Gå til innhold

1+1=3 ?


Bolla!

Anbefalte innlegg

Hei!!

Så hyggelig dagbok! Jeg vil gjerne følge med her, altså!

Har også to pusekatter, og masse plass, og vi starter prøvingen i mai. Har gått på folat siden beg av februar, driver og "test-tester" på EL. Blir kjent med kroppen, kan du si..

Ønsker deg/dere en herlig vår-dag! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hyggelig! Her er du hjertelig velkommen :)

Det var vel det som egentlig var planen vår også, få orden på syklusene og vente litt. Men utålmodige som vi er gikk vi rett på prøvinga etter pilleslutt. :gjeiper:

Du har en spennende tid foran deg altså, gled deg :jepp:

Skal du også lage deg en dagbok etterhvert eller?

Ønsker deg en fortsatt fin dag jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)

kommer nok inn i det etterhvert ja, men det er litt frustrerende i starten!

Jeg håper også at det klaffer raskt, men man må forvente det verste tror jeg, ellers kan skuffelsen bli veldig stor når mensen kommer.

Babysyk har jeg jo vært en god stund nå, men jeg merker det litt ekstra nå som vi prøver ja, tenker en god del rundt det, prøver å ikke snakke så alt for mye om det da :) Må tenke litt på kjæresten også, så jeg ikke snakker hull i hode på han :gjeiper:

Utrolig koselig med besøk av deg altså! :klemmer:

Det er nok det lureste! Kjedelig å bli skuffet veldig tidlig ettersom at denne babyen er veldig etterlengtet. Jeg krysser fingrene for at det uansett går på første forsøk!;)

Hm, skjønner tankegangen! Men er det ikke derfor vi har forum da? Så vi får "tømt" oss litt, så slipper disse mannfolka å høre på alt av babyprat. :fnise:

Må jo følge med vet du! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok det lureste! Kjedelig å bli skuffet veldig tidlig ettersom at denne babyen er veldig etterlengtet. Jeg krysser fingrene for at det uansett går på første forsøk!;)

Hm, skjønner tankegangen! Men er det ikke derfor vi har forum da? Så vi får "tømt" oss litt, så slipper disse mannfolka å høre på alt av babyprat. :fnise:

Må jo følge med vet du! :klemmer:

Det er veldig greit med forumet på KG for meg i allefall, slik at jeg kan lufte litt tanker her og ikke alt med kjære :)

Nå må jeg ordne meg på jobb. Etter jobb blir det kanskje litt :sengekos:, for hvis mine antakelser stemmer har jeg EL i morgen.. men igjen, JEG VET JO IKKE :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig greit med forumet på KG for meg i allefall, slik at jeg kan lufte litt tanker her og ikke alt med kjære :)

Nå må jeg ordne meg på jobb. Etter jobb blir det kanskje litt :sengekos:, for hvis mine antakelser stemmer har jeg EL i morgen.. men igjen, JEG VET JO IKKE :sukk:

Er veldig greit! Plutselig er du også bruker på Barn i magen, mammanett og babyverden og da får du snakket med andre jenter/damer i samme situasjon som har like mange spørsmål som deg selv. Veldig greit! ;)

Sengekos er veldig greit, EL eller ikke. ;) Er bare å kose seg med prøvingen mens en kan, vet jo aldri hvordan formen blir når spiren er der.

Ha en fin dag på jobb, Mala! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig greit! Plutselig er du også bruker på Barn i magen, mammanett og babyverden og da får du snakket med andre jenter/damer i samme situasjon som har like mange spørsmål som deg selv. Veldig greit! ;)

Sengekos er veldig greit, EL eller ikke. ;) Er bare å kose seg med prøvingen mens en kan, vet jo aldri hvordan formen blir når spiren er der.

Ha en fin dag på jobb, Mala! :)

Jeg er jo inne å snoker på alle de tre nettsidene daglig allerede :)

Ellers er det kjempefint vær i dag, så jeg lurer på om jeg skal få gått en tur :)

Håper alt er bra med deg Angel-A og at formen er fin :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære er litt søt da! Uten at vi snakket om prøving i det hele tatt, sier hun plutselig: "Jeg lurer på hva vi skal kalle babyen jeg"

Jeg svarer at han må komme på at jeg ikke er gravid en gang, da sa han at han bare likte tanken og at han gleder seg sånn til den dagen kommer :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære er litt søt da! Uten at vi snakket om prøving i det hele tatt, sier hun plutselig: "Jeg lurer på hva vi skal kalle babyen jeg"

Jeg svarer at han må komme på at jeg ikke er gravid en gang, da sa han at han bare likte tanken og at han gleder seg sånn til den dagen kommer :rodmer:

Ntååå, så søt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ntååå, så søt!

I natt er han på jobb, så jeg må legge meg alene og det liker jeg ikke i det hele tatt! :sjenert:

Gleder meg til han kommer hjem i morgen tidlig :lur:

I morgen skal jeg besøke en venninne og jenta hennes som jeg er fadder til, jeg gleder meg til å se dem igjen.

På ettermiddagen og kvelden skal vi passe tantebarnet mitt på 2 år, det kan jo bli spennende, men jeg gleder meg, han er så kos! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære er litt søt da! Uten at vi snakket om prøving i det hele tatt, sier hun plutselig: "Jeg lurer på hva vi skal kalle babyen jeg"

Jeg svarer at han må komme på at jeg ikke er gravid en gang, da sa han at han bare likte tanken og at han gleder seg sånn til den dagen kommer :rodmer:

Så koselig, Mala. :) Tyder jo at han er klar for det han også og at han tenker en del på graviditeten selv. Herlig. :) Håper dere prøver for harde livet nå i disse dager. ;)

Høres ut som om dagen i dag blir fin! Kos deg masse. God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med spørsmål og navn sån plutselig da! :)

Er så gøy å passe tantebarn syntes jeg.. bare synn vi har våre så langt borte.. Du er heldi der da!

Du får ha en god dag videre, å en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig, Mala. :) Tyder jo at han er klar for det han også og at han tenker en del på graviditeten selv. Herlig. :) Håper dere prøver for harde livet nå i disse dager. ;)

Høres ut som om dagen i dag blir fin! Kos deg masse. God helg! :klemmer:

Veldig koselig å se at han går rundt å tenker på det han også, det betyr jo at det betyr mye for han også da :)

De siste dagene har det blitt en god del :sengekos:, så jeg er veldig spent på hvordan dette går :)

Så gøy med spørsmål og navn sån plutselig da! :)

Er så gøy å passe tantebarn syntes jeg.. bare synn vi har våre så langt borte.. Du er heldi der da!

Du får ha en god dag videre, å en god helg!

Det var gøy ja, han har liksom ikke pratet noe rundt prøvingen før uten at det har vært jeg som har tatt det opp, så det betyr mye og jeg ble skikkelig glad :)

Jeg har det veldig greit sånn, de bor 20-30 min unna :)

Ellers ønsker jeg alle som måtte stikke innom her en fortsatt god helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig! Her er du hjertelig velkommen :)

Det var vel det som egentlig var planen vår også, få orden på syklusene og vente litt. Men utålmodige som vi er gikk vi rett på prøvinga etter pilleslutt. :gjeiper:

Du har en spennende tid foran deg altså, gled deg :jepp:

Skal du også lage deg en dagbok etterhvert eller?

Ønsker deg en fortsatt fin dag jeg også :)

Tusen takk, Mala!

Jeg er utålmodig, han er ikke. Ganske bra kombo egentlig.. Men han er klar - bare snakker ikke så mye om det. Du er heldig, Mala, og dere andre, som har en kar som blomstrer! Min gjør vel det han også, etter en stund :rodmer:

Dagbok må jeg jo lage.. Dét er sant..! Ellers så er det jo gøy å skravle i andres tråder også, da.

Du gjør/har gjort i helgen, da? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, Mala!

Jeg er utålmodig, han er ikke. Ganske bra kombo egentlig.. Men han er klar - bare snakker ikke så mye om det. Du er heldig, Mala, og dere andre, som har en kar som blomstrer! Min gjør vel det han også, etter en stund :rodmer:

Dagbok må jeg jo lage.. Dét er sant..! Ellers så er det jo gøy å skravle i andres tråder også, da.

Du gjør/har gjort i helgen, da? :popcorn:

Du skal se at han blir mer åpen om det etterhvert, det er jo en spennende tid man har sammen :rodmer:

Jeg synes du skal lage en dagbok, da kommer jeg i allefall til å følge deg :)

Min helg har gått med til jobb og besøk, i kveld kommer min mor på mat, det blir trivelig :)

Må ikke glemme at det har blitt litt :sengekos: også ;)

Håper du har en fin helg også :klemmer:

----------------------------

Ellers har jeg hatt skikkelige følsomme brystvorter i dag og i går. Klarer nesten ikke tørke meg etter jeg har dusjet, er så vondt... Tegn på EL kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, det er vel bare å begynne å vente på tanta da :sjenert:

I dag var jeg skikkelig kvalm før jeg sto opp, men det ga seg etter frokost, kvalme og oppkast er det absolutt verste jeg vet, så jeg er redd for om jeg blir plaget mye med kvalme når jeg blir gravid... :sukk:

Ellers er det kjempefint vær ute i dag, så da må man benytte sjansen til å være ute :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en rolig helg, heeeelt etter boka :lur:

Tror ikke jeg lager noen dagbok før vi setter igang. Mai.. Spørs på sjefen :gjeiper:

Jeg vil ha en 2013-baby, og jeg har EL tidlig i april, så kan jo fort bli en romjulsbaby. Vi får se. For meg gjør det ingenting å starte nå, men min kjære venter på beskjed om fast stilling, og han er redd vi ikke skal få bhg-plass. Men jeg har mulighet til å jobbe hjemmefra, så har tenkt at poden uansett skal være et par dager hjemme i uka når permisjonen er over. Til å starte med, iallfall..

Er du strukturert og streng ang mat/drikke/mosjon nå i prøveperioden? Eller hva tenker du om dette?

Ha en stråååålende dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ømme brystvorter kan være ett tegn på EL, eller at prevansjonen er på tur ut av kroppen :) "Peeeis på!", som de sier i NordNorge der jeg kommer fra :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en rolig helg, heeeelt etter boka :lur:

Tror ikke jeg lager noen dagbok før vi setter igang. Mai.. Spørs på sjefen :gjeiper:

Jeg vil ha en 2013-baby, og jeg har EL tidlig i april, så kan jo fort bli en romjulsbaby. Vi får se. For meg gjør det ingenting å starte nå, men min kjære venter på beskjed om fast stilling, og han er redd vi ikke skal få bhg-plass. Men jeg har mulighet til å jobbe hjemmefra, så har tenkt at poden uansett skal være et par dager hjemme i uka når permisjonen er over. Til å starte med, iallfall..

Er du strukturert og streng ang mat/drikke/mosjon nå i prøveperioden? Eller hva tenker du om dette?

Ha en stråååålende dag!!

Skjønner at han vil vente til han får beskjed om den jobben da! Blir spennende å se om du lager dagbok når dere starter :)

Jeg prøver å være strukturert, men jeg er veldig glad i godsaker, så jeg skal ikke skryte på meg at jeg er kjempeflink. Men nå er godis og brus forbeholdt helg, godis enten fredag eller lørdag, mens brus tillater jeg meg både fredag og lørdag..

Prøver også å være flink til å trene også, men føler ikke alltid at tiden strekker til, men det er jo egentlig bare snakk om prioriteringer :sjenert:

Ømme brystvorter kan være ett tegn på EL, eller at prevansjonen er på tur ut av kroppen :) "Peeeis på!", som de sier i NordNorge der jeg kommer fra :sengekos:

Hvis det var på grunn av EL, betyr det at jeg hadde rett i mine antakelser, og det ble en god del sengekos i helga for å si det slik :gjeiper:

Ømme brystvorter kan være et tegn på EL ja. :jepp: Håper du hadde en fin helg! :klemmer:

Helgen min har vært fin, med masse :sengekos:

Så håper vi traff på ;)

Håper du også har hatt en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen min har vært fin, med masse :sengekos:

Så håper vi traff på ;)

Håper du også har hatt en fin helg :klemmer:

Det blir noen spennende uker fremover da! :jepp: Ååh, jeg er så spent på deres vegne!

Skrev i dagboken min i går at det nå blir godterikutt i ukedagene, hva er ditt beste tips til å klare seg gjennom dagen uten søtsug? Det er sååå uvant, for før jeg ble gravid hadde jeg ikke spist snop på 5-6-7 år og nå blir det plutselig litt hver dag. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...