Gå til innhold

Jeg vet ikke hvor jeg skal, men jeg er på vei.


sullå

Anbefalte innlegg

Oisann! Veit hvordan det er. Jeg hadde praksis (ubetalt) i EDB, og var på jobb fra halv åtte til fire hver dag i 5 uker. Men det er jo en god erfaring!

Ja jeg ville ikke vært foruten praksis. Men hadde ikke skadet om vi fikk litt penger for det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Delphina

Du er vel ute i praksis nå? I såfall, hvordan går det?

Vet hvordan praksis kan være, synes det var morsomt, men også litt slitsomt. :sjenert: Jaja, håper du har det bra. :jepp: Har stor respekt for deg som skal både gjennom praksis og jobbe etterpå! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er vel ute i praksis nå? I såfall, hvordan går det?

Vet hvordan praksis kan være, synes det var morsomt, men også litt slitsomt. :sjenert: Jaja, håper du har det bra. :jepp: Har stor respekt for deg som skal både gjennom praksis og jobbe etterpå! :jepp:

Er i praksis nå ja, og det er både kjekt og slitsomt. :) Men disse dagene har vært mest slitsomme på grunn av jobb rett etter praksis. Nå skal jeg ikke på jobb før mandag, så da får jeg slappe av litt om kveldene.

Bare 12 dager igjen, nedtelling for harde livet :fnise: Blir bra med påskeferie! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nytt design på Kvinneguiden... :daane: Satser på at jeg snart venner meg til det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at jeg gjør det. Selv jeg kunne gjort bedre design enn det her, med bare CSS og HTML. :daane: Jævelskap! Liker ikkeee.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjelden det er så godt med helg som etter praksis, og jeg har til og med frihelg!! :danse: Da blir det kos med samboeren, slappe masse av, feiring av min far som har bursdag, og forhåpentligvis en tur på trening. Akkurat en slik helg jeg trenger nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil lære meg å strikke... Kanskje jeg samtidig blir mer tålmodig :fnise: Og jeg vil at praksisperioden skal være over, så jeg har mer tid og energi til å trene. Vurderer å legge meg snart, lang dag i morgen med først praksis og jobb etter det. :sovne:

Kanskje jeg klarer å lure med meg min herlige samboer :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner trening.. Får ikke trent noe særlig nå som jeg er i praksis, men dagens nydelige vær har gitt meg litt energi nå om kvelden. Kanskje jeg skal utnytte det, og dra på trening? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Jeg savner trening.. Får ikke trent noe særlig nå som jeg er i praksis, men dagens nydelige vær har gitt meg litt energi nå om kvelden. Kanskje jeg skal utnytte det, og dra på trening? :)

Håper alt går bra på praksis, og det kan jo være greit det, å utnytte og trene. Bare husk på å være forsiktig og ikke overdrive... Da kjenner du det i morgen. :fnise:

Greide du forresten å lure med deg samboeren din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alt går bra på praksis, og det kan jo være greit det, å utnytte og trene. Bare husk på å være forsiktig og ikke overdrive... Da kjenner du det i morgen. :fnise:

Greide du forresten å lure med deg samboeren din?

Jeg fikk trent! *stolt* Ble ingen hard trening nei, men godt å få rørt litt på kroppen! :)

Hehe, han skulle bare gjøre noe ferdig før han også skulle legge seg.. Men jeg hadde klart å sovne da han la seg, et kvarters tid etter meg. :sjenert::fnise: Utslitt much...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Jeg fikk trent! *stolt* Ble ingen hard trening nei, men godt å få rørt litt på kroppen! :)

Hehe, han skulle bare gjøre noe ferdig før han også skulle legge seg.. Men jeg hadde klart å sovne da han la seg, et kvarters tid etter meg. :sjenert::fnise: Utslitt much...

Så flott! :jepp: Selv fikk jeg gått i et par timer i dag, med sittepause.. Ikke store greiene men.. Det er virkelig godt med bevegelse. :jepp

:fnise: Høres litt kjent ut egentlig, det med å gjøre noe ferdig.. Og.. Det å sovne fort etter å ha lagt seg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott! :jepp: Selv fikk jeg gått i et par timer i dag, med sittepause.. Ikke store greiene men.. Det er virkelig godt med bevegelse. :jepp

:fnise: Høres litt kjent ut egentlig, det med å gjøre noe ferdig.. Og.. Det å sovne fort etter å ha lagt seg. :fnise:

Jeg bruker alltid lang tid før jeg sovner, men nå sovner jeg relativt raskt! Det er en fordel med å være i praksis, tidlig opp - en tung dag - veldig trøtt om kvelden.

Litt bevegelse er bedre enn ingen, og det er godt at du tar sittepauser når du trenger det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Det går fint! Begynt på siste uken i praksis, kjennes veldig greit. Ellers har jeg endelig begynt med lappen - akkurat nå føler jeg meg gammel. Hehe. Jaja, bedre seint enn aldri.

Hvordan går det med deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Jeg har ikke lappen i det hele tatt, så.. Jeg er gammel og førerkortløs! Håper praksisen går bra og forhåpentligvis ikke for slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lappen i det hele tatt, så.. Jeg er gammel og førerkortløs! Håper praksisen går bra og forhåpentligvis ikke for slitsomt.

Strengt tatt har jeg ikke behov for lappen akkurat nå, men plutselig fikk jeg lyst til å starte! Dessuten blir det ikke billigere med årene heller, huff..

Praksis går bra, blir nokså rolig de siste dagene. Litt spesialgreier siden det snart er påske = mindre undervisning = mindre forarbeid. Helt greit, i grunn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Strengt tatt har jeg ikke behov for lappen akkurat nå, men plutselig fikk jeg lyst til å starte! Dessuten blir det ikke billigere med årene heller, huff..

Praksis går bra, blir nokså rolig de siste dagene. Litt spesialgreier siden det snart er påske = mindre undervisning = mindre forarbeid. Helt greit, i grunn! :)

Er jo greit å ha i bakhånd. Nå har jeg bare bodd i store byer med god kollektivtransport-tilbud, så.. Behovet har ikke vært der. Nei, er ikke billig å få lappen desverre.

Det er godt å høre at det går bra, men det er alltid deilig med litt ekstra "slappe" perioder. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...