Gå til innhold

Hva er turn off med jenter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

jenter som trener styrke og ikke tenker over at fettprosenten må ned. Har man overflødig fett på kroppen vil man bare se feitere og rundere ut med musklene. Da er det bedre å være slank og utrent, hvertfall rent estetisk.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenter som trener styrke og ikke tenker over at fettprosenten må ned. Har man overflødig fett på kroppen vil man bare se feitere og rundere ut med musklene. Da er det bedre å være slank og utrent, hvertfall rent estetisk.

........................... no need for words.......................

Skrevet

Så da er det bedre å bare slutte å trene styrke om man har overflødig fett mener du? Høres veldig fornuftig ut :ironi:

• Liker 3
Skrevet

jeg synes ingen som ikke er smellvakre selv skal ha noe å si her

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Tull på deg

Skrevet

Tull på deg

skal du avspore denne tråden også? hva er det du ikke avsporer

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet (endret)

skal du avspore denne tråden også? hva er det du ikke avsporer

Ja, for ditt bidrag var så i tråd med tema.

Men fint du følger med på meg da.

Edit: mener du virkelig at det er bare vakre mennesker som har lov til å ha preferanser når det kommer til utseende?

Endret av Maria_Marihøne
  • Liker 4
Skrevet

Så da er det bedre å bare slutte å trene styrke om man har overflødig fett mener du? Høres veldig fornuftig ut :ironi:

Da er det bedre å ta noen kardioøkter for å bli kvitt spekket.

Skrevet

Ja, smellvakre mennesker har selvfølgelig flere rettigheter enn vanlige... :ironi:

• Liker 1
Skrevet

Ja, smellvakre mennesker har selvfølgelig flere rettigheter enn vanlige... :ironi:

Jeg mener at de nok ikke ser bra ut selv.

Skrevet

Store armer og lår.

Hengende hud på armene.

Bart/dun

Stor eller flat rumpe

Kviser

Store tenner

Blek hud

Små øyne

Små pupper

Overvekt

Store hender/føtter

Lave

flere ting? :popcorn:

Artig du! Turn off er mye. I mine øyne helt andre ting enn det du har satt på lista di. Jeg er 50+ og har sikkert de meste av "turn-off" symptomene som du beskriver. Men - jeg tror jeg har såpass mye i hodet at ditt hode ble fort blåst av om jeg pustet på deg.

• Liker 10
Skrevet

Jeg mener at de nok ikke ser bra ut selv.

Nå er det vel flest gutter som svarer her inne, og de fleste gutter i 20 årene har relativt stramme, fine kropper og ser rimelig bra ut til sammenligning med deres gjevnaldrende jenter. Er mange menn med god kroppsholdning, lite fett og litt til mye muskler, sammenlignet med kvinneandelen. Jeg våger den påstanden at gjennomsnittsgutten ser bedre ut enn gjennomsnittsjenta, hvertfall når hun har lagt fra seg make-upen hjemme.

• Liker 1
Skrevet

Nå er det vel flest gutter som svarer her inne, og de fleste gutter i 20 årene har relativt stramme, fine kropper og ser rimelig bra ut til sammenligning med deres gjevnaldrende jenter. Er mange menn med god kroppsholdning, lite fett og litt til mye muskler, sammenlignet med kvinneandelen. Jeg våger den påstanden at gjennomsnittsgutten ser bedre ut enn gjennomsnittsjenta, hvertfall når hun har lagt fra seg make-upen hjemme.

Det er mange pene jenter her. Se på bildetrådene. Jeg klarer ikke å finne en pen gutt der. Hvor er han?

• Liker 6
Skrevet

Det er mange pene jenter her. Se på bildetrådene. Jeg klarer ikke å finne en pen gutt der. Hvor er han?

Bildetråden er vel et veldig godt eksempel på hva jeg snakker om. Ytterst få pene jenter. Men det skal ikke så mye til for at en kvinne hevder at en annen kvinne er pen. Alle jenter får høre at de er pene i ny og ned, det er faktisk ganske rotfestet som høflighet i vår kultur.

• Liker 1
Skrevet

Artig du! Turn off er mye. I mine øyne helt andre ting enn det du har satt på lista di. Jeg er 50+ og har sikkert de meste av "turn-off" symptomene som du beskriver. Men - jeg tror jeg har såpass mye i hodet at ditt hode ble fort blåst av om jeg pustet på deg.

Jeg anbefaler sinktabletter eller munnskyllevann.

Skrevet

Bildetråden er vel et veldig godt eksempel på hva jeg snakker om. Ytterst få pene jenter. Men det skal ikke så mye til for at en kvinne hevder at en annen kvinne er pen. Alle jenter får høre at de er pene i ny og ned, det er faktisk ganske rotfestet som høflighet i vår kultur.

Jeg synes selv selv de er pene. Ikke alle, men ganske mange. At jeg synes det har ingenting med høflighet å gjøre

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes selv selv de er pene. Ikke alle, men ganske mange. At jeg synes det har ingenting med høflighet å gjøre

Men det handler vel om påvirkning du har fått gjennom årene. En gjennomsnittlig jente er en pen jente i kvinners øyne. Merkelig det der.

Skrevet (endret)

Store armer og lår.

Hengende hud på armene.

Bart/dun

Stor eller flat rumpe

Kviser

Store tenner

Blek hud

Små øyne

Små pupper

Overvekt

Store hender/føtter

Lave

flere ting? :popcorn:

Endret av forståelsesfull
Skrevet

Jenter som snakker er ganske turn off.

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Jenter som snakker er ganske turn off.

enig. de får holde kjeft og gjøre jobben sin!!!! :gjeiper:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...