Gå til innhold

1+1=3 ?


Bolla!

Anbefalte innlegg

Jeg ville nok bare flyttet dagboken, kommer til å gjøre det slik selv når jeg en gang blir gravid igjen og spiren bestemmer seg for å bli værende.

Så fantastisk flott at det klaffet på første forsøk, så glad på dine (deres) vegne :) Blir en spennende tid fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville nok bare flyttet dagboken, kommer til å gjøre det slik selv når jeg en gang blir gravid igjen og spiren bestemmer seg for å bli værende.

Så fantastisk flott at det klaffet på første forsøk, så glad på dine (deres) vegne :) Blir en spennende tid fremover!

Det blir en veldig spennende tid fremover, håper alt er som det skal og at spiren klamrer seg fast!

At det skulle klaffe med en gang trodde jeg aldri skulle skje, selv om man jo håper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag Tok jeg den digitale clearblue med ukeindikator og den lyste GRAVID 1-2 mot meg :strix: :strix: :strix:

Noen som vet hvordan denne beregner uker? Det kan ikke være fra første dag i siste mens som utgangspunkt, for hvis jeg regner ut fra det er jeg 4+5 i dag:

Siste menstruasjon startet torsdag, 01. mars 2012

Befruktning fant sted rundt torsdag, 15. mars 2012 (+ 14 dager)

Anslått termindato er torsdag, 06. desember 2012 (+ 280 dager)

Du er nå 4 uker + 5 dager inn i svangerskapet.

Fosterets alder er ca 2 uker + 5 dager.

Er det fosterets uker den beregner tro? :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visstnok fosterets uker ja, så du skal legge på to uker på det den sier... Så vidt jeg har skjønt på andre tråder her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg en herlig dag, Mala! :gravid:

Sleng litt babystøv rundt på eteren, så kommer vi andre kjapt etter!! :Nikke::babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh så gøy med test!! du får nyte dagen idag!! :klemmer:

Liker forresten tanken med babystøv nuttapia, sattser på det smitter godt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg en herlig dag, Mala! :gravid:

Sleng litt babystøv rundt på eteren, så kommer vi andre kjapt etter!! :Nikke::babysmokk:

Åh så gøy med test!! du får nyte dagen idag!! :klemmer:

Liker forresten tanken med babystøv nuttapia, sattser på det smitter godt :jepp:

Takk for det jenter :klemmer:

Sender dere alle MASSE babystøv :strix: :strix: :strix: :strix:

Så satser vi på at dere kommer etter snart :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si gratulerer igjen jeg, Mala! Utrolig hyggelig å høre at det gikk på første forsøk. Tenk at du har en liten spire i magen din nå.:rodmer:

Ellers er det litt vanskelig med disse terminkalkulatorene, jeg brukte den fra babyverden i hvert fall.

Krysser fingrene for at du slipper unna med de verste symptomene!!

Stor påskeklem fra meg til deg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si gratulerer igjen jeg, Mala! Utrolig hyggelig å høre at det gikk på første forsøk. Tenk at du har en liten spire i magen din nå.:rodmer:

Ellers er det litt vanskelig med disse terminkalkulatorene, jeg brukte den fra babyverden i hvert fall.

Krysser fingrene for at du slipper unna med de verste symptomene!!

Stor påskeklem fra meg til deg. :klemmer:

Tusen takk! Veldig rart, men utrolig koselig å tenke på :rodmer:

Har prøvd terminkalkulator på mammanett, barnimagen og babyverden, alle bim og bv sier termin er 8.des, mens mn sin sier 10. des.

Stor påskeklem tilbake til det :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått laget meg en ticker, litt usikker på om det er litt tidlig, men syns det er litt koselig jeg :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått laget meg en ticker, litt usikker på om det er litt tidlig, men syns det er litt koselig jeg :rodmer:

Nei, det er ikke teit, det er kooooselig :hjerte: Nyt det!

Edit: Gratulerer foressten! Blir spennende å følge med deg

Endret av ssecret
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er ikke teit, det er kooooselig :hjerte: Nyt det!

Edit: Bratulerer foressten! Blir spennedne å følge med deg

Takktakk:)

Må jo bli den beste førjulsgaven en noen gang kan få :) Og så koselig ticker da!

Blir nok den beste julegaven jeg noen gang kommer til å få ja :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 uker i dag :rodmer:

Var ikke oppe å tisset en eneste gang i natt, utrolig godt!

Siste uka har jeg vært opp på do 2-3 ganger pr. natt og det er utrolig slitsomt!

Ellers har jeg fått utrolig mye luft i magen og går bare å småfiser hele tiden, ikke veldig delikat :sjenert:

Vi har blitt enige om å fortelle det til mamma mot neste helg, og deretter skal vi fortelle det til hans foreldre litt etterpå. Vi velger å fortelle det såpass tidlig fordi det er greit og ha noen å snakke med om det skulle gå galt.

Håper selvfølgelig at spiren klorer seg fast, og jeg har en god følelse faktisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er veldig greit å ha fortalt det til noen av de nærmeste, både for å dele glede og for å ha noen å snakke med dersom det skulle skjære seg.

Og hurra for fem uker! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat det vi tenker på!

Tenkte å vente 1-2 uker før vi skulle si noe til noen, men jeg måtte fortelle det til pappan min i dag. Han serverte alkohol og selv om jeg sa nei takk, ga han seg ikke, vet ikke hvor mange ganger jeg takket nei før det bare kom: "jeg kan ikke drikke, jeg er gravid!"

Ikke helt slik jeg hadde tenkt å si det, men jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre :sjenert:

Reaksjonen var det ikke noe å si på da, han ble kjempeglad på våre vegne og syntes det var stor stas! :jepp:

Selv om jeg hadde ønsket at det var mamma som skulle få vite det først... menmen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en hyggelig bok :klemmer: Så koselig at du er gravid! Krysser fingrene for at spiren henger fast!! :) Første babyen?

:klemmer: fra Ninnin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...