jeg har nemlig et ønske om å flytte den over til «Prøvedagbok» snart.

Vel, nå som jeg har kommet meg ut av denne "babybobla" ser jeg at det er fornuftig å vente litt med å få barn. Vi er tross alt bare 23 år, og har ingen dårlig tid. Dessuten har vi ikke vært sammen veldig lenge, og det er godt å bare være oss en liten stund til! :) Men det kommer forhåpentligvis en familieøkning før jeg er ferdig med studiene, lenge klarer jeg ikke å vente :fnise:

Tror dette holder for i dag. :jepp:

Endret av sullå
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: Heia! Spennendeeee!

Jeg også vil flytte dagboken min til prøvedagbøker, men jeg må bli ferdig med 4års studiet mitt først. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :goodbye:

Ja det er jo praktisk å være ferdig med studiene... Men er det ikke fordeler å få barn som student også da? :sukk::fnise: