AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #241 Skrevet 11. februar 2012 jenter som trener styrke og ikke tenker over at fettprosenten må ned. Har man overflødig fett på kroppen vil man bare se feitere og rundere ut med musklene. Da er det bedre å være slank og utrent, hvertfall rent estetisk. 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #242 Skrevet 11. februar 2012 jenter som trener styrke og ikke tenker over at fettprosenten må ned. Har man overflødig fett på kroppen vil man bare se feitere og rundere ut med musklene. Da er det bedre å være slank og utrent, hvertfall rent estetisk. ........................... no need for words.......................
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #243 Skrevet 11. februar 2012 jenter som trener styrke og ikke tenker over at fettprosenten må ned. Har man overflødig fett på kroppen vil man bare se feitere og rundere ut med musklene. Da er det bedre å være slank og utrent, hvertfall rent estetisk. Så da er det bedre å bare slutte å trene styrke om man har overflødig fett mener du? Høres veldig fornuftig ut 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #244 Skrevet 11. februar 2012 jeg synes ingen som ikke er smellvakre selv skal ha noe å si her 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 11. februar 2012 #245 Skrevet 11. februar 2012 jeg synes ingen som ikke er smellvakre selv skal ha noe å si her Tull på deg
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #246 Skrevet 11. februar 2012 Tull på deg skal du avspore denne tråden også? hva er det du ikke avsporer 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 11. februar 2012 #247 Skrevet 11. februar 2012 (endret) skal du avspore denne tråden også? hva er det du ikke avsporer Ja, for ditt bidrag var så i tråd med tema. Men fint du følger med på meg da. Edit: mener du virkelig at det er bare vakre mennesker som har lov til å ha preferanser når det kommer til utseende? Endret 11. februar 2012 av Maria_Marihøne 4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #248 Skrevet 11. februar 2012 Så da er det bedre å bare slutte å trene styrke om man har overflødig fett mener du? Høres veldig fornuftig ut Da er det bedre å ta noen kardioøkter for å bli kvitt spekket.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #249 Skrevet 11. februar 2012 jeg synes ingen som ikke er smellvakre selv skal ha noe å si her Ja, smellvakre mennesker har selvfølgelig flere rettigheter enn vanlige... 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #250 Skrevet 11. februar 2012 Ja, smellvakre mennesker har selvfølgelig flere rettigheter enn vanlige... Jeg mener at de nok ikke ser bra ut selv.
Havbris Skrevet 11. februar 2012 #251 Skrevet 11. februar 2012 Store armer og lår. Hengende hud på armene. Bart/dun Stor eller flat rumpe Kviser Store tenner Blek hud Små øyne Små pupper Overvekt Store hender/føtter Lave flere ting? Artig du! Turn off er mye. I mine øyne helt andre ting enn det du har satt på lista di. Jeg er 50+ og har sikkert de meste av "turn-off" symptomene som du beskriver. Men - jeg tror jeg har såpass mye i hodet at ditt hode ble fort blåst av om jeg pustet på deg. 10
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #252 Skrevet 11. februar 2012 Jeg mener at de nok ikke ser bra ut selv. Nå er det vel flest gutter som svarer her inne, og de fleste gutter i 20 årene har relativt stramme, fine kropper og ser rimelig bra ut til sammenligning med deres gjevnaldrende jenter. Er mange menn med god kroppsholdning, lite fett og litt til mye muskler, sammenlignet med kvinneandelen. Jeg våger den påstanden at gjennomsnittsgutten ser bedre ut enn gjennomsnittsjenta, hvertfall når hun har lagt fra seg make-upen hjemme. 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #253 Skrevet 11. februar 2012 Nå er det vel flest gutter som svarer her inne, og de fleste gutter i 20 årene har relativt stramme, fine kropper og ser rimelig bra ut til sammenligning med deres gjevnaldrende jenter. Er mange menn med god kroppsholdning, lite fett og litt til mye muskler, sammenlignet med kvinneandelen. Jeg våger den påstanden at gjennomsnittsgutten ser bedre ut enn gjennomsnittsjenta, hvertfall når hun har lagt fra seg make-upen hjemme. Det er mange pene jenter her. Se på bildetrådene. Jeg klarer ikke å finne en pen gutt der. Hvor er han? 6
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #254 Skrevet 11. februar 2012 Det er mange pene jenter her. Se på bildetrådene. Jeg klarer ikke å finne en pen gutt der. Hvor er han? Bildetråden er vel et veldig godt eksempel på hva jeg snakker om. Ytterst få pene jenter. Men det skal ikke så mye til for at en kvinne hevder at en annen kvinne er pen. Alle jenter får høre at de er pene i ny og ned, det er faktisk ganske rotfestet som høflighet i vår kultur. 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #255 Skrevet 11. februar 2012 Artig du! Turn off er mye. I mine øyne helt andre ting enn det du har satt på lista di. Jeg er 50+ og har sikkert de meste av "turn-off" symptomene som du beskriver. Men - jeg tror jeg har såpass mye i hodet at ditt hode ble fort blåst av om jeg pustet på deg. Jeg anbefaler sinktabletter eller munnskyllevann.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #256 Skrevet 11. februar 2012 Bildetråden er vel et veldig godt eksempel på hva jeg snakker om. Ytterst få pene jenter. Men det skal ikke så mye til for at en kvinne hevder at en annen kvinne er pen. Alle jenter får høre at de er pene i ny og ned, det er faktisk ganske rotfestet som høflighet i vår kultur. Jeg synes selv selv de er pene. Ikke alle, men ganske mange. At jeg synes det har ingenting med høflighet å gjøre 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #257 Skrevet 11. februar 2012 Jeg synes selv selv de er pene. Ikke alle, men ganske mange. At jeg synes det har ingenting med høflighet å gjøre Men det handler vel om påvirkning du har fått gjennom årene. En gjennomsnittlig jente er en pen jente i kvinners øyne. Merkelig det der.
forståelsesfull Skrevet 11. februar 2012 #258 Skrevet 11. februar 2012 (endret) Store armer og lår. Hengende hud på armene. Bart/dun Stor eller flat rumpe Kviser Store tenner Blek hud Små øyne Små pupper Overvekt Store hender/føtter Lave flere ting? Endret 12. februar 2012 av forståelsesfull
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2012 #259 Skrevet 11. februar 2012 Jenter som snakker er ganske turn off.
Gjest Nuppdupp Skrevet 11. februar 2012 #260 Skrevet 11. februar 2012 Jenter som snakker er ganske turn off. enig. de får holde kjeft og gjøre jobben sin!!!! :gjeiper: 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå