Gå til innhold

1+1=3 ?


Bolla!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har lest litt i boka di Mala, og ser at vi har kommet like langt (eller kort:P) i svangerskapet! Og her klaffet det også på første forsøk! Vi er så heldige:) Dette blir jo verdens beste julegave, eller hva!

Har tenkt mye på at jeg vil at babyen skal komme 12.12.12. Tenk så kult!;)

Lykke til med graviditeten, og jeg sender masse babystøv til alle andre her også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Se her ja, vi er ganske nærme på babyfronten ja :)

Jeg har termin 14.12, så nå får vi henge litt sammen her inne :gjeiper:

Den blødningen du hadde er sikkert festeblødning er noe du kan google litt, det har jeg hatt begge gangene, og det er ikke farlig altså!

Hvordan er formen i dag? Håper ikke du blir kvalmen, det er noe herk, men som du sier, heller kvalmen og gravid enn motsatt :gjeiper:

Er litt annerledes å være gravid med nr 2, har mer roen, ikke tid til så mye bekymringer, men du får hyle ut hvis du blir urolig, eller bekymret, for litt kan jeg :fnise:

Jeg husker jeg sa det til mamma når jeg var 5 uker, da ble hun veldig glad, men hun sa og, sier du det så tidlig, da blir det sååååååå lenge å vente :fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempehyggelig med julebaby, da!! :) Beste julegaven!

veldig koselig, blir den beste julegaven i år ja, hvis spiren klorer seg fast :)

Har lest litt i boka di Mala, og ser at vi har kommet like langt (eller kort:P) i svangerskapet! Og her klaffet det også på første forsøk! Vi er så heldige:) Dette blir jo verdens beste julegave, eller hva!

Har tenkt mye på at jeg vil at babyen skal komme 12.12.12. Tenk så kult!;)

Lykke til med graviditeten, og jeg sender masse babystøv til alle andre her også:)

Vi sier like langt ;)

Vi har vært heldige som har fått det til på første forsøk ja, kunne ikke drømme om det egentlig.

Vi får den beste julegaven vi noen gang kommer til å få vi :rodmer:

og 12.12.12 hadde vært superkult! :jepp:

Takk, masse lykke til til dere også :)

Hei

Se her ja, vi er ganske nærme på babyfronten ja :)

Jeg har termin 14.12, så nå får vi henge litt sammen her inne :gjeiper:

Den blødningen du hadde er sikkert festeblødning er noe du kan google litt, det har jeg hatt begge gangene, og det er ikke farlig altså!

Hvordan er formen i dag? Håper ikke du blir kvalmen, det er noe herk, men som du sier, heller kvalmen og gravid enn motsatt :gjeiper:

Er litt annerledes å være gravid med nr 2, har mer roen, ikke tid til så mye bekymringer, men du får hyle ut hvis du blir urolig, eller bekymret, for litt kan jeg :fnise:

Jeg husker jeg sa det til mamma når jeg var 5 uker, da ble hun veldig glad, men hun sa og, sier du det så tidlig, da blir det sååååååå lenge å vente :fnise::fnise:

Morsomt å følge noen som er så og si likt i svangerskapet, veldig greit for meg å ha noen å spørre om det skulle være noe jeg lurer på i allefall, vet jo ikke i deg hele tatt hva jeg går til, så det kan bli noen sp.mål etterhvert ;)

Var litt småkvalm og uggen i går, litt før frokost i dag. Jeg merker at jeg fort blir kvalm om det går lenge mellom jeg spiser, så jeg får vel passe på å spise regelmessig for å holde kvalmen borte :)

Ellers her jeg stikkinger i magen og korsryggen + at jeg er VELDIG trøtt og jeg kjenner at tårene ikke sitter langt inne om dagene, kan gråte for ingenting :sjenert:

Litt tidlig å fortelle det i uke 5 egentlig ja, var og besøkte mamma tidligere i dag og da holdt jeg på å sprekke! Første gang jeg har møtt henne etter jeg fant det ut, blir sikkert enklere å holde maska neste gang jeg treffer henne :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk:

Her kom oppkastet i dag... :kvalm: Måtte dra hjem fra jobb, tar seg veldig dårlig ut å stå på butikk og løpe frem og tilbake på do hele tiden :sjenert:

Også er jeg utrolig svimmel og hode dunker!

Er jo egentlig glad for alt dette, da det er symptomer på at alt er bra, men kunne gjerne vært foruten oppkast!

Ber til høyere makter om å slippe å kaste opp fremover! :pls:

5+2 i dag, kjemperedd for å miste, synes det virker som en evighet til 12 uker er gått... :sukk:

- I det positive hjørnet i dag... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk:

Her kom oppkastet i dag... :kvalm: Måtte dra hjem fra jobb, tar seg veldig dårlig ut å stå på butikk og løpe frem og tilbake på do hele tiden :sjenert:

Også er jeg utrolig svimmel og hode dunker!

Er jo egentlig glad for alt dette, da det er symptomer på at alt er bra, men kunne gjerne vært foruten oppkast!

Ber til høyere makter om å slippe å kaste opp fremover! :pls:

5+2 i dag, kjemperedd for å miste, synes det virker som en evighet til 12 uker er gått... :sukk:

- I det positive hjørnet i dag... :sjenert:

Så kjedelig (men likevel litt bra) at du er så kvalm!! Ingen kvalme og oppkast her enda. Kun mange turer på do for å tisse, litt svimmel, trøtt og veldig ømme og store pupper. Håper ikke kvalmen kommer hit:P

Men litt bra at kroppen din funker sånn som det skal kan jeg tenke meg. Det er jo kjedelig å måtte spy, men du vet hvorfor.. du kommer til å få en nydelig baby om 8 måneder:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse :) Så bra at det gjekk så fort =) Vi er ikke så langt fra enaen vi da, min test viste 2-3 + 2, så 4-5 vil det vel si jeg er da :D Jippi, så kjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig (men likevel litt bra) at du er så kvalm!! Ingen kvalme og oppkast her enda. Kun mange turer på do for å tisse, litt svimmel, trøtt og veldig ømme og store pupper. Håper ikke kvalmen kommer hit:P

Men litt bra at kroppen din funker sånn som det skal kan jeg tenke meg. Det er jo kjedelig å måtte spy, men du vet hvorfor.. du kommer til å få en nydelig baby om 8 måneder:):)

Utrolig slitsomt, men jeg vet hva premien er :rodmer:

Håper bare ikke hver dag blir slik fremover!

Gratulerer så masse :) Så bra at det gjekk så fort =) Vi er ikke så langt fra enaen vi da, min test viste 2-3 + 2, så 4-5 vil det vel si jeg er da :D Jippi, så kjekt!

Takk og velkommen hit :)

Gratulerer til deg også, stor stas :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cheer up, det går nok over :) Drikk ingefærte, og få tak på sånne sjøsykearmbånd :) Det skal vissnok hjelpe :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cheer up, det går nok over :) Drikk ingefærte, og få tak på sånne sjøsykearmbånd :) Det skal vissnok hjelpe :klemmer:

Jeg har tenkt å få tak i en slikt armbånd, verdt å prøve! I dag morges spiste jeg noen saltekjeks og drakk litt før jeg stod opp av sengen og det hjalp litt tror jeg, har ikke kaster opp og er ikke superkvalm, kjære er flink til å passe på meg! :rodmer:

Farris blandet med eplejuice hjelper også litt på kvalmen og er jo veldig bra og få i seg væske!

Fortalte den gledelig nyheten til mamma i går og hun ble glad hun! :jepp:

begynte å gråte og ble helt i hundre!

Hun skulle lage mat til oss, men vi måtte hjelpe henne til slutt for hun klarte ikke konsentrere seg om maten :fnise:

Hun hadde allerede funnet en kjøredress hun vil strikke til oss, søte mamma :rodmer:

Etter maten tok hun frem konjakk, helte i et glass til seg selv og sa "skål da mormor" :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, så søt mamma!! Hihi! :skaal:

Hva er sjøsykearmbånd..?? :klo:

God bedring, Mala!

Hun er søt ja ;)

Sjøsykearmbånd er armbånd som hjelper mot reisesyke og kvalme, du kan lese om det her: Min lenke

:)

Takk, er jo egentlig glad for å være kvalm, vet jo hvorfor jeg er sånn og at det er verdt det :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er veldig klar for å bli mormor i allefall :)

I kveld har vi sagt det til foreldrene til kjære også, de ble glade de også, men forventet ikke full jubel fra de når det er deres 3. barnebarn.

Gleden kommer vel litt etterhvert tenker jeg (håper jeg)

Nå håper jeg bare ukene går fort fremover til uke 12, slik at jeg kan senke skuldrene litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+4 i dag :rodmer:

Etter babyverden sin terminkalkulator begynner hjerte å slå i disse dager, tenkte det kunne være fint å streke ut på denne lista ettersom tiden går :)

Unnfangelsen finner sted omkring: 15. mars 2012

Hjertet begynner å slå: 9. april 2012

Du er nå 5 uker og 4 dager på vei: 9. april 2012

Embryoet beveger seg: 3. mai 2012

Alle indre organer er ferdig formet: 10. mai 2012

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 10. mai 2012

Risiko for spontanabort avtar: 24. mai 2012

Kvalmen avtar for de fleste: 31. mai 2012

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 7. juni 2012

Fosteret svelger og tisser: 21. juni 2012

Tid for ultralyd: 28. juni 2012

Du kan kjenne fosterets bevegelser: 5. juli 2012

Fosteret begynner å få et søvnmønster: 19. juli 2012

Fosteret begynner å høre: 9. august 2012

Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 6. september 2012

Mange fostre legger seg med hodet ned: 11. oktober 2012

Svangerskapspermisjonen begynner: 17. november 2012

Antatt termindato: 8. desember 2012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det begynner å gå opp for meg at jeg faktisk er gravid nå! Tok frem bildet av graviditetstesten på mobilen og tårene bare rant og rant :legrine:

Må nesten le litt av meg selv her jeg sitter å gråter av glede, men gud for en herlig følelse :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For en herlig mor du har!!

Kan tro det sikkert blir mye tårer fremmover, med alle hormonene som styrer på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er kjempeherlig!

Kan regne med at hormonene tar litt overhånd i tiden fremover ja, blir vel verst for dem rundt meg :fnise:

Nå blir det natta, tilbake til hverdagen i morgen, men jobber ettermiddagen :)

Har forresten bestilt et seaband i dag som kommer i posten i løpet av uka. Skal bli spennende å se om det kan hjelpe, kan uansett ikke ha det på på jobb, da blir jeg nok gjennomskuet med en gang :gjeiper:

God natt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...