Gå til innhold

1+1=3 ?


Bolla!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:rodmer: Jeg tror den blir super-positiv! :strix:

Det håper jeg så inderlig :rodmer:

Tror det kan bli litt rart på jobb i kveld, kommer til å være litt fjern tror jeg, tankene mine kommer til å være helt andre steder enn jobb :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, om du føler det så tror jeg virkelig den er positiv! For her i gården testet jeg 3 dager før forventet mens, bare følte det på meg at jeg måtte. Og den var(som du ser) positiv! Magefølelsen har som regel rett altså! Var redd for å slippe jubelen løs jeg og da jeg blødde og var mye syk, men gikk til kontroll hos legen og fikk målt hcg-nivå fra uke5-8/9 og verdiene var høye så da var alt i orden. Det er bare å kontakte legen om du føler deg usikker, for slike prøver får du tatt gratis. Hjalp meg i hvert fall, slappet litt mer av.

Tenk at dere kanskje er så heldige allerede i første pp da. :rodmer:

Hihi, skjønner godt at du kommer til å gå rundt i en egen liten verden i kveld. Men lover deg, det kommer du til å gjøre en stund fremover. :fnise:

Stooor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, om du føler det så tror jeg virkelig den er positiv! For her i gården testet jeg 3 dager før forventet mens, bare følte det på meg at jeg måtte. Og den var(som du ser) positiv! Magefølelsen har som regel rett altså! Var redd for å slippe jubelen løs jeg og da jeg blødde og var mye syk, men gikk til kontroll hos legen og fikk målt hcg-nivå fra uke5-8/9 og verdiene var høye så da var alt i orden. Det er bare å kontakte legen om du føler deg usikker, for slike prøver får du tatt gratis. Hjalp meg i hvert fall, slappet litt mer av.

Tenk at dere kanskje er så heldige allerede i første pp da. :rodmer:

Hihi, skjønner godt at du kommer til å gå rundt i en egen liten verden i kveld. Men lover deg, det kommer du til å gjøre en stund fremover. :fnise:

Stooor :klemmer:

Får se, om testen i morgen er sterkere, så tror jeg at jeg slår meg litt mer til ro med det også :)

Kommer nok til å være i en slags boble fremover hvis jeg er gravid ja :fnise:

Vi er utrolige heldige om det går på førte forsøk ja, litt for godt til å være sant egentlig!

:klemmer: tilbake til deg!

Digitaltesten er nok positiv den også, test i morgen tidlig :D

Det blir testing i morgen, uten tvil :fnise:

Håper og Håper! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du skal bekymre deg, mange som går en del uker etter forventet mens uten å få utslag på test også. :) Tror nok du får gode nyheter i morgen! Du og din stålvilje, skjønner ikke at du klarer å vente til i morgen med å ta en ny test. Hihi! Flink er du. :jepp:

For en koselig start på våren! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oooh, spennende!!

Så klart den neste testen er positiv! og den neste etter det og den neste etter det også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er gode jenter :klemmer:

Tror ikke du skal bekymre deg, mange som går en del uker etter forventet mens uten å få utslag på test også. :) Tror nok du får gode nyheter i morgen! Du og din stålvilje, skjønner ikke at du klarer å vente til i morgen med å ta en ny test. Hihi! Flink er du. :jepp:

For en koselig start på våren! :sol:

Er ikke lett skal jeg si deg, tror jeg kommer til å stå opp tidlig i morgen for å si det slik :fnise:

Skikkelig koselig start på våren hvis det faktisk er sant :rodmer:

Gleder meg til å fortelle det til de nærmeste, kommer til å sprekke ganske tidlig tror jeg, er så ufattelig dårlig til å holde på hemmeligheter :gjeiper:

Oooh, spennende!!

Så klart den neste testen er positiv! og den neste etter det og den neste etter det også :jepp:

Ja, det er utrolig spennende!

Hihi, takk for oppmuntrende ord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ser for meg du ligger helt langflat i senga i kveld med stooore øyne og skal prøve å sove. :fnise: Er lov å starte dagen tidlig i morgen. ;)

Har ikke noe å si om du forteller det tidlig, så lenge det er til folk du stoler på og vet at de kommer til å støtte deg/dere om noe skulle skje. Greit å ha folk rundt seg i både gode og onde dager. <-- Guri, så klisjé.. :fnise:

Endret av Angel-A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ser for meg du ligger helt langflat i senga i kveld med stooore øyne og skal prøve å sove. :fnise: Er lov å starte dagen tidlig i morgen. ;)

Har ikke noe å si om du forteller det tidlig, så lenge det er til folk du stoler på og vet at de kommer til å støtte deg/dere om noe skulle skje. Greit å ha folk rundt seg i både gode og onde dager. <-- Guri, så klisjé.. :fnise:

Hihi, kommer nok til å ligge der ganske så storøyd kan jeg tenke meg :fnise:

Godt jeg begynner sent på jobb i morgen også, slik at jeg kan hvile litt i morgen. (om det er mulig da ) :gjeiper:

Kommer ikke til å vente til uke 12 med å fortelle foreldre, søsken og min bestevenninne i allefall :)

Veldig greit å ha noen å snakke med, om det skulle gå galt ja, men håper selvfølgelig at spiren klamrer seg fast!! :)

Klisjé eller ikke, kloke ord :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, kommer nok til å ligge der ganske så storøyd kan jeg tenke meg :fnise:

Godt jeg begynner sent på jobb i morgen også, slik at jeg kan hvile litt i morgen. (om det er mulig da ) :gjeiper:

Kommer ikke til å vente til uke 12 med å fortelle foreldre, søsken og min bestevenninne i allefall :)

Veldig greit å ha noen å snakke med, om det skulle gå galt ja, men håper selvfølgelig at spiren klamrer seg fast!! :)

Klisjé eller ikke, kloke ord :fnise:

Jeg sa det til mine bestevenninner, min søster og min mamma ganske tidlig jeg og. Klarte ikke å holde kjeft. ;) Veldig greit å vite at de er der om noe skulle skje. Jobben fikk vite det i uke 13-14 eller noe pga mange sykemeldinger. Og resten av verden fikk vite det i uke 23 eller noe, en enkel fb-oppdatering ble det. :fnise: Så var det gjort. :P De fleste ble ganske overrasket over at vi hadde klart å holde det skjult så lenge. :) Graviditeten frem til nå har vært veldig personlig for min del, så hadde liksom ikke behov for å dele det med alle og enhver så veldig tidlig.

Jeg krysser fingrene for at spiren holder seg godt fast!! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVA!!!??? Her har jeg jammen gått glipp av litt av hvert!!

Grattulerer så mye kjære Mala :klemmer: Det var vell ingen tvil om den testen var positiv?? Test i morgen tideli å oppdater oss så fort du har fått svar!! :jepp:

Forstår godt du ikke tror det helt med en gang.. hadde jeg aldri klart selv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa det til mine bestevenninner, min søster og min mamma ganske tidlig jeg og. Klarte ikke å holde kjeft. ;) Veldig greit å vite at de er der om noe skulle skje. Jobben fikk vite det i uke 13-14 eller noe pga mange sykemeldinger. Og resten av verden fikk vite det i uke 23 eller noe, en enkel fb-oppdatering ble det. :fnise: Så var det gjort. :P De fleste ble ganske overrasket over at vi hadde klart å holde det skjult så lenge. :) Graviditeten frem til nå har vært veldig personlig for min del, så hadde liksom ikke behov for å dele det med alle og enhver så veldig tidlig.

Jeg krysser fingrene for at spiren holder seg godt fast!! :rodmer:

Kommer ikke til å rope det ut til verden med det første nei, er liksom ikke så viktig for meg og fortelle det til alle på en måte :)

Det håper jeg også, takk for kryssing :rodmer:

HVA!!!??? Her har jeg jammen gått glipp av litt av hvert!!

Grattulerer så mye kjære Mala :klemmer: Det var vell ingen tvil om den testen var positiv?? Test i morgen tideli å oppdater oss så fort du har fått svar!! :jepp:

Forstår godt du ikke tror det helt med en gang.. hadde jeg aldri klart selv!!

Hihi, du gikk glipp av litt i formiddag ja :fnise:

Vet ikke om jeg tørr å si takk på den gratulasjonen enda, får se hva testen i morgen viser, og da blir det oppdatering ja, uten tvil :)

Litt vanskelig å forstå ja, men er ekstra redd på grunn av spottingen.. :sjenert:

________________________________________________

Timene på jobb gikk forresten forferdelig sakte og som jeg trodde, har jeg gått i min egen lille verden :fnise:

Bare tull som har kommet ut av munnen min i kveld, ord bare stokker seg... Klarte så vidt å snakke vanlig med svigermor på tlf i stad :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja da krysser vi fingrer å tær på att det lille underet som gjemmer seg i magen din (forhåpetevis) klenger seg fast!! :klemmer:

Gleder meg til å lese i morgen før jeg går på jobb!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager sen oppdatering, men sov veldig lite i natt. Så jeg stod opp, tok en test og gikk og la meg igjen.

Testen i dag er også positiv, fortsatt svak, noe jeg er litt skuffa over. Hadde liksom sett for meg en kjempesterk strek i dag :sjenert:

Men streken er der i allefall! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om du fikk en strek i dag og så kan du nok slå deg til ro med at du er gravid, Mala! :rodmer: Gratulerer så mye frøken! Så utrolig morsomt og hyggelig at det gikk allerede i pp1! Jeg er så glad på deres vegne. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!!!!

Gratulerer med spire, Mala!

Om du fikk en strek i dag og så kan du nok slå deg til ro med at du er gravid, Mala! :rodmer: Gratulerer så mye frøken! Så utrolig morsomt og hyggelig at det gikk allerede i pp1! Jeg er så glad på deres vegne. :klemmer:

Takk jenter :klemmer:

kan ikke skjønne at jeg er gravid, i allefall ikke at det skulle klaffe på pp1 :rodmer:

Tror nok jeg tar ny test i morgen også, vil liksom være helt sikker, jeg er så redd for om det ikke stemmer, selv etter to positive tester :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...