Gå til innhold

Hva er turn off med jenter?

Fremhevede innlegg

Gjest Levitate
Skrevet

Hvis jeg skal gjette hva mannen min mener så vil jeg si: masing!

Syting og masing er det verste han vet.

Samme her i gården. Kjæresten syns mas og syting er ekstremt irriterende.

Videoannonse
Annonse
Gjest Cosette
Skrevet

Jeg tror nok (eller i hvert fall håper) at det er en viss forskjell på hva man lister opp her som turn-off og hva man egentlig ser etter når man faktisk møter nye mennesker.

Jeg kan si at jeg syns at f.eks piercing i øyenbrynet er skikkelig turn-off. Men så kan jegjo møte verdens hyggeliste mann med nettopp piercing i øyenbrynet.

Det er vel ikke sånn at alt man lister opp her er en dealbreaker?

Hvorfor skulle det være noen stor forskjell på hva man lister opp her og hva man tenker i "virkeligheten"? KG er ikke et slags alternativt univers helt på siden av brukernes liv, det som ytres her er også en del av virkeligheten.

Jeg sier ikke at utseende ikke har noen som helst betydning for seksuell tiltrekning. Men erfaringsmessig vet jeg at om man opplever en kontakt på et dypere plan og finner et annet menneskes personlighet og intellekt fascinerende, så er det ikke hvorvidt personen fysisk passer inn i et ideal som avgjør saken, snarere er det de rareste ting ved personen man kan finne helt uimotståelig. Jeg kan også nyte å se på en gresk gud av en mann, men jeg kan bli like tiltrukket av en som aldri kunne vært noe posterboy-materiale, og da blir det helt meningsløst for meg å liste opp alle slags fysiske detaljer i en tråd som denne. Det er, som flere andre har nevnt, snakk om å se en helhet ved en person.

Å miste interesse grunnet piercinger, dårlig hygiene, sossestil og slike ting som er selvvalgt og et uttrykk for personens identitet og stil blir noe annet, det er ikke det jeg peker på her. Å utelukke mennesker med rødskjær i huden, cellulitter, høyde over 1.70 og under 1.65, smålubben underkropp, skjeve smil, dun på kroppen og slike detaljer som har blitt nevnt i denne tråden gjør meg derimot trist på vedkommendes vegne, da det vitner om en lite sjelelig utviklet person som mest sannsynlig vil gå glipp av mye her i livet. Jeg tror mange av de mer oppegående mennene her på forumet kan bekrefte at den mest sensuelle kvinnen de har møtt ikke var sensuell på grunn av sine glatte cellulittfrie lår eller bittesmå struttende brystvorter, det gikk dypere enn som så.

• Liker 6
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Hvorfor skulle det være noen stor forskjell på hva man lister opp her og hva man tenker i "virkeligheten"? KG er ikke et slags alternativt univers helt på siden av brukernes liv, det som ytres her er også en del av virkeligheten.

Fordi for meg blir det noe helt annet å skulle sette meg ned å skrive en liste over hva jeg syns er tiltrekkende med en mann, enn å faktisk utelukke menn jeg møter pga den lista.

jeg har i hvert fall mine preferanser på forhånd, men jeg er for all del villig til å vike fra disse hvos jeg finner en mann som innehar andre kvaliteter som jeg anser som viktigigere.

• Liker 3
Skrevet

Jeg sier ikke at utseende ikke har noen som helst betydning for seksuell tiltrekning. Men erfaringsmessig vet jeg at om man opplever en kontakt på et dypere plan og finner et annet menneskes personlighet og intellekt fascinerende, så er det ikke hvorvidt personen fysisk passer inn i et ideal som avgjør saken, snarere er det de rareste ting ved personen man kan finne helt uimotståelig. Jeg kan også nyte å se på en gresk gud av en mann, men jeg kan bli like tiltrukket av en som aldri kunne vært noe posterboy-materiale, og da blir det helt meningsløst for meg å liste opp alle slags fysiske detaljer i en tråd som denne. Det er, som flere andre har nevnt, snakk om å se en helhet ved en person.

Å miste interesse grunnet piercinger, dårlig hygiene, sossestil og slike ting som er selvvalgt og et uttrykk for personens identitet og stil blir noe annet, det er ikke det jeg peker på her. Å utelukke mennesker med rødskjær i huden, cellulitter, høyde over 1.70 og under 1.65, smålubben underkropp, skjeve smil, dun på kroppen og slike detaljer som har blitt nevnt i denne tråden gjør meg derimot trist på vedkommendes vegne, da det vitner om en lite sjelelig utviklet person som mest sannsynlig vil gå glipp av mye her i livet. Jeg tror mange av de mer oppegående mennene her på forumet kan bekrefte at den mest sensuelle kvinnen de har møtt ikke var sensuell på grunn av sine glatte cellulittfrie lår eller bittesmå struttende brystvorter, det gikk dypere enn som så.

Hvorfor er det du ramser opp noe anderledes enn det andre? Du aksepterer ikke andres preferanser, men helt greit med de som har like preferanser som deg?

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor er det du ramser opp noe anderledes enn det andre? Du aksepterer ikke andres preferanser, men helt greit med de som har like preferanser som deg?

Det er forskjell på selvvalgt utseende og utseende man er født med.

• Liker 3
Skrevet

Jeg ler :fnise:

Selv om jeg føler meg truffet av mange av punktene dere lister opp her, eks:

Høy

Brun

Blå øyne

Stor rumpe

Trener sikkert feil i deres øyne

En FARLIG kvise på haka i ny og ne

GLEDER meg til å bli ei gravid megge som skal herse mannen min rundt. MOHAHA. Etterpå skal jeg fleske meg over han med mine 15 kg som ble igjen etter at jeg har fuckings pressa ut avkommet VÅRES. :lur:

.........you name it

Så fikk jeg selvtillit av å lese denne tråden:)

STOLT AV Å VÆRE KVINNE :)

• Liker 4
Gjest Cosette
Skrevet

Jeg foreslår at du leser en gang til. Da vil du se at jeg skiller mellom det å styre unna mennesker som gjennom gjennom klær, kroppskunst og lignende signaliserer at de har en personlighet eller et liv som ikke sammenfaller med det du ser etter, og det å styre unna mennesker som ikke passer inn i en svært smal ramme hva angår fysiske trekk.

For øvrig er du i din fulle rett til å være snever i dine preferanser og droppe å forfølge en interesse hvis det viser seg at damen er to centimeter for lav eller har for mye dun på armene. Og jeg er i min fulle rett til å tenke at mennesker som er så detaljorienterte hva angår potensielle kjæresters fysikk går glipp av mye bra der ute.

• Liker 3
Gjest Lille-pus
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, injurierende utsagn, ensidig meningspåvirkning, spoiling og manglende høflighet og folkeskikk iht KGs regler.

Spørsmål vedrørende moderering kan tas på egen tråd på Ris&ros eller på PM

Lille-pus, mod

• Liker 2
Skrevet

Hva med jenter som er

155-165 cm høy?

Langt brunt glatt hår?

Grønn/brune/blåe øyne (eller blanding av fargene)

Litt føflekker/fregner her og der?

Små føtter/hender?

veier 50-60?

Ikke direkte trent kropp, men slak?

Har humørsvingninger som alle andre?

Skrevet

Pupper som er for små, flate eller hengende. Stygge brystvorter. Spesielt brystvorter er noe jenter bør gjøre noe med om de ikke ser bra ut. Det er den største turn-offen. Kvinner som er over 170 og under 165.

Aha, I see. Og hva kan man gjøre med brystvortene for å få de til å se bra ut? Jeg regner med at du er såpass oppegående og forstår at brystvortene er en del av brystene som ikke kan endres? Eller kanskje klippe de av, brette de eller vrenge de hadde vært en mulighet?

Idiotiske mennesker.

• Liker 15
Skrevet

Flotte tanker, Cosette. Jeg er fullstendig enig med deg. Fint å se at det finnes kloke og reflekterte mennesker her på forumet også. :smilyblomst:

• Liker 1
Skrevet

Fikk samboeren til å svare:

- Røyker/snuser

- Overdreven sminkebruk

- Jenter som begynner å grine for den minste ting

- Jenter som ikke barberer seg under armene

- Jenter som aldri vil betale for seg

Skrevet

Aha, I see. Og hva kan man gjøre med brystvortene for å få de til å se bra ut? Jeg regner med at du er såpass oppegående og forstår at brystvortene er en del av brystene som ikke kan endres? Eller kanskje klippe de av, brette de eller vrenge de hadde vært en mulighet?

Idiotiske mennesker.

Plastisk kirurgi heter det.

• Liker 1
Skrevet

Plastisk kirurgi heter det.

Så du mener man bør ty til plastisk kirurgi for å endre på noen brystvorter som er helt normale?

Merkelig hvor kravstore enkelte her er.

• Liker 9
Skrevet (endret)

Idiotiske mennesker.

Dett lurer jeg også på..

Ja, hva skal man gjøre med brustvortene egentlig?? Eller mener du Areolaen?

Hvis du mener at Areolaen er penest når det er et lite område er jeg forsåvitt ening. Men, for forplantingen er et stot areolaområde bra. Den hjelper babyen å finne frem til pbrysvorten. Med et lite område areola kan ungen ha problemer med å amme. Dette er jo slik vi er skapt. Derfor får kvinner en mørkere å en tanke større areola når de er gravide.

Syn ikke kvinner skal bruke plastisk kirurgi for å endre på noe som har betydning for en kommende baby. Bare fordi det var finest slik.

OI, ble litt skrivefeil, beklager :fnise:

Endret av tiini
  • Liker 2
Skrevet

Så du mener man bør ty til plastisk kirurgi for å endre på noen brystvorter som er helt normale?

Merkelig hvor kravstore enkelte her er.

Om du vil være attraktiv, så ja. Jeg rører deg hvertfall ikke om du har nasty tits.

• Liker 1
Gjest Cosette
Skrevet

Om du vil være attraktiv, så ja. Jeg rører deg hvertfall ikke om du har nasty tits.

Hvorfor i all verden skulle hun la deg røre brystene sine overhodet? Forhåpentligvis sikter hun høyere enn som så.

• Liker 21
Skrevet

Hvorfor i all verden skulle hun la deg røre brystene sine overhodet? Forhåpentligvis sikter hun høyere enn som så.

Dette er også turn off....selvhøytidlig og lav selvtillit...

• Liker 1
Skrevet

Tull og tøys. De jentene andre jenter syns er pene er sjeldent pene i gutters øyne. Dere lever i en boble der dere backer hverandre opp, får deres venninner til å tro de er penere enn de er osv. 99% av alle jenter får høre at de er pene av enten venner/venninner/foreldre/familie/snille søskenbarn og diverse. Er liksom vanlig høflighet å komlimentere kvinner for skjønnhet. Det er et fåtall av dere som er noe særlig fine. Det er lagt flere slanke, gutter med rett rygg enn det er kvinner. De fleste unge jenter begynner jo å bli tjukke allerede ved 16 årsalderen.

Du påstår at kvinner ser gjevnt over bedre ut enn menn. Det er ikke sant. Den oppfattningen har dere skapt selv i deres egen boble.

Mange kvinner mener jo faktisk at kvinner er vekrere enn menn, det må vi da få mene like mye som du skal få mene det motsatte.. :sjenert:

------

Turn off(både med kvinner og menn):

-høyde over 175cm

-glattbarbert underliv

-mye sminke(på jenter)

-lyseblondt hår

-snakker for lite

-respektøs

-at noen antar ting og handler på det

-at noen tror jeg er "drama", ikke klarer å legge gulv, liker barn osv fordi jeg er kvinne

-jenter som mener menns følelseliv er mindreverdig.

-jenter som "duller" med meg. Selvtillit og litt bitchy fremtreden er attraktivt så lenge man er retterdig og fornuftig.

Skrevet

Jeg må bare spørre, hvor gammel er du? :ler2:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...