Gå til innhold

1+1=3 ?


Bolla!

Anbefalte innlegg

Ja,der fikk jeg det jaggu til, takk skal du ha! Jeg sitter fortsatt på jobb, 1 time igjen... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5+6 i dag, tiden går så saaakteee :gjeiper:

har prøvd å ringt legekontoret i dag også, men idag var det begrenset tilgang på telefon på grunn av sykdom... Vet de tar mot timebestilling på nett, men går det an å bruke for å bestille svangerskapskontroll også?? Synes likesom det er sånt man gjør over telefon jeg.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, man må kanskje si at det er på svangerskapskontroll man skal på ja.. :sjenert: Sa ingenting om det jeg, ikke spurte hun heller, jeg sa bare at jeg måtte ha en legetime uti mai.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+6 i dag, tiden går så saaakteee :gjeiper:

har prøvd å ringt legekontoret i dag også, men idag var det begrenset tilgang på telefon på grunn av sykdom... Vet de tar mot timebestilling på nett, men går det an å bruke for å bestille svangerskapskontroll også?? Synes likesom det er sånt man gjør over telefon jeg.. :fnise:

Åhh, ja kan tenke meg at tiden går sakte nå.. Syntes selv at det gikk utrolig tregt frem til uke 8, og etter det har egentlig dagene bare hoppet avgårde!! :) Så hold ut ;)

Er formen grei? Kvalm og uvel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, man må kanskje si at det er på svangerskapskontroll man skal på ja.. :sjenert: Sa ingenting om det jeg, ikke spurte hun heller, jeg sa bare at jeg måtte ha en legetime uti mai.. :gjeiper:

Hihi, du kan jo ringe dem opp igjen å si det da? Vet ikke jeg :gjeiper:

Åhh, ja kan tenke meg at tiden går sakte nå.. Syntes selv at det gikk utrolig tregt frem til uke 8, og etter det har egentlig dagene bare hoppet avgårde!! :) Så hold ut ;)

Er formen grei? Kvalm og uvel?

Dagen er så lange akkurat nå! Håper tiden flyr etter uke 8 til meg også, må slutte å tenke på at tiden går sakte tror jeg :gjeiper:

Formen har vært grei de to siste dagene, bare litt antydning til kvalme tidlig om morgenen, og det kan jeg så absolutt leve med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei

Jeg var hos legen i går. Jeg ville dobbelsjekke folsyre, jern osv, det gjorde jeg forrige graviditet og, så det er veldig lurt! Dagens tips:=)

De gjør ikke noe på legekontoret før i uke 10 ca..10-12 med innkalling til ord ul, svangerskapspapirer osv..

Håper kvalmen gir seg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, var visst vanskeligt å bestille time til legen din hører jeg.. Håper du får tak i de imorgen, å kan få en time å notere ned :D

Jeg kunne bestille time på mld, men jeg visste liksom ikke helt hva jeg skulle skrive, skulle skrive hvilket hast det var for time eller noe sånt. Det ble for innviklet for meg asså :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er liksom ikke meningen jeg skal til legen jeg, prøver på ny i morgen :)

Har spottet litt idag og kjenner jeg blir veldig bekymra :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? Jeg har lest flerne plasser at dette kan være veldig normalt i begynnelsen. Men om det ikke stopper, så hadde jeg dratt til fastlegen imorgen tidligt mellom 7-8 tror jeg det er på "nød/drop in". Så får du hvertfall skjekket at alt er ok :D :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? Jeg har lest flerne plasser at dette kan være veldig normalt i begynnelsen. Men om det ikke stopper, så hadde jeg dratt til fastlegen imorgen tidligt mellom 7-8 tror jeg det er på "nød/drop in". Så får du hvertfall skjekket at alt er ok :D :klemmer:

Jeg vet at det skal være helt vanlig, men jeg blir bekymra likevel :sjenert: Så redd for at noe er galt!

Kos å treffes, vi må ta oss en cupcakelagingskveld en dag altså ;)

Det var trivelig :Nikke: Det tenkte jeg også på, du får ta et "kurs" med meg en gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt hysterisk av meg, men ble litt roligere når jeg kom over denne statistikken:

Hvor ofte går det bra:

5-8 uke 89,2% sjanse for at det skal gå bra

9-12 uke 93,8% sjanse for at det skal gå bra

13-16 uke 96,3% sjanse for at det skal gå bra

17-20 uke 98,9% sjanse for at det skal gå bra

21-24 uke 99,3% sjanse for at det skal gå bra

25-28 uke 99,8% sjanse for at det skal gå bra

Gleder meg stort til å passere de magiske 12, slik at jeg kan senke skuldrene enda litt til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke hvordan det er å være gravid og bekymret, så jeg sender deg en :klemmer:

Det er sikkert lurt å slappe av og kose deg! Nyt tiden og finn på fine ting som gjør at tiden går fort! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, jeg skjønner det! Hadde også blitt beskymret. Du får slappe av, å prøve å slappe av litt, å se det an imorgen :) Det går nok helt bra skal du se :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan det er å være gravid og bekymret, så jeg sender deg en :klemmer:

Det er sikkert lurt å slappe av og kose deg! Nyt tiden og finn på fine ting som gjør at tiden går fort! :hjerte:

Takk, Nuttapia :klemmer:

Blir nok en utfordring å få dagene og ukene til å gå, har du tips til hva jeg kan gjøre?

:fnise:

Huff ja, jeg skjønner det! Hadde også blitt beskymret. Du får slappe av, å prøve å slappe av litt, å se det an imorgen :) Det går nok helt bra skal du se :klemmer:

Satser på at det ordner seg, er bare litt over gjennomsnittet hysterisk og litt pessimist :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, høres ikke godt ut å spotte.. Kan godt forstå du blir bekymret! Men det skal jo gå bra vettu :jepp: Tenk du snart er 6 uker! Hallveis gjennom de "verste" ukene :klemmer: ÅÅh er så gøy å følle med her! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, høres ikke godt ut å spotte.. Kan godt forstå du blir bekymret! Men det skal jo gå bra vettu :jepp: Tenk du snart er 6 uker! Hallveis gjennom de "verste" ukene :klemmer: ÅÅh er så gøy å følle med her! :rodmer:

Takk for gode ord tingeling :klemmer:

Ja, nå er det 6 uker i morgen, håper ukene frem mot uke 12 går raskt :)

Gøy at du følger med også, håper du slenger deg over i graviditetsdagbøkene snart :rodmer:

Er vel ikke lenge til ikm nå ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi får håpe på det! :)

Det nermer seg! 6 dager til ca.. kan fort bli 4 dager til! Har altid hat tr på besøk før jeg trodde jeg skulle, men skylder på p-pillene:p så 4-6 dager, så er ikm! Nesten litt skummelt!

Satser vertfall på at dine nesste 6 uker går kjempefort, med meget lite kvalme :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...