Gå til innhold

1+1=3 ?


Bolla!

Anbefalte innlegg

PP1: endte i SA

PP2: Negativ

PP3: POSITIV!

Jeg tar den siste p-pillen i morgen og vi er klar for denne reisen sammen :)

Litt om oss:

Jeg er straks 22 år og samboer er 26, vi har vært sammen i 7 år og bodd sammen i 3 år og forlovet i 1 :rodmer:

Vi bor på en gård sammen med våre to katter. Gården skal vi etterhvert overta og jeg gleder meg til fremtiden vi har her sammen! :) Samboer har fast jobb, mens jeg for tiden jobber som ekstrahjelp i butikk, jeg ser etter ny jobb hele tiden pga av jeg vil ha fast stilling og mere timer enn det jeg har nå, men enkelt er det ikke...

Har kjøpt folat og fått et helt lass med graviditetstester i posten, leser også alt jeg kommer over rundt det å planlegge og å prøve å bli gravid på nettet :skravle:

Her er alle hjertelig velkommen :jepp:

Jeg håper at om det er noen her inne som vet hvem vi er, eller tror de vet det, kan holde dette for seg selv da vi vil holde både prøving og (forhåpentligvis) etterhvert en graviditet for oss selv en stund før vi deler det med andre :)

Endret av -Mala-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende *følle med her!!* Jeg var vell igrunn lik som deg i starten! morro! får håpe det klaffer for oss begge snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende *følle med her!!* Jeg var vell igrunn lik som deg i starten! morro! får håpe det klaffer for oss begge snart :)

Du er hjertelig velkommen :)!

Det er vel ikke så uvanlig å være både ivrig og spent i denne situasjonen :gjeiper:

Krysser fingrer og tær for oss begge :)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så spent på hvordan kroppen min reagerer nå som jeg slutter på p-pillene etter 7 år! Og jeg håper at det ikke blir noe kluss med syklusene mine!

Nå gleder jeg meg bare til å bli ferdig med mensen slik at vi kan komme i gang med pp1 :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse