Gå til innhold

1+1=3 ?


Bolla!

Anbefalte innlegg

Jeg bruker noe som heter Womanlog, som er en gratisapp :)

Lykke til i første pp :klemmer:

Du nevnte i boka mi at du tror du ikke bor så langt unna meg, er du bosatt i nord eller sør trøndelag kanskje? :sjenert:

Takker, kommer til å prøve en app jeg har lastet ned jeg også, så raskt jeg vet hvor lang syklus jeg har :)

Bor i Nord-trøndelag, kan sende deg en pm, da jeg vil være litt anonym :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommer nok til å bruke slike kalkulatorer på nett etterhvert, men det er litt vanskelig første pp ettersom jeg ikke vet hvordan syklusene min er..

Jeg kommer ikke til å bruke EL-tester fra starten i allefall, men tror nok jeg kommer til å prøve det etterhvert hvis det går lang tid uten at det klaffer :)

( noe jeg selvfølgelig håper å slippe!)

Nei, man trenger ikke å bruke EL tester ;) Jeg synes at det ble bare knotete... Jeg vet sånn ca når jeg har EL, og da er det bare å "hoppe i høyet" :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg Mala:) Du får ha en fin kveld, enn så mye som er igjen av den! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg Mala:) Du får ha en fin kveld, enn så mye som er igjen av den! ;)

God helg til deg også, tingeling :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en lang og travel dag på jobb har jeg og kjæresten kosa oss med hjemmelaget pizza og "hver gang vi møtes" på TV, venter på fortsettelsen nå :)

Når man har jobbhelg og jobber fredagskveld og lørdag er det så utrolig godt når lørdagskvelden kommer og man kan slappe av sammen :rodmer:

det er veldig sjelden at vi har skikkelig kvalitetstid sammen egentlig, og da setter man så veldig stor pris på den tiden man har sammen!

Satser på litt :sengekos: kanskje :lur:

Håper dere andre har en like fin helg som meg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rimelig godt å koble helt av lørdagskvelden, spesielt etter jobb :) Jeg jobba 2,5 år i en Glitterbutikk, så den der feelingen kjenner jeg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har vi startet søndagen med litt :sengekos: og en god frokost

:rodmer:

Så lenge jeg ikke vet når EL er, så er vel det beste å :humpe: hver 2.-3. dag vil jeg tro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig start på søndagen det der :)

Vi starta dagen med å kjøre å hente ei jente på 2,5 år, som vi skal passe idag, siden mamma'n og pappa'n er syke idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig koselig!

Koselig å passe ei lita jente og da, kos dere masse :)

Ruskete vær idag, men har vært ute å gått i en time uansett, godt å komme seg ut og få litt frisk luft!

Endret av -Mala-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig koselig!

Koselig å passe ei lita jente og da, kos dere masse :)

Ruskete vær idag, men har vært ute å gått i en time uansett, godt å komme seg ut og få litt frisk luft!

Ush, kaaaldt ;)

Jeg skal ned å ta sol senere. Trenger litt varme kjenner jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ush, kaaaldt ;)

Jeg skal ned å ta sol senere. Trenger litt varme kjenner jeg ;)

Det var kaldt ja :gjeiper:

Det hørtes utrolig godt ut, herlig å ta sol en gang i blant :)

Men sånn som været er nå, så er det utrolig stor nedtur å komme ut igjen etter å ha tatt sol :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut så en grei start på dagen det! :gjeiper: Jeg viste ikke min el heller i starten, så lastet ned app på ipoden,som viser når el er osv.. Stemmte godt med meg! Syntes det var greit å få ett utgangspunt.. Men høres ut som en grei plan du har og :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut så en grei start på dagen det! :gjeiper: Jeg viste ikke min el heller i starten, så lastet ned app på ipoden,som viser når el er osv.. Stemmte godt med meg! Syntes det var greit å få ett utgangspunt.. Men høres ut som en grei plan du har og :lur:

Jeg har også lastet ned en app jeg bruker :)

Hvis jeg har en typisk 28dagers syklus vil det se slik ut:

Din fruktbare periode er: 12.03.2012 - 17.03.2012

Eggløsningen finner sted: 15.03.2012

Termin: 08.12.2012

Så i disse tider er det bare å :sengekos:

Kjæresten sier ikke akkurat nei til å hoppe høyet han :gjeiper:

Endret av -Mala-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jeg liker den delen av prøvingen jeg også altså :jepp:

Har fått bedre sexlyst etter jeg sluttet på pillene, og det er noe både jeg og kjæresten liker :lur:

Den var jo nesten lik null når jeg gikk på pillene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh jeg kjenner til den! Det var utroli irriterende.. for både meg og han! Så var en fryd å slutte på pillene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh jeg kjenner til den! Det var utroli irriterende.. for både meg og han! Så var en fryd å slutte på pillene!

Det kan kalles en fryd ja, selv om jeg har fått litt små kviser :kjefte:

Jeg blir helt gal av å tenke på EL og syklus hele tiden, hadde vært så greit å vite hvor lang syklus jeg har og når EL er :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er egentlig i pp1! Blir lettere etter hvert.. selv om det fortsatt blir litt tripping på slutten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mala! :) Gratulerer så mye med prøverdagbok og ikke minst prøvinga. ;)

Er ikke enkelt med sykluser, men du kommer nok fortere inn i det enn du tror. Kan jo hende at du ikke trenger å vente så alt for lenge før det klaffer heller. Krysser fingrene for det! :jepp:

Hvordan går det ellers da? Har du blitt veldig babysyk og snakker mye og tenker mye på baby? :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mala! :) Gratulerer så mye med prøverdagbok og ikke minst prøvinga. ;)

Er ikke enkelt med sykluser, men du kommer nok fortere inn i det enn du tror. Kan jo hende at du ikke trenger å vente så alt for lenge før det klaffer heller. Krysser fingrene for det! :jepp:

Hvordan går det ellers da? Har du blitt veldig babysyk og snakker mye og tenker mye på baby? :)

:klemmer:

Takk for det :)

kommer nok inn i det etterhvert ja, men det er litt frustrerende i starten!

Jeg håper også at det klaffer raskt, men man må forvente det verste tror jeg, ellers kan skuffelsen bli veldig stor når mensen kommer.

Babysyk har jeg jo vært en god stund nå, men jeg merker det litt ekstra nå som vi prøver ja, tenker en god del rundt det, prøver å ikke snakke så alt for mye om det da :) Må tenke litt på kjæresten også, så jeg ikke snakker hull i hode på han :gjeiper:

Utrolig koselig med besøk av deg altså! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...