Gå til innhold

1+1=3 ?


Bolla!

Anbefalte innlegg

Krysser alt jeg har for at spiren din klorer seg fast med alt den kan, Mala!

Men som sagt, det har jeg jo bestemt at den skal, så det gjør den selvfølgelig :jepp:

Takk, Rhiannon :)

Du er søt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syntes fortsatt det skal være en hemlighet i magen din, så jeg er enig med Rhiannon ;) Spiren SKAL henge fast, så da har den med å gjøre det :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker raskt innom..

Tenker på deg ,og häper du har mye bra linker til reality trash,elr noe som får tiden til å gå!

Har du time tidlig?

Symptomer er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mala! Huff, høres skummelt ut med de smertene.. :( krysser fingrene for at spiren har klort seg fast!! Kan se for meg at du er sliten nå etter en helg med så mange tanker og bekymringer. :troest: Tenker på deg i hvert fall, det skal du vite! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, kan tenke meg at dette har vært ei grusom helg for deg og din kjære. Bare det å ikke vite, er jo helt forferdelig!!

Håper av hele mitt hjerte at legen har gode nyheter å komme med i morgen! :)

Klem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes fortsatt det skal være en hemlighet i magen din, så jeg er enig med Rhiannon ;) Spiren SKAL henge fast, så da har den med å gjøre det :yvonne:

Hihi, du er søt :klemmer: gjelder bare å vente nå... :sukk:

Stikker raskt innom..

Tenker på deg ,og häper du har mye bra linker til reality trash,elr noe som får tiden til å gå!

Har du time tidlig?

Symptomer er bra!

Time halv elleve i morgen, så det er helt greit, er veldig nervøs for svarene på blodprøvene nå kjenner jeg!

Vill bare få det overstått!

Har blitt noen timer med frustrerte fruer i dag for å si det sånn :)

Hei Mala! Huff, høres skummelt ut med de smertene.. :( krysser fingrene for at spiren har klort seg fast!! Kan se for meg at du er sliten nå etter en helg med så mange tanker og bekymringer. :troest: Tenker på deg i hvert fall, det skal du vite! :klemmer:

Takk, Angel-A :)

Mange tanker og bekymringer som fly gjennom hodet ja, så jeg er utrolig sliten!

:klemmer:

Huff, kan tenke meg at dette har vært ei grusom helg for deg og din kjære. Bare det å ikke vite, er jo helt forferdelig!!

Håper av hele mitt hjerte at legen har gode nyheter å komme med i morgen! :)

Klem :klemmer:

Har vært en ganske tung helg for oss, blir mange tanker og det er helt forferdelig å ikke vite hva som skjer!

Takk Lillah, håper på gode nyheter jeg også, selv om jeg tviler på det...

:klemmer: tilbake til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da blir det natta, håper jeg får sove!

Skal bli godt å bli ferdig med det nå kjenner jeg, vært ei lang helg! blir greit å få et svar og forholde seg til i stede for å gå å vente og gruble på ting selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trur jeg på. Blir bra og få svar imåren! Har tenkt masse på deg i helgen :) venter på svar imåren om at det fortsatt står bra til med spiren <3 dette ordner seg vettu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Krysser fingrene for positiv tilbakemelding fra lege i dag!!* :klemmer:

Jeg slenger meg på denne! Håper på gode nyheter i dag :klemmer: Fingrene er krysset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for kryssing jenter, dere er så gode :klemmer:

Blodprøven i sag viste en liten stigning i hcg nivået fra fredag, men denne var så liten at nå er jeg sykmeldt en uke før jeg skal tilbake neste tirsdag for ny blodprøve for å se utviklingen på hcg da :)

Det ble tent et lite håp i meg, men jeg tørr i håpe for mye før jeg vet svare på neste blodprøve.

I går blødde jeg som sagt fint lite, i dag blør jeg ingenting og smertene har gitt seg, kjenner bare litt stikking noen ganger og det er godt!

Nå venter en uke med avslapping og selvpleie, tar mot tips om gode filmer og serier! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei, så bra da! Dette går veien vet du!!

Jeg har sett litt serier i det siste, men jeg har kanskje ikke samme smak som deg, men kan jo anbefale: The Kardashians, Bill & Giuliana, er et herlig, morsomt par, som du garantert ler, og blir glad i :fnise:

Bra å være sykemeldt, men du jeg forstår ikke..hvorfor bestiller du ikke bare en time til UL, så kan de jo se med en gang om det er hjertelyd eller ikke?

Du er langt nok på vei til at de kan se det i dag..

Er jo selvpining og gå hjemme en uke :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så bra Mala, da er det håp da! :klem:

Et lite håp er det :Nikke:

Hei, så bra da! Dette går veien vet du!!

Jeg har sett litt serier i det siste, men jeg har kanskje ikke samme smak som deg, men kan jo anbefale: The Kardashians, Bill & Giuliana, er et herlig, morsomt par, som du garantert ler, og blir glad i :fnise:

Bra å være sykemeldt, men du jeg forstår ikke..hvorfor bestiller du ikke bare en time til UL, så kan de jo se med en gang om det er hjertelyd eller ikke?

Du er langt nok på vei til at de kan se det i dag..

Er jo selvpining og gå hjemme en uke :rodmer:

Skal sjekke de ut :)

Jeg vet at jeg er såpass langt på vei at hjertelyden skal vises på UL, Jeg nevnte det til legen i dag, men hun ville vente med UL til eventuelt etter neste legetime alt etter hva prøven viser da...

Har sett litt på nettet på de private klinikkene som er i nærheten, men ingen av de har ledige timer på neste to uker :sjenert:

Du har rett, det ER selvpining!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det var gode nyheter! Du får slappe av og virkelig pleie deg selv denne uka. :klemmer:

Har hørt flere som har vært like lagt på vei som du som har vært på UL og ikke hjertet har slått enda, så hadde nok ventet med det. Er jo ingen foster utvikler seg likt, så om det ikke skulle vises noe på skjermen enda vil det nok gjøre vondt verre.. :( Legen din virker jo grei da, slipper å mase for å bli hørt.

Jeg skal krysse fingrene for dere!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg skal til tidlig UL Neste mandag, og da sa hun at de kan vi se hjertet, Jeg har vært på tidlig UL i forrige svangerskap også, så det er stor sannsynlighet. Jeg ringte jeg da, det er privat, men ja hvis du klarer å slappe av, så gjør du det. Hvis du velger å ringe å høre om de har en avbestilling, så ville jeg gjort det.

Jeg vet hvordan det er å gå å tenke , fundere, man blir sliten av det. Leger går etter boken og anbefaler aldri tidlig UL.

De vil jo helst ikke sjekke deg før du er 12 uker..

Men kos deg med serier:)

Se PM:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...