Gå til innhold

1+1=3 ?


Bolla!

Anbefalte innlegg

Det blir noen spennende uker fremover da! :jepp: Ååh, jeg er så spent på deres vegne!

Skrev i dagboken min i går at det nå blir godterikutt i ukedagene, hva er ditt beste tips til å klare seg gjennom dagen uten søtsug? Det er sååå uvant, for før jeg ble gravid hadde jeg ikke spist snop på 5-6-7 år og nå blir det plutselig litt hver dag. :sjenert:

Ja det blir spennende, i morgen er det en uke til IKM (etter mine antakelser)

:)

For min del kommer søtsuget ofte på kvelden og da bruker jeg enten ta en pastill eller å pusse tennene, ofte tar jeg og skjærer et eple i biter, blander i hakkede valnøtter, kanel og vanilje yoghurt som en slags kveldsmat, hender også jeg og noen ganger unner jeg meg bare en sjokoladebit som jeg nyter :)

Ellers hjelper det meg veldig å spise regelmessig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes ut som en fantastisk kveldsmat! Hmm, kanskje du skal lage en bok med oppskrifter og triks for prøvere og gravide? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres nydeligt ut som kveldsmat! Her i huset er oftest middagen så seint at vi aldri rekker å spise noe etterpå.. sån er det når vi jobber kveldsvakter..

Selv har jeg altid likt mandler å rosiner, å knaske litt på de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som en fantastisk kveldsmat! Hmm, kanskje du skal lage en bok med oppskrifter og triks for prøvere og gravide? :jepp:

Det er kjempegodt faktisk :jepp:

Sikkert vært en god idé, jeg vet ikke jeg?!? :gjeiper:

Høres nydeligt ut som kveldsmat! Her i huset er oftest middagen så seint at vi aldri rekker å spise noe etterpå.. sån er det når vi jobber kveldsvakter..

Selv har jeg altid likt mandler å rosiner, å knaske litt på de!

Ja, det er veldig godt! :) Vi spiser middag i 4-tiden og da er det ofte at jeg får et søtsug når kvelden kommer og det er lurt med noe som kan dempe det! ;)

både mandler og rosiner er nam! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så dum! Er 8dpo i dag og klarte ikke la være å teste i morges :kjefte: den var jo selvsagt negativ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så dum! Er 8dpo i dag og klarte ikke la være å teste i morges :kjefte: den var jo selvsagt negativ... :sjenert:

Hihi, søt du er. Skjønner godt du blir nysgjerrig på hvordan det har gått denne prøveperioden, tvilsomt at andre i samme situasjon ikke har testet før ikm. :) Du får bare prøve å holde ut i noen dager til, Mala. :klemmer: Er ikke så mange som får opp riktig resultat på test så tidlig som 8dpo.

Hvordan går det ellers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff.. har testet mangen ganger jeg før ikm, selv om jeg vet jeg får negativ test, BARE for å bevise for meg selv, så du er nokk IKKE allene.. :P En gang såg jeg tillogmed en ultrasvkak strek!! Så kom tr like etter, så har nokk innbilt meg litt av hvert :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, søt du er. Skjønner godt du blir nysgjerrig på hvordan det har gått denne prøveperioden, tvilsomt at andre i samme situasjon ikke har testet før ikm. :) Du får bare prøve å holde ut i noen dager til, Mala. :klemmer: Er ikke så mange som får opp riktig resultat på test så tidlig som 8dpo.

Hvordan går det ellers?

Jeg eier ikke tålmodighet jeg, men jeg må la vær å teste før torsdag nå :sjenert:

Ellers er det veldig bra, dagene går med til jobbing, husarbeid og avslapping :)

Håper alt står bra til med deg også :klemmer:

Huff.. har testet mangen ganger jeg før ikm, selv om jeg vet jeg får negativ test, BARE for å bevise for meg selv, så du er nokk IKKE allene.. :P En gang såg jeg tillogmed en ultrasvkak strek!! Så kom tr like etter, så har nokk innbilt meg litt av hvert :sjenert:

Huff, er ikke enkelt nei... :sjenert: Man går jo å kjenner på alle slags mulige symptomer også, nesten så jeg innbiller meg noen symptomer tror jeg :gjeiper:

Nå SKAL jeg være flink og ikke teste før torsdag!! Så det så :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare lørdag, men jeg dør av å vente til torsdag med å teste :scorpis:

Håper så inderlig at testen på torsdag/fredag viser at jeg er :gravid:

Ønsker dere alle en fin lørdag :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mala!

Spennende uke du går inn i nå! Blir det symptom-jakt? :jepp:

Krysser alt!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjennes ut som tanta er like rundt hjørnet, menssmertene begynner å melde seg :tristbla:

Har vært litt symptomjakt de siste dagene, men jeg prøver å ikke tenke så mye over det, blir jo innbilsk :gjeiper:

Selv om jeg tror tr kommer, har jeg fortsatt et lite håp :jepp:

Håper dere alle har hatt en fin og innholdsrik helg!

Og takk for kryssing Nuttapia :klemmer:

Endret av -Mala-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjennes ut som tanta er like rundt hjørnet, menssmertene begynner å melde seg :tristbla:

Har vært litt symptomjakt de siste dagene, men jeg prøver å ikke tenke så mye over det, blir jo innbilsk :gjeiper:

Selv om jeg tror tr kommer, har jeg fortsatt et lite håp :jepp:

Håper dere alle har hatt en fin og innholdsrik helg!

Og takk for kryssing Nuttapia :klemmer:

Mensensmerter er et symptom på graviditet. ;) Husker jeg testet positivt 3 dager før forventet mens.. Nei huff, jeg skal ikke gjøre det verre for deg! :murvegg: Tror det er viktig å holde hodet kaldt og bare forvente at TR kommer for da er det mindre sjanse for at du blir like skuffet rett og slett. Er kun 1. pp enda, så klaffer det nå er dere heldige! :) Krysser fingrene for at spiren sitter og at dere ikke trenger å gå inn i 2. pp.. :Nikke:

Håper du har kost deg masse i helga! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensensmerter er et symptom på graviditet. ;) Husker jeg testet positivt 3 dager før forventet mens.. Nei huff, jeg skal ikke gjøre det verre for deg! :murvegg: Tror det er viktig å holde hodet kaldt og bare forvente at TR kommer for da er det mindre sjanse for at du blir like skuffet rett og slett. Er kun 1. pp enda, så klaffer det nå er dere heldige! :) Krysser fingrene for at spiren sitter og at dere ikke trenger å gå inn i 2. pp.. :Nikke:

Håper du har kost deg masse i helga! :klemmer:

Hehe, du gjorde det ikke enkelt nå nei Angel-A :gjeiper:

Jeg forventer at tanta kommer, men jeg håper jo innerst inne at jeg er gravid! Og jeg vet at vi er heldig hvis det klaffer nå, men det er vel lov å håpe :)

Er 11 dpo i dag og har kjempelyst til å teste, men jeg har lovt meg selv at jeg ikke skal teste før torsdag... Så jeg får prøve å holde ut :sjenert:

Jeg er så trøtt i dag at jeg gruer meg til å begynne på jobb i ettermiddag, hadde gjort seg med en liten cowboy-strekk på sofaen :Nikke:

Helgen har vært fin, jobbhelg denne helga også, også har vi vært på bursdag og masse besøk rundt om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende!! Da krysser vi finger å tær å alt som er i håp om null TR, å positiv test på torsdag!! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spennende!! Da krysser vi finger å tær å alt som er i håp om null TR, å positiv test på torsdag!! :popcorn:

Takk :)

Forventer det verste og håper på det beste :)

Dagene er superlange nå, tiden går så sakte... :sjenert:

Og så har jeg skikkelig oppblåst mage til tider, og når jeg har noen kilo for mye i utgangspunktet ser jeg ut som jeg er gravid i 6 mnd eller noe i den duren... Magen blir skikkelig kulerund og hard..

Det var denne symptomjakten da, hehe..

Endret av -Mala-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg kjenner til det.. har ikke så alt for mangen kilo til overs, med unntak på magen.. der samler alt seg,.. så jeg ser mer gravid ut en når min søster var 3 måner på vei.. og mer enn det og..

Men snart er du vell 6 mnd på vei!! :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg kjenner til det.. har ikke så alt for mangen kilo til overs, med unntak på magen.. der samler alt seg,.. så jeg ser mer gravid ut en når min søster var 3 måner på vei.. og mer enn det og..

Men snart er du vell 6 mnd på vei!! :D hehe

Jeg jobber jo med saken, veier 10 kg mindre nå, enn jeg gjorde for ca. ett år siden, men er nok like mye igjen før jeg kan si at jeg er fornøyd :sjenert:

Hehe :) Håper det klaffer for oss begge ganske snart :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld Mala :klemmer: Du er supersterk, det må jeg si. Bare 1 dag igjen nå, så kan du teste. :jepp:

10kg på 1 år? Gratulerer!! Det er jo kjempebra. :jepp:

Som jeg skrev i dagboka mi.. Jeg spiste godis i går. Sukk.. Gjorde det ikke bevisst. Har du noen tips til hvordan jeg skal unngå disse små fellene?

Håper dagen din går fort, så det plutselig er torsdag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...